DIRECT BOOKER

Podaci o franšiznom sustavu

opis franšiznog sustava

Direct Booker je vodeća agencija za najam privatnog smještaja u regiji. Osnovna ideja njihovog biznisa je povezati iznajmljivače i putnike, i to tako što posreduje i nudi pomoć objema stranama. Vlasnicima smještaja se pomaže bolje i efikasnije izdati smještaj, i to putem svih raspoloživih postojećih kanala prodaje u koje gosti imaju već izgrađeno povjerenje ( Airbnb, Booking.com, Homeaway.... )

Iznajmljivačima se nudi čitav set usluga: potpora u boljem uređenju smještajnih jedinica; savjetovanje u tome kako maksimalno iskoristiti nekretnine te kako u svakom trenutku ponuditi pravu cijenu najma; pomoć u prezentiranju i oglašavanju nekretnina (fotografije i optimizacija pretrage) za svaki od kanala prodaje itd. Sve ovo putem jednog osmišljenog sustava i uz tim iskusnih Direct Booker zaposlenika.

Uz podizanje standarda smještaja, te profesionalizaciju usluge, iznajmljivači sada mogu računati i na povećanje posjećenosti i popunjenosti smještajnog kapaciteta, a sve to uz značajnu uštedu vremena. Kao biznis, Direct Booker upravo i zarađuje tako što svoje usluge naplaćuje od iznajmljivača, i to kao postotak od ostvarenog profita. Za iznajmljivače su servis koji donosi ne samo značajno olakšanje (jer je njihov sustav baziran na IT rješenjima), već i uvećanje prihoda, kroz veću posjećenost. Suradnja s Direct Booker-om za iznajmljivače je prava win-win situacija.

Dodatno, iznajmljivači, potom – uz Direct Booker sustav – gostima nude niz kvalitetnih pratećih turističkih usluga, počevši od prijevoza, rent-a-cara, ekskurzija, pa do preporuka za restorane, klubove i znamenitosti određene destinacije... Sve su to usluge iza čije organizacije stoji Direct Booker sustav; sa idejom ponuditi putnicima ne samo kvalitetan smještaj, već i potpuni doživljaj destinacije, a ne bi li se podigla razina iznajmljivanja među iznajmljivačima. Time je sada poslovni model – win-win-win, jer na koncu, pored zadovoljne dvije strane u biznisu imamo i zadovoljnijeg gosta!

Može se, stoga, reći da je Direct Booker sveobuhvatni biznis usluga za privatne iznajmljivače, od kojeg značajne benefite vuče čitavo turističko okruženje.

Direct Booker je do sada posredovao u izdavanju više od 6820 smještajnih jedinica i ponudio preko 150 aktivnosti za goste. Svojim biznisom direktno pokrivaju područje grada Dubrovnika, Makarske, Splita, Šibenika, Zadra, Varaždina, Zagreba, te Herceg Novog, Budve (Crna Gora), Bosne i Hercegovine,  Slovenije i Srbije. Trenutačno imaju više od 85 zaposlenika i svakim danom rastu.

Kupovinom Direct Booker franšize budući partner dobiva zaokružen poslovni sustav i dokazanu poslovnu ideju, uz brend koji je već prepoznat: Direct Booker.

Obveze primatelja Direct Booker franšize odnose se, nakon toga, na stvaranje kritične mase iznajmljivača i aktivnosti. Cilj im je usmjeren na akviziciju iznajmljivača i objekata, uz paralelno prikupljanje aktivnosti (izleti, restorani, barovi i sl.) koji će biti u ponudi kao dodatna vrijednost smještaja, i to kroz Direct Booker turistički vodič i 'Zajednicu pametnih putnika'.

Znači, primatelj franšize se mora usmjeriti na akviziciju objekata na svom teritoriju i na stvaranje osobne ponude aktivnosti, a ne samo ovisiti o ponudi Direct Bookera kao davatelja franšize. Također, obveza primatelja franšize je i inicijalna obuka, ne samo za iznajmljivače, već i za B2B i B2C partnere – sve one koji će se koristiti jednom od usluga i koji će činiti Direct Booker zajednicu.

Broj vlastitih poslovnica

2 Hrvatska  (Dubrovnik, Split)

1 Crna Gora (Herceg Novi)

Broj franšiznih poslovnica

Hrvatska: 5 (Šibenik, Makarska rivijera, Zagreb, Istra)
Bosna i Hercegovina: 1 (Hercegovina)
Slovenija: 1
Srbija: 1 (Beograd i istočno Podunavlje)

Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize

Podrška primatelju franšize

Partnerima – primateljima franšize – nudi se kompletan "Franšizni paket":

  • Cjelovit know-how – zaokružen poslovni sustav
  • Prijenos znanja i iskustva kroz osnovnu obuku (uključena u primarni trošak franšize); Dodatna obuka se plaća i organizira se na zahtjev franšizera
  • Podrška u svakom trenutku za tekuće probleme
  • Operativni priručnik

OPIS FRANŠIZNOG MODELA:

  • DIRECT BOOKER SUSTAV je informatičko rješenje koje sadrži bazu svih informacija potrebnih za poslovanje i pomaže svim sudionicima u procesu poslovanja. Direct Booker informatički sustav omogućuje obavljanje radnji koje se odnose na upravljanje smještajem i praćenje aktivnosti. Sustav sadrži sve podatke o objektu, kao i podatke o vlasnicima. Objekti su dodijeljeni pripadajućim Account Managerima, te se za njih prate rezervacije, financije, uvjeti prodaje i sl.

Sam sustav se može promatrati s aspekata: gosta, iznajmljivača, primatelja franšize te B2B i B2C partnera.

  • Prednost za goste je to što na vrlo jednostavan način mogu rezervirati smještaj koji odgovara njihovim preferencijama (broj soba, pogled, parking, cijena...). Uz to, nudi im se ponuda aktivnosti u destinaciji s pripadajućom bazom popratnog sadržaja (restorana, barova...). Na jednak način mogu organizirati transfer na relaciji aerodrom-smještaj, kao i unutar destinacije. Dio sustava namijenjen gostu manifestira se kroz web-stranicu Direct Booker-a gdje mu je sadržaj prikazan. Uz navedeno, svaki gost, prilikom rezervacije ili učlanjenjem u Direct Booker zajednicu, dobiva svoj prostor u sustavu u kojem može ostavljati komentare,  pregledati rezervirane izlete i sl.
  • S aspekta vlasnika smještaja, njima je omogućeno da u svakom trenutku imaju informacije o svakom gostu (vrijeme dolaska, dolazi li s transferom, posebni zahtjevi...). Također, prate financije, statistiku i kalendar za svoj objekt. Kako se radi o specifičnoj djelatnosti, brza informacija je jako bitna, tako da je vlasnicima omogućeno da sami zatvaraju kalendar, odmah po kreiranju rezervacije. Tako se izbjegava slučaj overbookinga koji najčešće rezultira nezadovoljstvom gosta, što se potom odražava na negativnu ocjenu usluge. Kako je sustav spojen s nizom kanala prodaje, tako iznajmljivač dobiva konkurentsku prednost pred drugim iznajmljivačima jer postaje dostupan na više „stranica“ bez dodatnog troška.
  • Za primatelje franšize i zaposlenike, sustav daje uvid u sve informacije i njihovo upravljanje koje se odnosi na sveukupnu uslugu koja se pruža krajnjim korisnicima. Tako, dobivaju bazu objekata, vlasnika, partnera, gosta, rezervacija... i svega onoga što objedinjuje cjelokupno poslovanje.
  • Partnerima (onima koji pružaju B2B i B2C prateće usluge) omogućeno je na jednostavan način unijeti svoje usluge u sustav, te tako postati vidljivi cijelom nizu potencijalnih kupaca, bez da s njima izravno stupaju u kontakt – kroz razmjenjivanje poruka u vidu upita. Takvim pristupom štede vrijeme i novac, koje mogu usmjeriti na unapređenje poslovanja i na podizanje kvalitete usluge. Kroz sustav dobivaju uvid u financije, statistiku i sve potrebne informacije koje im trebaju o korisniku usluge. Sve informacije iz sustava ne moraju se nužno gledati u samom sustavu, već se mogu slati na korisničko sučelje koje koristi partner.

 

2. DIRECT BOOKER TURISTIČKI VODIČ je osmišljen tako da gostu prezentira turistički sadržaj destinacije u koju dolazi. Kroz vodič se prikazuju nositelji svih aktivnosti koji se oglašavaju preko Direct Booker-a. Kad govorimo o aktivnostima misli se na barove, restorane, izlete, privatne ture i ostale turističke aktivnosti.

U vodiču je predstavljeno sve ono što bi gost mogao tražiti za vrijeme svog boravka u destinaciji izvan smještaja. Vodiči su dostupni i besplatni svim vlasnicima privatnog smještaja i postavljeni su unutar svih smještajnih jedinica, te su na taj način dostupni svim gostima. Također, vodiči su distribuirani po uredima Turističkih zajednica i aerodromima tako da su ciljana publika svi putnici, a ne samo gosti Direct Bookera. S ovim je podignuta razina usluge na potpuno novi nivo, jer je gostu ponuđena dodatna vrijednost osim same ponude smještaja.

