svijet

svijet | 21.09.2018

Dodatni posao ili strast?

Bez obzira jesu li u pitanju potrebe, želje, mogućnosti ili ambicije, primatelji franšize sami određuju koliko će i kako biti angažirani u vođenju posla. Važno je samo da odaberu koncept „po svojoj mjeri”.

Bez obzira jesu li u pitanju potrebe, želje, mogućnosti ili ambicije, primatelji franšize sami određuju koliko će i kako biti angažirani u vođenju posla. Važno je samo da odaberu koncept „po svojoj mjeri”.

gastronomija i ugostiteljstvo | 04.09.2018

S Istoka na Zapad

Američki lanac pizzerija Papa John's dobiva svoj prvi franšizni restoran u Kazahstanu. Partnere traže i u Zapadnoj Europi.

gastronomija i ugostiteljstvo | 03.09.2018

Što kad u Grčkoj kažemo espresso...?

Kava je kava, al' ipak nije svuda i uvijek ista. Što u Grčkoj predstavlja brand MIKEL te zašto se danas smatra ugostiteljskim čudom?

gastronomija i ugostiteljstvo | 31.08.2018

Coca-Cola kupuje Costa Coffee

Coca-Cola ulazi u biznis s kavom kupnjom franšiznog branda Costa Coffee od britanske tvrtke Whitbread.

poslovne usluge i internet | 24.08.2018

Moskva za poduzetne

Od 10. do 12. rujna u glavnom gradu Rusije održat će se 16. franšizni sajam BUYBRAND Expo.

svijet | 09.08.2018

U znaku velikih promjena

Promjene koje su zahvatile američko tržište franšiza – najrazvijenije franšizno tržište u svijetu – stručnjaci nazivaju tektonskim. O čemu se rade i što su posljedice?

gastronomija i ugostiteljstvo | 06.08.2018

Kava iz New Orleansa za cijeli svijet

Za američki lanac kafeterija PJ's Coffee ova godina protiče u znaku jubileja, ali i želji da se otvore nova tržišta te nađu novi franšizni partneri.

poslovne usluge i internet | 30.07.2018

Bartercard stiže u Europu

Najveći svjetski B2B operater za trgovinsku razmjenu bez novca nedavno je započeo poslovanje u Francuskoj putem franšize. Za australski Bartercard ovo je drugo europsko tržište, a planira se daljnje širenje.

svijet | 23.07.2018

U Varšavu po franšizu i savjet

Sajam franšiza u Varšavi najveći je i najvažniji franšizni događaj u Središnjoj i Istočnoj Europi te predstavlja idealnu priliku za uspostavljanje kontakta i pronalaženje poslovnih partnera.

gastronomija i ugostiteljstvo | 23.07.2018

Privlačnost velikog tržišta

Kao zemlja s najviše stanovnika u svijetu te iznimno jakom ekonomijom, Kina je više od „poželjne destinacije“ za franšize sa sjevernoameričkog kontinenta.

odjeća i obuća | 10.07.2018

Univerzalna moda Zemlje Izlazećeg Sunca

Uniqlo, japanski modni brand koji sve više osvaja svijet, širi maloprodajnu mrežu otvaranjem vlastitih trgovina, ali i kroz franšize. Ove godine, fokus je na tržištima u Europi.

gastronomija i ugostiteljstvo | 18.06.2018

Novo zdanje za novo poglavlje

U godini kad Big Mac slavi 50. rođendan, sjedište tvrtke McDonald's seli u novo zdanje u centru Chicaga. Ovo je samo početak novog poglavlja.

odjeća i obuća | 14.06.2018

Na liniji franšiznog razvoja

CCC, poljski lanac prodavaonica obuće, pokreće novu fazu poslovanja u Ukrajini. Za razvoj maloprodajne mreže od sada će biti zadužene dvije tvrtke.

usluge za individualne klijente | 01.06.2018

Mnogo posla u malom biznisu

Iako se radi o malom, sezonskom biznisu, tvrtka za suzbijanje komaraca Mosquito Joe jedna je od najpopularnijih franšiza u SAD-u. Ove je godine, prema rang-listi magazina Entrepreneur, ovaj franšizni sustav proglašen i najboljim u svojoj branši.

gastronomija i ugostiteljstvo | 30.05.2018

Kad se veliki udruže

Strateško partnerstvo koje su američki Pizza Hut i španjolska Telepizza nedavno potvrdili i potpisivanjem ugovora o master franšizi, značajno će promijeniti tempo razvoja oba lanca.

usluge za individualne klijente | 17.05.2018

S jednog na drugi kraj Europe

Na franšiznoj mapi španjolskog lanca za njegu tekstila Pressto našlo se još jedno tržište – Gruzija. Partnere očekuju i u zemljama ove regije.

gastronomija i ugostiteljstvo | 08.05.2018

Fokus na širenju – preko oceana

Subway planira otvoriti tisuće novih restorana izvan Amerike u narednim godinama.

svijet | 17.04.2018

Moć žena u franšizingu

Rezultati istraživanja u SAD-u, najvećem i najrazvijenijem tržištu franšiza u svijetu, upućuju na neobičan trend – postotak žena koje kupuju franšize konstantno raste. O čemu se radi?

gastronomija i ugostiteljstvo | 12.04.2018

Bok, robote, naruči mi hamburger

Hrana, čini se, više nije dovoljna. Kako bi privukli nove generacije potrošača, i „stari, dobri“ lanci brze prehrane sve više koriste suvremenu tehnologiju.

2
3
4
5
sledeća  
zadnji