Franšizne udruge i federacije

Cilj franšiznih udruga jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na regulaciji i implementaciji opće prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja s razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davatelja franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne udruge.

Ideja za posao u zaštiti mobitela

Američka franšiza Mobile Outfitters, specijalizirana za usluge zaštite mobitela kvalitetnim folijama, od prošle godine posluje i u ovoj regiji. Kako funkcionira te što se nudi primateljima ove franšize?

S jednog na drugi kraj Europe

Na franšiznoj mapi španjolskog lanca za njegu tekstila Pressto našlo se još jedno tržište – Gruzija. Partnere očekuju i u zemljama ove regije.

Dva sna u jednoj franšizi

Ivan Ivanišević oduvijek je sanjao započeti vlastiti posao, ali i biti kuhar. S franšizom Sushi by A's – ostvario je oba sna.

Fokus na širenju – preko oceana

Subway planira otvoriti tisuće novih restorana izvan Amerike u narednim godinama.

Uz nove partnere do novih rentijera

Direct Booker, agencija za izdavanje privatnog smještaja koja povezuje rentijere i putnike, nastavlja širiti svoje poslovanje – novi su franšizni ugovori potpisani za područja Hercegovine (BiH) i Makarske.

Najbolji partneri spremni su učiti i raditi

O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop

Biznis za svako mjesto

Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za montažu folija, sada nudi nekoliko franšiznih formata. Jedan je od njih prikladan i za manja mjesta.

Polako i sigurno do franšize

Ako vodite mali biznis koji se lako može „replicirati“, franšizing je idealan način za proširenje poslovanja. Što su, međutim, osnovni preduvjeti za razvoj uspješne franšize?

Moć žena u franšizingu

Rezultati istraživanja u SAD-u, najvećem i najrazvijenijem tržištu franšiza u svijetu, upućuju na neobičan trend – postotak žena koje kupuju franšize konstantno raste. O čemu se radi?

Nijedan biznis nije sigurna oklada

Čak i oni poduzetnici koji odluče kupiti franšizu – dokazani poslovni koncept – ne smiju računati na stopostotni uspjeh. U privatnom biznisu, štošta može poći krivo, ali će uspjeh biti izvjesniji ako se izbjegnu neke od uobičajenih pogrešaka.

S malo rizika do održivog biznisa

Makedonski lanac Sara Fashion, u kojem se prodaju čarape, donje rublje, pidžame, kupaći kostimi i brojni modni dodaci, ove godine planira snažno širenje u regiji. Mreža će se širiti i kroz franšizing.

Bok, robote, naruči mi hamburger

Hrana, čini se, više nije dovoljna. Kako bi privukli nove generacije potrošača, i „stari, dobri“ lanci brze prehrane sve više koriste suvremenu tehnologiju.

Cammeo stiže u Beograd

Taksi prijevoznik Cammeo, koji je do sada franšiznu mrežu razvijao u Hrvatskoj i Sloveniji, u travnju započinje poslovanje i u Beogradu.

Strast važnija od iskustva

Easy Beer i Easy Wine su jednostavni, inovativni i profitabilni koncepti - kaže Juris Roganovs, franšizni menadžer ovih ugostiteljskih franšiza iz Latvije. S kime bi podijelili tajnu uspjeha?

Zlatna godina za Levi’s

Levi Strauss & Co. ove godine planira otvoriti 100 novih trgovina. Optimizam potiču dobri rezultati iz zadnjeg kvartala 2017. godine.

Dođi po franšizu, pokreni posao

Kraj će ožujka obilježiti dva sajma franšiza – prvi se održava u Katowicama, drugi u Parizu. Oba imaju isti cilj – privući ljude koji žele započeti posao kupnjom franšize.

Put do zajedničke vizije

Okupljanja na kojima primatelji franšize imaju priliku razmijeniti iskustva, raspravljati o problemima ili novim idejama jest dobra praksa franšiznog odnosa. Suhi by A’s upravo daje takav primjer.

Pariz u znaku franšiza

Dvadeset petog ožujka počinje najveća europska franšizna smotra – Sajam franšiza u Parizu. Koji su se trendovi izdvojili te što će obilježiti sljedeća četiri dana posvećena franšiznom poslovanju?

Moć velikih brojeva

Kada je 2013. obrazovni centar PRO-MENS iz Niša predstavio SuanPan, bio je to prvi program mentalne aritmetike na ovim prostorima. Danas više od 40 centara SuanPan djeluje diljem regije.

ERA u vrhu svjetskih franšiza

Britanski Expense Reduction Analysts nedavno je ovjenčan titulom najbolje svjetske franšize iz svjeta biznisa. Poslovanje razvijaju i u Hrvatskoj.

I Madrid spreman za sajam

U glavnom gradu Španjolske se od 19. do 21. travnja 2018. održava godišnji sajam franšiza – Expofraquicia. Prilika da se i posjetitelji iz ove regije upoznaju sa španjolskim brendovima zainteresiranim za franšiznu suradnju.

Što je to franšiza?

Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!

Govorite li po Berlitzu?

U Hrvatskoj trenutno radi jedan Berlitz jezični centar za djecu i odrasle i to u Zagrebu. Potreba za širenjem franšizne mreže postoji, što pokazuje i broj onih koji žele učiti po ovoj metodi, čak i online.

McDonald’s u brojkama

Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.

Pizza Hut ponovno na meniju

Poljska tvrtka AmRest, vodeći operater restorana u Središnjoj i Istočnoj Europi, potpisala je nedavno franšizni ugovor s tvrtkom Pizza Hut Europe.

Po mjeri svakog gosta

CHIPAS ima kultni status u Sarajevu – restoran koji se drži načela „kvaliteta po najpovoljnijoj cijeni“ stekao je i čuva popularnost na kojoj mu se samo može pozavidjeti. Franšiza je, stoga, logičan korak.

Franšiza i distribucija: razlike

Postoji li jasna granica između distribucije i franšize? Ako postoji, po čemu se one razlikuju?

Top 100 franšiza na svijetu

Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.

Kako napraviti kvalitetan ugovor o franšizingu?

Ugovor o franšizingu temelj je na kojem se gradi odnos između davatelja i primatelja franšizinga.