Oblikovanje obrva, prilika za zaradu

CHIX, koncept u čijoj je osnovi oblikovanje obrva koncem, uspješno širi vlastitu mrežu u Hrvatskoj, a nedavno je otvorena i prva franšizna poslovnica.

Novi partneri i nove šanse

Sushi by A's, koncept koji se temelji na pripremi te prodaji sushija unutar trgovina, proširio je franšiznu mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji.

Američke franšize za cijeli svijet

Magazin Entrepreneur i ove godine objavljuje listu 200 najuspješnijih američkih franšiza u svijetu. Neki od tih sustava dostupni su i poduzetnima u Hrvatskoj.

Što kad u Grčkoj kažemo espresso...?

Kava je kava, al' ipak nije svuda i uvijek ista. Što u Grčkoj predstavlja brand MIKEL te zašto se danas smatra ugostiteljskim čudom?

Poduzetne krasi predanost

Milica Luković otvorila je prije više od godinu dana trgovinu nakita i asesoara Brosh u Beogradu. Što je uočila, i naučila, radeći kao primateljica franšize i poduzetnica?

Grandiozno i netipično

Prošlo je više od dvije godine otkad je Starbucks najavio ulazak na talijansko tržište. Prva kafeterija konačno je otvorena početkom rujna u Milanu, i to u ekskluzivnom formatu.

Druga franšiza u Švicarskoj

Najstariji i najveći hrvatski lanac pekarnica Mlinar nastavlja širiti franšiznu mrežu u Švicarskoj.

Stabilni temelji za dobar rezultat

Što su preduvjeti za dobro poslovanje, koliko je važna priprema prije ulaska u franšizing te zašto je Mobile Outfitters dobra poslovna prilika, otkriva Bogi Cvetković, primatelj master franšize za teritorij Srbije

S Istoka na Zapad

Američki lanac pizzerija Papa John's dobiva svoj prvi franšizni restoran u Kazahstanu. Partnere traže i u Zapadnoj Europi.

Novo tržište za Car Foil Shop

Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i montažu auto-folija, započeo je poslovanje u Hrvatskoj. Primatelj master franšize za Hrvatsku bit će zadužen i za teritorij Slovenije.

Kava iz New Orleansa za cijeli svijet

Za američki lanac kafeterija PJ's Coffee ova godina protiče u znaku jubileja, ali i želji da se otvore nova tržišta te nađu novi franšizni partneri.

Budimo realni – i nemoguće je moguće

Kako je stvorio i izvozio prvu jugoslavensku franšizu, što ga je dovelo do novog projekta te zašto je za njega franšizing ozbiljan, ali osjetljiv posao, govori Dušan Radović

Coca-Cola kupuje Costa Coffee

Coca-Cola ulazi u biznis s kavom kupnjom franšiznog branda Costa Coffee od britanske tvrtke Whitbread.

Bartercard stiže u Europu

Najveći svjetski B2B operater za trgovinsku razmjenu bez novca nedavno je započeo poslovanje u Francuskoj putem franšize. Za australski Bartercard ovo je drugo europsko tržište, a planira se daljnje širenje.

Lako do restorana

Kao što im je i u samo ime „upisano“, Easy Beer i Easy Wine predstavljaju inovativne ugostiteljske koncepte koji „s lakoćom“ privlače klijente. Vlasnici kažu – i primatelje franšize.

"Livade" u susjedstvu

Radi boljeg plasmana proizvoda, srbijanska je mljekara Kuč Company prije desetak godina počela razvijati i vlastiti maloprodajni lanac Livade. Danas imaju više od 120 franšiznih objekata.

Davatelj franšize je kao dobar trener

Uspjeh koji je DepilConcept, portugalski franšizni sustav za epilaciju, postigao u Poljskoj može poslužiti kao odličan primjer plodonosne franšizne suradnje – posebno što DepilConcept uskoro stiže i u ovu regiju.

Ljepota u jednostavnosti

Azijski trgovinski lanac KIODA planira razviti mrežu i na tržištima Europe. Na karti razvoja nalaze se i zemlje ove regije.

Moskva za poduzetne

Od 10. do 12. rujna u glavnom gradu Rusije održat će se 16. franšizni sajam BUYBRAND Expo.

U znaku velikih promjena

Promjene koje su zahvatile američko tržište franšiza – najrazvijenije franšizno tržište u svijetu – stručnjaci nazivaju tektonskim. O čemu se rade i što su posljedice?

„Krilatim“ biciklom u franšizing

Atelierele Pegas, rumunjska tvrtka koja je prije šest godina oživjela popularni nacionalni brend bicikla Pegas, kreće u razvoj maloprodajne mreže na domaćem, ali i inozemnim tržištima. Ključna riječ jest – franšiza.

McDonald’s u brojkama

Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.

U Varšavu po franšizu i savjet

Sajam franšiza u Varšavi najveći je i najvažniji franšizni događaj u Središnjoj i Istočnoj Europi te predstavlja idealnu priliku za uspostavljanje kontakta i pronalaženje poslovnih partnera.

Dodatni posao ili strast?

Bez obzira jesu li u pitanju potrebe, želje, mogućnosti ili ambicije, primatelji franšize sami određuju koliko će i kako biti angažirani u vođenju posla. Važno je samo da odaberu koncept „po svojoj mjeri”.

Što je to franšiza?

Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!

Franšizne udruge i federacije

Cilj franšiznih udruga jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na regulaciji i implementaciji opće prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja s razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davatelja franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne udruge.

Američke franšize traže poduzetne

Američki magazin Entrepreneur objavio je nedavno listu 200 najboljih američkih franšiza koje aktivno traže primatelje franšize na stranim tržištima.

Očarajte kupca!

Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.

Po mjeri svakog gosta

CHIPAS ima kultni status u Sarajevu – restoran koji se drži načela „kvaliteta po najpovoljnijoj cijeni“ stekao je i čuva popularnost na kojoj mu se samo može pozavidjeti. Franšiza je, stoga, logičan korak.

Definicija franšizinga

Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj ​​know-how i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.