Idemo dalje

Rezultati poslovanja su dobri. Očekuje se otvorenje drugog restorana Subway u Zagrebu. Planovi za širenje nepromijenjeni – Hrvatska ima potencijala za mnogo više restorana – kaže Vladimir Hanula, primatelj Subway franšize

Polako i sigurno do franšize

Ako vodite mali biznis koji se lako može „replicirati“, franšizing je idealan način za proširenje poslovanja. Što su, međutim, osnovni preduvjeti za razvoj uspješne franšize?

Blago iz plodova podneblja

U maloj se radionici All Nut već devet godina ručno prave kozmetika i jestivi proizvodi od koštica šljive i drugog voća. Osim dućana u Beogradu, radi i franšiza u Podgorici, a mreža bi se mogla proširiti i u druge zemlje regije.

Istra u rukama franšiznih partnera

Direct Booker, agencija za iznajmljivanje privatnog smještaja, ima dva nova primatelja franšize za teritorij Istre.

Ideje za posao? U Varšavi!

Tri dana promocija, više od 200 franšiznih brandova te 7.000 posjetitelja zainteresiranih za kupnju franšize – ovogodišnji Sajam franšiza u Varšavi održat će se od 18. do 20. listopada.

Jeste li za vending biznis?

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.

Trening za um

„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ za kratko je vrijeme razvila franšiznu mrežu u Srbiji. Koncept se sada nudi i zainteresiranim poduzetnicima iz Hrvatske, također kroz franšizni model suradnje.

Strateško prepuštanje poslovanja

Starbucks namjerava prepustiti upravljanje razvojem na četiri tržišta zapadne Europe dugogodišnjem partneru iz Latinske Amerike, tvrtki Alsea.

„Kliker“ za franšizu

U Banja Luci već godinu i pol dana radi franšiza škole programiranja – „Kliker centar“. Primatelj master franšize namjerava mrežu proširiti diljem Bosne i Hercegovine.

Premium segment viši od prosjeka

Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.

Svatko ima svoju priču

Hoće li se personalizirane knjige pojaviti i u ovoj regiji te kako teče suradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće Plavi slon

Za Dan sendviča – u Subway

Iako je riječ o neformalnom prazniku, Subway svake godine na prikladan način obilježava Dan sendviča. Tako će ove godine biti i u Subwayu u Hrvatskoj.

Programirano za poduzetne

Potražnja za IT vještinama raste, a kao odgovor na to, pojavile su se brojne škole programiranja. Među njima je i slovenska SmartNinja, koja je već proširila svoju mrežu u 11 zemalja.

Više od ljubavi prema pivu

Opuštanje i kupanje u pivu? Iako se doima kao fantazija, ovaj koncept doista postoji. Uz svoje vrhunske pivske kupke, češki Original Beer Spa od ove godine nudi i franšizu.

CHIX stiže u Sofiju

Koncept CHIX, u čijoj je osnovi oblikovanje obrva koncem, započinje poslovanje u Bugarskoj – franšizna je jedinica otvorena početkom listopada u Sofiji.

Obrazovanje za budućnost

Multidisciplinarna škola School & School, koja je razvila dvadesetak inovativnih obrazovnih programa, djeluje u BiH već četiri godine, a od ove godine, putem franšize, i u Srbiji. Proširenje franšizne mreže planira se i za iduću godinu.

Povratak velikog branda

Jedna od najvećih franšizinih agencija za promet nekretninama u svijetu, američki RE/MAX, započeo je nedavno poslovanje u Srbiji, a cilj je da se mreža poslovnica na ovom tržištu proširi i kroz pojedinačne franšize.

Ljepota uređenog koncepta

Mađarski lanac biosolarija KiwiSun ima franšizne poslovnice diljem Europe. I poduzetnici iz zemalja ove regije mogu postati primatelji ove franšize.

Na legendarnoj surferskoj plaži

Surf'n'Fries, brand iz Rijeke poznat po krumpirićima, otvorio je prvi franšizni objekt u Australiji.

Samoposlužno pranje, kao svuda u svijetu

Prva franšizna praonica rublja LG Laundry Lounge otvorena je u Beogradu. Potencijala za pokretanje ovog koncepta ima i u drugim gradovima Srbije.

Što je to franšiza?

Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!

Dodatni posao ili strast?

Bez obzira jesu li u pitanju potrebe, želje, mogućnosti ili ambicije, primatelji franšize sami određuju koliko će i kako biti angažirani u vođenju posla. Važno je samo da odaberu koncept „po svojoj mjeri”.

Franšizne udruge i federacije

Cilj franšiznih udruga jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na regulaciji i implementaciji opće prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja s razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davatelja franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne udruge.

McDonald’s u brojkama

Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.

Slatko, uz zrno soli

Zanimljiva poslovna inicijativa udružila je dva američka franšizna sustava – lance za prodaju sladoleda Dippin' Dots te prodaju kokica Doc Popcorn. Kako ove dvije franšize rade „rame uz rame“?

Franšizni paket

Franšizni paket je suština franšiznog sustava, jer sadrži sve - kompletan poslovni koncept koji nudi davatelj franšize.

Top 100 franšiza na svijetu

Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.

Uobičajene pogreške davalatelja franšiza

Davatelj franšize je onaj koji postavlja temelje biznisa koji se širi franšizom, i bilo kakva pogreška koju učini može utjecati na cjelokupno poslovanje sustava. Neke pogreške mogu dovesti do različitih konflikata u franšiznoj mreži, a time i dovesti do gubitka imidža branda kao i do urušavanja poslovnog ugleda. A kao rezultat - poslovanje franšize ne ostvaruje željeni poslovni uspjeh.

Po mjeri svakog gosta

CHIPAS ima kultni status u Sarajevu – restoran koji se drži načela „kvaliteta po najpovoljnijoj cijeni“ stekao je i čuva popularnost na kojoj mu se samo može pozavidjeti. Franšiza je, stoga, logičan korak.

CCC stigao u Hrvatsku

Poljski lanac CCC otvorio je prvu trgovinu obuće u Hrvatskoj, a do kraja godine planira otvorenje još dvije. Ovo je 11. inozemno tržište na kojem je tvrtka započela poslovanje.