Poslovni model je osmišljen tako da vlasnik turističke aktivnosti ili ugostiteljskog objekta zakupljuje jednu, dvije ili više stranica u vodiču, a osobe zadužene za marketing u Direct Bookeru ili vanjski suradnici izrađuju sadržaj (tekst, fotografije, grafika).

Format i dizajn vodiča su standardizirani i prepoznatljivi, i kao takvi dio brenda Direct Booker.

3.  OPERATIVNI SUSTAV KNOW – HOW - Tijekom petogodišnjeg rada Direct Booker je razradio različite metode poslovanja do najsitnijih detalja, posvetio se organiziranju i izvršenju usluga, fokusirao se na privatne iznajmljivače i krajnje korisnike - goste. Sa sigurnošću možemo reći da su eksperti u svom poslu, što pokazuju ostvareni rezultati. Kroz franšizno poslovanje Direct Booker-a dobivate znanja i iskustva cijelog tima.


Procijenjena ukupna vrijednost investicije

  • Inicijalni trošak franšize iznosi 3.000 €.
  • Franšiza se daje na 5 godina uz mogućnost produljenja
  • Royalty Fee po prodajnom danu smještajne jedinice
  • Franšiza se ne može davati neograničeno - postoji ekskluzivnost
  • Postoje troškovi povezani sa samim paketom usluga koji su predmet franšiznog ugovora.
  • Obvezni lokalni marketing (1% od brutto prihoda)
  • Primatelji sami snose trošak tekućeg poslovanja. Tu ulaze svi troškovi koji se akumuliraju uslijed obavljanja redovne poslovne aktivnosti te podmiruju se sukladno zakonskim propisima. Odnose se na trošak plaća, najma, režija, itd.
  • Troškovi vezani za uređenje prostora, inventara, opreme - ovisno o prostoru

Osnovni zahtjevi sustava

Što se traži od primatelja franšize?

Obveze primatelja DIRECT BOOKER franšize odnose se na stvaranje kritične mase objekata (smještajnih jedinica) i aktivnosti. Cilj je usmjeren na akviziciju objekata, uz paralelno prikupljanje aktivnosti (izleti, restorani, barovi i slično) koji će biti u ponudi kao dodatna vrijednost nekog smještaja kroz turistički vodič i community. Znači, primatelj franšize mora se usmjeriti na akviziciju objekata (u svom području) i na stvaranje osobne ponude aktivnost, a nikako ovisiti o ponudi davatelja franšize.

Također, obveza primatelja franšize je inicijalna obuka za B2B i B2C partnere, kao i za iznajmljivače i sve one koji će se koristiti jednom od usluga.

Tko je idealan kandidat?

Pri odabiru primatelja franšize, cilj nam je usmjeren na pronalazak osoba koje vjeruju u franšizni proizvod, te koja će iz njega izvući maksimum svojim radom. Profil navedenog franšizera trebao bi predstavljati mladu entuzijastičnu osobu, financijski osiguranu, stabilnu. Aspekt spola i obrazovanja nije presudan jer vjerujemo da svatko tko ima želju i volju, uz financijska sredstva, predstavlja optimalnog kandidata za primatelja franšize.

Dodatni uvjeti?

Po isteku franšize, primatelj se ne može baviti istom djelatnošću 2 godine.


Informacije o davatelju franšize

Direct booker d.o.o.

Vukovarska 9, 20000 Dubrovnik, Hrvatska

+385 98 1851129, +385 20 638194

franchising@direct-booker.com

www.direct-booker.com

Kontakt osoba za kandidate

Danijela Kraljević

Franchising Manager

Saznajte više

Ispunite kontakt formu u nastavku, ako želite više informacija. Informacije sadržane u formi proslijeđuju se izravno DIRECT BOOKER.

Poruka
Ime i prezime *
Mjesto *
Kontakt telefon *
E-mail *

pročitajte članke

Najčitanije

PROFIT franchise services, kao deo grupacije PROFIT system (PROFIT sp. z.o.o.), kao izdavač Franchising.hr vas obavještava da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt (kontakt forma). Sve informacije unesene u kontakt formu šalju se e-poštom organizatoru franšiznog (partnerskog) sustava, kako je naveden u Katalogu. Sustav koji prima poslane informacije će ih koristiti za pružanje više informacija o vlastitom poslovanju. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podatke iz kontakt forme je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu bilo kakvih osobnih podataka.