DIRECT BOOKER

Direct booker
Podaci o franšiznom sustavu
Opis franšiznog sustava

DIRECT BOOKER je biznis čija je osnovna ideja povezati rentijere i putnike, i to tako što posreduje i nudi pomoć objema stranama. Vlasnicima smještaja se pomaže bolje i efikasnije izdati smještaj, i to putem svih raspoloživih postojećih kanala prodaje u koje gosti imaju već izgrađeno povjerenje – da navedemo samo neke od njih: Airbnb, Booking, Homeaway.... I sve to tako što se rentijerima nudi čitav set servisa: potpora u boljem uređenju smještajnih jedinica; savjetovanje u tome kako maksimalno iskoristiti nekretnine te kako u svakom momentu ponuditi pravu cijenu rente; pomoć u prezentiranju i oglašavanju nekretnina  (fotografije i optmizacija pretrage) za svaki od kanala prodaje, itd. itd. Sve ovo putem jednog osmišljenog sustava i uz tim posvjećenih DIRECT BOOKER zaposlenika (agenata).

Uz podizanje standarda smještaja te profesionalizaciju usluge, rentijeri sada mogu računati i na povećanje posjećenosti i popunjenosti smještajnog kapaciteta, a sve to uz značajnu uštedu vremena. Kao biznis, DIRECT BOOKER upravo i zarađuje tako što svoje usluge naplaćuje od rentijera, i to kao procenat od ostvarena profita. Za rentijere, pak, mi smo servis koji donosi ne samo značajno olakšanje (jer je naš sustav baziran na IT rješenjima), već i uvećanje prihoda, kroz veću posjećenost, te je suradnja s DIRECT BOOKER-om za rentijere prava win-win situacija. Dodatno, rentijeri, potom – uz DIRECT BOOKER sustav – gostima nude niz kvalitetnih pratećih turističkih usluga, počeviši – od prijevoza, rent-a-cara, ekskurzija, pa do preporuka za restorane, klubove i znamenitosti kraja... Sve su to servisi iza čije organizacije stoji DIRECT BOOKER sustav; sa idejom ponuditi putnicima ne samo kvalitetan smještaj, već i potpuni kvalitetni ugođaj, a ne bi li se podigla razina rentiranja među našim rentijerima. Time je sada poslovni model – win-win-win, jer na koncu, pored zadovoljne dvije strane u biznisu imamo i – zadovoljnijeg gosta!
Može se, stoga, reći da je DIRECT BOOKER sveobuhvatni biznis servis za privatne rentijere, od kojeg značajne benfite vuče čitavo turističko okruženje.

DIRECT BOOKER  je do sada posredovao u izdavanju više od 2800 smještajnih jedinica i ponudio preko 90 aktivnosti za goste. Svojim biznisom direktno pokrivamo područje grada Dubrovnika, Splita, Šibenika, Zadra, te Herceg Novog, Budve (Crna Gora) i Sarajeva (Bosna i Hercegovina). Trenutačno imamo više od 70 uposlenika  i rastemo – svaki dan.

Tragamo, stoga, za primetaljima DIRECT BOOKER franšize i u drugim regijama Hrvatske i ostalih zemalja! Kupovinom DIRECT BOOKER franšize budući partner dobiva zaokružen poslovni sustav, sačinjen od 4 „paketa proizvoda“ i dokazanu poslovnu ideju, uz brend koji je već prepoznat: DIRECT BOOKER.

Obveze primatelja DIRECT BOOKER odnose se, nakon toga, na stvaranje kritične mase rentijera (objekata) i aktivnosti. Cilj im je usmjeren na akviziciju rentijera i objekata, uz paralelno prikupljanje aktivnosti (izleti, restorani, barovi i sl.) koji će biti u ponudi kao dodatna vrijednost smještaja, i to kroz naše alate – katalog, aplikaciju i community. Znači, primatelj franšize se mora usmjeriti na svoje objekte i na stvaranje osobne ponude aktivnost, a ne samo ovisiti o ponudi nas kao davatelja franšize. Također, obveza primatelja franšize je i inicijalna obuka, ne samo za rentijere, već i za B2B i B2C partnere – sve one koji će se koristiti jednom od usluga i koji će činiti DIRECT BOOKER commnuity. Ako primatelj franšize, primjerice, ugovori izlete s jednom firmom, dužan je obučiti partnera za izlete kako da se koristi sustavom koji je namijenjen upravo njima i sl.

