28.07.2014

Pilot uspio, projekt se nastavlja

Nakon što se pilot projekt pokazao uspješnim, naftna tvrtka Ina traži nove partnere za upravljanje benzinskim postajama.

Ina je prošle godine započela pilot projekt kada je svojih 20 benzinskih postaja ponudila partnerima na upravljanje i to uglavnom u Zagrebu i okolici. Kako se test pokazao uspješnim, naftna tvrtka je odlučila nastaviti sa projektom i pozvati sve zainteresirane za ovaj vid partnerske suradnje, prvenstveno zaposlenike na Ininim benzinskim postajama.

Ina, benzinska postaja Fot. INA

Ina traži partnera koji teži izvrsnosti u usluzi prema kupcima, ima iskustva u radu u maloprodaji, poduzetničkoj je duha, ima kompetencije voditelja i financijsku snagu za ulazak u projekt.

Ovakav model poslovanja nije novina u naftnom maloprodajnom biznisu. Mnoge svjetske naftne tvrtke su ga primijenile i pokazao se vrlo uspješnim.

Darko Markotić, izvršni direktor Trgovine na malo u tvrtki Ina, ne sumnja u uspjeh ovog poslovnog modela budući da je već, kako kaže, oproban od vodećih svjetskih naftnih tvrtki. – Model predstavlja jednu od najboljih praksi u industriji kada je reč o maloprodajnom poslovanju – izjavio je Markotić u priopćenju za medije.

Budući poduzetnici se mogu prijaviti za upravljanje do tri Inine benzinske postaje, a Ina će odabranim kandidatima pružiti podršku pri osnivanju kompanije te izgradnji uspješnog poslovanja. Od poduzetnika se očekuje da, uz Ininu podršku, preuzmu upravljanje benzinskom postajom koja ostaje u Ininu vlasništvu i pod Ininim brendom, a tijekom odabira budućih partnera, prednost će imati kandidati s iskustvom u maloprodaji u naftnoj industriji te oni koji poznaju Inin sustav, navodi se u službenom priopćenju.

U sklopu ovog operativnog modela kompanija zadržava vlasništvo nad svom maloprodajnom imovinom uključujući koncesiju, imovinu, objekte, infrastrukturu i robu, dok poduzetnik upravlja tim resursima, kao i svojim timom na benzinskoj postaji. – Ina traži partnera koji teži izvrsnosti u usluzi prema kupcima, ima iskustva u radu u maloprodaji, poduzetničkoj je duha, ima kompetencije voditelja i financijsku snagu za ulazak u projekt – navodi se u zvaničnom pozivu tvrtke Ina. 

Ina u Hrvatskoj ima više od 400 benzinskih postaja, podaci su sa zvaničnog portala, a tvrtka posluje i u Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Sloveniji.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank