vijesti

svijet | 21.09.2018

Dodatni posao ili strast?

Bez obzira jesu li u pitanju potrebe, želje, mogućnosti ili ambicije, primatelji franšize sami određuju koliko će i kako biti angažirani u vođenju posla. Važno je samo da odaberu koncept „po svojoj mjeri”.

intervju tjedna | 13.09.2018

Budimo realni – i nemoguće je moguće

Kako je stvorio i izvozio prvu jugoslavensku franšizu, što ga je dovelo do novog projekta te zašto je za njega franšizing ozbiljan, ali osjetljiv posao, govori Dušan Radović

svijet | 13.09.2018

Američke franšize za cijeli svijet

Magazin Entrepreneur i ove godine objavljuje listu 200 najuspješnijih američkih franšiza u svijetu. Neki od tih sustava dostupni su i poduzetnima u Hrvatskoj.

svijet | 10.09.2018

Grandiozno i netipično

Prošlo je više od dvije godine otkad je Starbucks najavio ulazak na talijansko tržište. Prva kafeterija konačno je otvorena početkom rujna u Milanu, i to u ekskluzivnom formatu.

svijet | 04.09.2018

S Istoka na Zapad

Američki lanac pizzerija Papa John's dobiva svoj prvi franšizni restoran u Kazahstanu. Partnere traže i u Zapadnoj Europi.

svijet | 03.09.2018

Što kad u Grčkoj kažemo espresso...?

Kava je kava, al' ipak nije svuda i uvijek ista. Što u Grčkoj predstavlja brand MIKEL te zašto se danas smatra ugostiteljskim čudom?

regija | 01.09.2018

Druga franšiza u Švicarskoj

Najstariji i najveći hrvatski lanac pekarnica Mlinar nastavlja širiti franšiznu mrežu u Švicarskoj.

svijet | 31.08.2018

Coca-Cola kupuje Costa Coffee

Coca-Cola ulazi u biznis s kavom kupnjom franšiznog branda Costa Coffee od britanske tvrtke Whitbread.

regija | 28.08.2018

Novi partneri i nove šanse

Sushi by A's, koncept koji se temelji na pripremi te prodaji sushija unutar trgovina, proširio je franšiznu mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji.

svijet | 24.08.2018

Moskva za poduzetne

Od 10. do 12. rujna u glavnom gradu Rusije održat će se 16. franšizni sajam BUYBRAND Expo.

intervju tjedna | 17.08.2018

Stabilni temelji za dobar rezultat

Što su preduvjeti za dobro poslovanje, koliko je važna priprema prije ulaska u franšizing te zašto je Mobile Outfitters dobra poslovna prilika, otkriva Bogi Cvetković, primatelj master franšize za teritorij Srbije

regija | 17.08.2018

Novo tržište za Car Foil Shop

Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i montažu auto-folija, započeo je poslovanje u Hrvatskoj. Primatelj master franšize za Hrvatsku bit će zadužen i za teritorij Slovenije.

regija | 15.08.2018

„Krilatim“ biciklom u franšizing

Atelierele Pegas, rumunjska tvrtka koja je prije šest godina oživjela popularni nacionalni brend bicikla Pegas, kreće u razvoj maloprodajne mreže na domaćem, ali i inozemnim tržištima. Ključna riječ jest – franšiza.

regija | 10.08.2018

Ljepota u jednostavnosti

Azijski trgovinski lanac KIODA planira razviti mrežu i na tržištima Europe. Na karti razvoja nalaze se i zemlje ove regije.

svijet | 09.08.2018

U znaku velikih promjena

Promjene koje su zahvatile američko tržište franšiza – najrazvijenije franšizno tržište u svijetu – stručnjaci nazivaju tektonskim. O čemu se rade i što su posljedice?

svijet | 06.08.2018

Kava iz New Orleansa za cijeli svijet

Za američki lanac kafeterija PJ's Coffee ova godina protiče u znaku jubileja, ali i želji da se otvore nova tržišta te nađu novi franšizni partneri.

moja franšiza | 01.08.2018

Poduzetne krasi predanost

Milica Luković otvorila je prije više od godinu dana trgovinu nakita i asesoara Brosh u Beogradu. Što je uočila, i naučila, radeći kao primateljica franšize i poduzetnica?

regija | 30.07.2018

Lako do restorana

Kao što im je i u samo ime „upisano“, Easy Beer i Easy Wine predstavljaju inovativne ugostiteljske koncepte koji „s lakoćom“ privlače klijente. Vlasnici kažu – i primatelje franšize.

svijet | 30.07.2018

Bartercard stiže u Europu

Najveći svjetski B2B operater za trgovinsku razmjenu bez novca nedavno je započeo poslovanje u Francuskoj putem franšize. Za australski Bartercard ovo je drugo europsko tržište, a planira se daljnje širenje.

regija | 26.07.2018

Livade u susjedstvu

Radi boljeg plasmana proizvoda, srbijanska je mljekara Kuč Company prije desetak godina počela razvijati i vlastiti maloprodajni lanac Livade. Danas imaju više od 120 franšiznih objekata.

1
3
4
5
sledeća  
zadnji