Broj vlastitih poslovnica

2 Hrvatska  (Dubrovnik, Split)

1 Crna Gora (Herceg Novi)

Broj franšiznih poslovnica

1 Bosna i Hercegovina (Sarajevo)
1 Slovenija

Fotografija jedinice sustava
Direct booker
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize

Partnerima – primateljima franšize – nudimo kompletan "Franšizni paket":

  • Cjelovit know-how – zaokružen poslovni sustav, sačinjen od 4 „paketa proizvoda“ 
  • Osnovnu obuku (uključena u primarni trošak franšize); Dodatna obuka se plaća i organizira se na zahtjev franšizera
  • Podršku u svakom trenutku za tekuće probleme.

Franšizni paket kreće od DIRECT BOOKER sustava, na njega se nastavlja aplikacija i katalog te community. Čitav Franšizni paket, tako, omogućuje budućim primateljima izuzetnu korisnost i upotrebljivost kroz uštedu vremena i novca i automatizaciju procesa.

OPIS sustava - 4 paketa

1. DIRECT BOOKER sustav
DIRECT BOOKER sustav je informatičko rješenje koje sadrži bazu svih informacija potrebnih za poslovanje i pomaže svim sudionicima u procesu poslovanja. DIRECT BOOKER informatički sustav, stoga, omogućuje obavljanje radnji koje se odnose na upravljanje smještajem i praćenje aktivnosti. Sustav je prvotno namijenjen da sadrži sve podatke o objektu, kao i podatke o vlasnicima. Objekti su dodijeljeni pripadajućim ACM-ovima  te se za njih prate rezervacije, financije, uvjeti prodaje i sl.
Sam sustav se može promatrati s aspekata: gosta, iznajmljivača, primatelja franšize te B2B i B2C partnera.

  • Prednost za goste je to što na vrlo jednostavan način mogu rezervirati smještaj koji odgovara njihovim preferencijama (broj soba, pogled, parking, cijena...). Usto, nudi im se ponuda aktivnosti u destinaciji s pripadajućom bazom popratnog sadržaja (restorana, barova...) . Na jednak način mogu organizirati transfer na relaciji aerodrom-smještaj, kao i unutar destinacije. Dio sustava namijenjen gostu manifestira se kroz aplikaciju i web-stranicu DIRECT BOOKER-a gdje mu je sadržaj prikazan. Uz navedeno, svaki gost, prilikom rezervacije ili učlanjenjem u DIRECT BOOKER zajednicu, dobiva svoj prostor u sustavu u kojem može ostavljati komentare, voditi dnevnik putovanja, pregledati rezervirane izlete i sl.
  • S aspekta vlasnika smještaja (rentijera), njima je omogućeno da u svakom trenutku imaju informacije o svakom gostu (vrijeme dolaska, dolazi li s transferom, posebni zahtjevi...). Također, prate financije, statistiku i kalendar za svoj objekt. Kako se radi o specifičnoj djelatnosti, brza informacija jako je bitna, tako da je vlasnicima omogućujemo da sami zatvaraju kalendar, odmah po kreiranju rezervacije. Tako se izbjegava slučaj overbookinga koji najčešće rezultira nezadovoljstvom gosta, što se potom odražava na negativnu ocjenu usluge. Kako je sustav spojen s nizom kanala prodaje, tako iznajmljivač dobiva konkurentsku prednost pred drugim iznajmljivačima jer postaje dostupan na više „stranica“ bez dodatnog troška.
  • Za primatelje franšize i zaposlenike, sustav daje uvid u sve informacije i njihovo upravljanje koje se odnose na sveukupnu uslugu koja se pruža krajnjim korisnicima. Tako, dobivaju bazu objekata, vlasnika, partnera, gosta, rezervacija... i svega onoga što objedinjuje cjelokupno poslovanje.
  • Partnerima (onima koji pružaju B2B i B2C prateće usluge) omogućeno je na jednostavan način unijeti svoje usluge u sustav, te tako postati vidljivi cijelom nizu potencijalnih kupaca, bez da s njima izravno stupaju u kontakt – kroz razmjenjivanje poruka u vidu upita. Takvim pristupom štede vrijeme i novac, koje mogu usmjeriti na unapređenje poslovanja i na podizanje kvalitete usluge. Kroz sustav dobivaju uvid u financije, statistiku i sve potrebne informacije koje im trebaju o korisniku usluge. Sve informacije iz sustava ne moraju se nužno gledati u samom sustavu, već se mogu slati na korisničko sučelje koje koristi partner.

