vijesti

regija | 12.10.2018

Istra u rukama franšiznih partnera

Direct Booker, agencija za iznajmljivanje privatnog smještaja, ima dva nova primatelja franšize za teritorij Istre.

Direct Booker, agencija za iznajmljivanje privatnog smještaja, ima dva nova primatelja franšize za teritorij Istre.

regija | 04.10.2018

CHIX stiže u Sofiju

Koncept CHIX, u čijoj je osnovi oblikovanje obrva koncem, započinje poslovanje u Bugarskoj – franšizna je jedinica otvorena početkom listopada u Sofiji.

regija | 01.10.2018

Ideje za posao? U Varšavi!

Tri dana promocija, više od 200 franšiznih brandova te 7.000 posjetitelja zainteresiranih za kupnju franšize – ovogodišnji Sajam franšiza u Varšavi održat će se od 18. do 20. listopada.

regija | 27.09.2018

Premium segment viši od prosjeka

Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.

regija | 26.09.2018

Samoposlužno pranje, kao svuda u svijetu

Prva franšizna praonica rublja LG Laundry Lounge otvorena je u Beogradu. Potencijala za pokretanje ovog koncepta ima i u drugim gradovima Srbije.

regija | 24.09.2018

Obrazovanje za budućnost

Multidisciplinarna škola School & School, koja je razvila dvadesetak inovativnih obrazovnih programa, djeluje u BiH već četiri godine, a od ove godine, putem franšize, i u Srbiji. Proširenje franšizne mreže planira se i za iduću godinu.

svijet | 21.09.2018

Dodatni posao ili strast?

Bez obzira jesu li u pitanju potrebe, želje, mogućnosti ili ambicije, primatelji franšize sami određuju koliko će i kako biti angažirani u vođenju posla. Važno je samo da odaberu koncept „po svojoj mjeri”.

intervju tjedna | 13.09.2018

Budimo realni – i nemoguće je moguće

Kako je stvorio i izvozio prvu jugoslavensku franšizu, što ga je dovelo do novog projekta te zašto je za njega franšizing ozbiljan, ali osjetljiv posao, govori Dušan Radović

svijet | 13.09.2018

Američke franšize za cijeli svijet

Magazin Entrepreneur i ove godine objavljuje listu 200 najuspješnijih američkih franšiza u svijetu. Neki od tih sustava dostupni su i poduzetnima u Hrvatskoj.

svijet | 10.09.2018

Grandiozno i netipično

Prošlo je više od dvije godine otkad je Starbucks najavio ulazak na talijansko tržište. Prva kafeterija konačno je otvorena početkom rujna u Milanu, i to u ekskluzivnom formatu.

svijet | 04.09.2018

S Istoka na Zapad

Američki lanac pizzerija Papa John's dobiva svoj prvi franšizni restoran u Kazahstanu. Partnere traže i u Zapadnoj Europi.

svijet | 03.09.2018

Što kad u Grčkoj kažemo espresso...?

Kava je kava, al' ipak nije svuda i uvijek ista. Što u Grčkoj predstavlja brand MIKEL te zašto se danas smatra ugostiteljskim čudom?

regija | 01.09.2018

Druga franšiza u Švicarskoj

Najstariji i najveći hrvatski lanac pekarnica Mlinar nastavlja širiti franšiznu mrežu u Švicarskoj.

svijet | 31.08.2018

Coca-Cola kupuje Costa Coffee

Coca-Cola ulazi u biznis s kavom kupnjom franšiznog branda Costa Coffee od britanske tvrtke Whitbread.

regija | 28.08.2018

Novi partneri i nove šanse

Sushi by A's, koncept koji se temelji na pripremi te prodaji sushija unutar trgovina, proširio je franšiznu mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji.

svijet | 24.08.2018

Moskva za poduzetne

Od 10. do 12. rujna u glavnom gradu Rusije održat će se 16. franšizni sajam BUYBRAND Expo.

intervju tjedna | 17.08.2018

Stabilni temelji za dobar rezultat

Što su preduvjeti za dobro poslovanje, koliko je važna priprema prije ulaska u franšizing te zašto je Mobile Outfitters dobra poslovna prilika, otkriva Bogi Cvetković, primatelj master franšize za teritorij Srbije

regija | 17.08.2018

Novo tržište za Car Foil Shop

Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i montažu auto-folija, započeo je poslovanje u Hrvatskoj. Primatelj master franšize za Hrvatsku bit će zadužen i za teritorij Slovenije.

regija | 15.08.2018

„Krilatim“ biciklom u franšizing

Atelierele Pegas, rumunjska tvrtka koja je prije šest godina oživjela popularni nacionalni brend bicikla Pegas, kreće u razvoj maloprodajne mreže na domaćem, ali i inozemnim tržištima. Ključna riječ jest – franšiza.

2
3
4
5
sledeća  
zadnji