vijesti

svijet | 27.02.2018

Ludi za tacosima

Prema broju restorana, Taco Bell je najmanji brand korporacije YUM! Brands, koji posljednjih godina, međutim, generira najveću dobit.

regija | 23.02.2018

Od abakusa do računala

Škola mentalne aritmetike „Malac genijalac“ počinje s radom u Hrvatskoj i Slovačkoj. Širenje mreže prati i uvođenje novih programa.

svijet | 23.02.2018

Najbolje franšize? Bez iznenađenja

Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.

regija | 20.02.2018

Ulog veliki, ali opravdan

Bračni par Renata i Danijel Dolenec iz Donje Stubice novi su primatelji Husse franšize. Bit će zaduženi za područje Varaždinske, Krapinsko-zagorske i zapadni dio Zagrebačke županije.

moja franšiza | 15.02.2018

Nije rad kad se posao voli

Minela Bašić je oduvijek voljela raditi s djecom, a kako je nedavno postala dio Jumping Clay franšizne obitelji – ta joj se želja i ispunila.

intervju tjedna | 13.02.2018

Zeleno svjetlo za Europu

KiwiSun je jedan od najuspješnijih franšiznih sustava u Mađarskoj. Što ovaj lanac solarija čini posebnim i kako namjeravaju osvojiti Europu, otkriva tvorac koncepta Peter Klein

regija | 10.02.2018

Tim kao pokretačka snaga

Počeli ste razmišljati o širenju poslovanja davanjem franšize? Pitate se što je potrebno za izgradnju stabilnog franšiznog sustava? Za početak – tim koji će se ovim zadatkom baviti.

regija | 09.02.2018

Radom i ustrajnošću do uspjeha

Novi partneri, pripreme za brojne izložbe pasa te druge vidove promocije branda, obilježavaju početak godine franšiznog sustava Husse u Srbiji.

svijet | 07.02.2018

Nova prilika u Parizu

Deseci tisuća poduzetnika dolaze u Pariz svake godine krajem ožujka kako bi ispunili svoje snove – pokrenuli vlastiti biznis. Kupnja franšize je idealna opcija, a sajam franšiza, idealna prilika.

svijet | 02.02.2018

Više za Vapiano

Vapiano najavljuje ulazak na nova tržišta i širenje mreže – do 2020. godine, pod ovim bi brandom trebalo raditi 330 restorana.

regija | 01.02.2018

Personalizirane knjige kao online biznis

Biznisi utemeljeni na internetu spadaju u najbrže rastuću sferu poslovanja. Knjige su, pak, među najprodavanijim proizvodima na internetu. Češki izdavač Plavi slon spaja oba svijeta.

regija | 30.01.2018

„Vesela glina“ za nove zaljubljenike

Jumping Clay, koncept trgovine i radionice gdje se može kupiti, ali i naučiti kako modelirati figurice od gline, početkom ove godine ušao je na dva nova tržišta u regiji.

regija | 28.01.2018

Franšizna smotra u Budimpešti

Nakon pauze od 10 godina, Budimpešta će ponovno biti domaćin nacionalnog sajma franšiza.

intervju tjedna | 25.01.2018

Model „krojen“ za sva tržišta

Zašto Direct Booker mijenja franšizni model, što će biti novine, tko je idealan primatelj franšize te kako tvrtka utječe na lokalnu zajednicu, govori Nikola Grubelić iz Direct Bookera

regija | 25.01.2018

Slasna poslovna šansa

Sushi by A’s, franšizni koncept iz SAD-a, koji podrazumijeva pripremu te prodaju sushija unutar trgovačkih objekata, dostupan je zainteresiranim poduzetnicima iz Hrvatske i Slovenije.

svijet | 23.01.2018

Više franšiza, veća dobit

Tvrtka YUM! Brands, vlasnik brandova KFC, Pizza Hut i Taco Bell, i ove godine nastoji smanjiti udio vlastitih, a povećati broj franšiznih restorana.

moja franšiza | 17.01.2018

Dobitna kombinacija

Mirko Curaković iz Novog Sada primatelj je MiniPani franšize već 12 godina. Ugostiteljstvo je, kako kaže, posao od kojeg živi, ali i ljubav, jer to voli raditi.

svijet | 16.01.2018

Novi stari igrači

Magazin Entrepreneur i ove je godine objavio popis 500 najuspješnijih američkih franšiza. U top 10, najviše ima restorana brze usluge.

intervju tjedna | 11.01.2018

Povjerenje u temelju uspjeha

Zašto se Paysera odlučila za franšizing, kakve partnere traže te što nude u franšiznom paketu, objašnjava Liudas Kanapienis, direktor tvrtke specijalizirane za e-plaćanja

regija | 11.01.2018

Franšiza sa stilom

Modni brand za muškarce Giovanni Galli kreće u snažniju ekspanziju u Europi. Partnere za razvoj franšizne mreže traže i u zemljama ove regije.

1
3
4
5
sledeća  
zadnji