2.  DIRECT BOOKER katalog

DIRECT BOOKER trenutno oglašava preko 3.000 smještajnih jedinica, a 2016. godine smo u preko 45.000 rezervacija doveli 150.000 gostiju. Unutar svake smještajne jedinice su postavljeni reklamni katalozi (40.000 komada), u kojima su predstavljeni svi nositelji aktivnosti koji su odlučili oglašavati preko DIRECT BOOKER-a: restorani, barovi, trgovine, turističke ture, izleti, itd. Ukratko, predstavljeno je sve ono što će gost tražiti van smještajne jedinice. Unutar kataloga se nalazi i otiskan QR kod kojim se preuzima mobilna aplikacija DIRECT BOOKER-a, preko koje se ostvaruju razni popusti kod zastupljenih nositelja aktivnosti. Na ovaj način u katalog ulaze paketi proizvoda koji donose sa sobom povlastice ako se gosti odluče koristiti te usluge, te tako omogućava kretanje gostiju unutar DIRECT BOOKER zajednice. Ovakav pristup podiže uslugu smještaja na višu razinu, jer osim same prodaje "kreveta", smještaj pruža dodatnu uslugu koja će se pozitivno odraziti na ocjenu smještaja, a samim time će utjecati i na bolju pozicioniranost objekta.

3. DIRECT BOOKER aplikacija

Aplikacija funkcionira tako da korisnicima osigurava određene pogodnosti (popusti, aperitiv, besplatni wi-fi). Od nuditelja usluga (B2B i B2C partnera) ne uzima se provizija, već se od njih traži da osiguraju određenu pogodnost za korisnika aplikacije. Sama aplikacija je besplatna za korisnika (gosta). Svi korisnici imaju mogućnost registracije nakon čega na stranici i u aplikaciji mogu ostaviti osvrt na kvalitetu usluge koju su koristili.
Oglašavanje navedenog proizvoda vrši se putem web-stranice, društvenih mreža, tiskanih novina, internet portala, te prilikom rezervacije smještaja. Onaj partner koji oglašava svoju uslugu putem aplikacije izdvaja se od konkurencije jer je u startu prisutan velikom broju potencijalnih korisnika, koji unaprijed mogu rezervirati uslugu, te tako imaju sigurnost osiguranu prodaju i prije samog dolaska gosta u destinaciju.

4. DIRECT BOOKER Community

DIRECT BOOKER Community je novi segment DIRECT BOOKER usluga. Community je nastavak na katalog i mobilnu aplikaciju, ali više dimenzionirano, gdje je uzet primjerak web portala koji potiču izmjenjivanje mišljenja i poticanje komunikacije između gostiju. Na DIRECT BOOKER Community web portalu nalaze se profili vlasnika apartmana i aktivnosti koji su zastupljeni u DIRECT BOOKER agenciji, te profili gostiju koji će moći ostavljati recenzije, preporuke, savjete, ideje i sl. – svih usluga ponuđenih unutar DIRECT BOOKER-a. Na ovaj način gosti indirektno oglašavaju i potiču druge potencijalne goste na korištenje usluga unutar DIRECT BOOKER zajednice. Član DIRECT BOOKER community-a također ostvaruje pogodnosti. Ovo je još samo jedan vid širenja DIRECT BOOKER zajednice.

Procijenjena ukupna vrijednost investicije
  • Inicijalni trošak franšize iznosi 5.000 €.
  • Franšiza se daje na 5 godina uz mogućnost produljenja. Svako produljenje franšize iznosi 50% inicijalnog troška, odnosno, 2.500 €.
  • Uz navedeno, postoji i trošak po prodanom danu od smještajne jedinice
  • Franšiza se ne može davati neograničeno - postoji ekskluzivnost.
  • Postoje troškovi povezani sa samim paketom usluga koji su predmet franšiznog ugovora.
  • Obvezni lokalni marketing (1% od brutto prihoda)
  • Nema troška zajedničkog marketinga, plaća se na godišnjoj razini
  • Primatelji sami snose trošak tekućeg poslovanja. Tu ulaze svi troškovi koji se akumuliraju uslijed obavljanja redovne poslovne aktivnosti te podmiruju se sukladno zakonskim propisima. Odnose se na trošak plaća, najma, režija, itd.
  • Troškovi vezani za uređenje prostora, inventara, opreme - ovisno o prostoru.
Osnovni zahtjevi sustava

Što tražimo od primatelja franšize?

Obveze primatelja DIRECT BOOKER franšize odnose se na stvaranje kritične mase objekata (smještajnih jedinica) i aktivnosti. Cilj je usmjeren na akviziciju objekata, uz paralelno prikupljanje aktivnosti (izleti, restorani, barovi i slično) koji će biti u ponudi kao dodatna vrijednost nekog smještaja kroz katalog, aplikaciju i community. Znači, primalac franšize mora se usmjeriti na svoje objekte (u svom području) i na stvaranje osobne ponude aktivnost, a nikako ovisiti o ponudi davatelja franšize.

Također, obveza primatelja franšize je inicijalna obuka za B2B i B2C partnere, kao i za iznajmljivače i sve one koji će se koristiti jednom od usluga. 

Koga tražimo?

Pri odabiru primatelja franšize, cilj nam je usmjeren na pronalazak osoba koje vjeruju u franšizni proizvod, te koja će iz njega izvući maksimum svojim radom. Profil navedenog franšizera trebao bi predstavljati mladu osobu do 35 godina (nije striktno uvjetovano), entuzijastičnu, financijski osiguranu, stabilnu. Aspekt spola i obrazovanja nije presudan jer vjerujemo da svatko tko ima želju i volju, uz financijska sredstva, predstavlja optimalnog kandidata za primatelja franšize.

Dodatni uvjeti?

Po isteku franšize, primatelj se ne može baviti istom djelatnošću 2 godine.

Informacije o davaocu franšize
Partner Travel doo
Dr.Ante Starčevića 20, 20000 Dubrovnik, Hrvatska
+385 98 9841 801
+385 20 638 191
info@direct-booker.com
www.direct-booker.com
Kontakt osoba za kandidate

Nikola Grubelić

Kompanija je član Hrvatske udruge za franšizno poslovanje (FIP)
Saznajte više
Ispunite kontakt formu u nastavku, ako želite više informacija. Informacije sadržane u formi proslijeđuju se izravno franšiznom sustavu.
Ime i prezime *
Mjesto *
Kontakt telefon*
E-mail *
If you see this, leave this form field blank.

Informacije navedene u katalogu potječu od samih sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba da provjeri atraktivnost svakog sustava. Urednici zadržavaju pravo da provjere detalje o sustavu i informacije sadržane u katalogu. Ako primijetite da su navedeni podaci netočni ili zastarjeli, molimo Vas da o tome obavijestite redakciju.

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank