Preporuči stranu: Moja radnja
Primatelj
unesete e-mail adresu primatelja
Pošiljatelj
unesete e-mail adresu pošiljatelja
Poruka
možete dodati tekst uz poruku

11.12.2012

Moja radnja

U Srbiji sve više trgovaca počinje širiti mrežu kroz franšize ili partnerske radnje. Biljana Mašić, rukovodilac projekta "Moja radnja", govori o prednostima za trgovce koji postanu partneri Metro.

Do sada je u franšizni koncept "Moja radnja" uključeno 700 trgovačkih radnji, a interes za ulazak u ovaj projekt prisutno je u svim dijelovima Srbije podjednako. Projekt je zasnovan na iskustvu jedne od najvećih svjetskih trgovačkih kompanija, koja na taj način trgovcima prehrambenih radnji prenosi dragocjena znanja kako da preurede radnju izvana i unutra i privuku veći broj kupaca, kako postaviti i izaberu asortiman u skladu s okruženjem, kao i kako unaprijediti poslovanje.

METRO moja radnja

U projekt se mogu uključiti svi sadašnji i budući profesionalni kupci kompanije Metro. Osim preuzimanja obveznog dijela asortimana, trgovci koji postanu dio "Moje radnje" nemaju druge financijske obveze prema Metrou. S druge strane, dobivaju besplatnu potporu u mnogim oblastima, edukaciji, marketingu, uređenju radnje, postavljanju i odabiru asortimana
Biljana Mašić, METRO

"Moja radnja" je franšiza koju je razvio Metro. Koje sve prednosti mali trgovac ostvaruje uključivanjem u sustav "Moja radnja"?

Kao krajnji rezultat, većina trgovaca koji se uključe u projekt "Moja radnja" može računati na veću konkurentnost, povećanje prometa i zadovoljnije kupce. I to sve uz zadržavanje potpune neovisnosti u poslovanju. Jaka konkurencija je jedan od najznačajnijih faktora koji utječe na trgovce da budu otvoreniji za inovativne koncepte poput "Moja radnja". U isto vrijeme, oni prepoznaju potencijal koji im se nudi kroz struktuirani pristup tržištu pod jednim krovom i jednim poznatim imenom. Ovakva podrška je spremno prihvaćena, jer Srbija predstavlja izuzetno konkurentno tržište. Dolazak većih lanaca, čak iu malim gradovima i selima, dodatno otežava situaciju trgovcima prehranom.

Trgovci uključeni u ovaj projekt dobivaju od tvrtke METRO Cash & Carry besplatnu marketinšku podršku u vidu TV reklama, tiskanog materijala, besplatnog brandiranja i edukativnih treninga. Projekt nudi trgovcima prehrambenih radnji znanje i iskustvo jedne od najvećih svjetskih trgovačkih kompanija - od toga kako da preurede svoju radnju izvana i unutra i na taj način privući veći broj kupaca, preko toga kako da postave i izaberu asortiman u skladu s okruženjem, pa do savjeta o unapređenju poslovanja.

Koliko je do sada trgovaca uključeno u projekt i postoji li područje na kojem su vlasnici malih trgovina posebno zainteresirani?

Do sada je uključeno 700 trgovačkih radnji. Interes za ulazak u ovaj projekt je prisutno u svim dijelovima Srbije podjednako, a najveći broj radnji se nalazi u Vojvodini. S obzirom na to da su gotovo svi trgovci od ulaska u program zabilježili bolje poslovne rezultate, interesovanje za ulazak u "Moju radnju" se ne smanjuje, naprotiv. Radnje se nalaze na teritoriju cijele zemlje: u Beogradu i Novom Sadu, Vršcu, Gornjem Milanovcu, Čantaviru, Mokroj Gori, Sevojnu, Horgošu, Vranju i mnogom drugim mjestima.

Koje uvjete trgovac treba ispuniti da bi postao dio sustava "Moja radnja"?

Sudjelovanje u programu omogućeno je svim sadašnjim i budućim profesionalnim kupcima tvrtke METRO u oblasti trgovine, odnosno trgovcima i vlasnicima trgovinskih radnji. Tvrtka METRO ovim projektom podržava svoje lojalne kupce, koji se inače opskrbljuju u METRO centrima, i na taj način omogućava njihov daljnji rast.

Postoje li i kakve su financijske obveze trgovaca koji postanu dio franšiznog sustava "Moja radnja"?

Ne postoje nikakve financijske obveze trgovaca prema kompaniji Metro Cash & Carry. Sva podrška koju trgovci dobivaju u ovom projektu je apsolutno besplatna. Vlasnici radnji ostaju potpuno neovisni u vođenju svog posla i svoje radnje. U dijelu koji se tiče nabave u Metrou, ugovorom je definirano da trgovci u svoj asortiman, primjerice, trebaju unijeti određen broj proizvoda privatne robne marke.

Jesu li ti trgovci u obvezi prodaju trgovačke marke tvrtke Metro?

Vlasnici radnji ostaju potpuno neovisni u vođenju svog posla i svoje radnje. Trgovci ostaju potpuno slobodni da odluče gdje žele nabavljaju robu iu kojim količinama. Kako bi se osigurala profitabilnost projekta, postoji dio obaveznog asortimana. Postotak obveznog asortimana je oko 10 posto ukupnog asortimana, iu njemu se, pored ciljnih artikala za promet u radnji, nalaze i Aro robne marke. Trgovci su slobodni da i taj dio asortimana nabavljaju gdje god žele.

Na koji način je definirana marketinška podrška? Tko zapravo promovira cijeli koncept?

METRO održava treninge, konzultacije o sadržaju asortimana i profesionalno nadgledanje cijena u određenom sektoru. Kada je u pitanju marketing, također dobivaju značajnu podršku. Svakih četrnaest dana, METRO izdaje letak s proizvodima koji se dalje distribuira lokalnim kućanstvima i selektivno reklamira poznate brendove i proizvode privatnih robnih marki. Ovo donosi dobit objema stranama: trgovci "Moje radnje" imaju besplatnu reklamu, a METRO povećava lojalnost kupaca. Svojim savjetima za izlaganje robe METRO u prvi plan stavlja trgovca i njegovo poslovanje, a ne profit određenih marki. Kroz projekt "Moja radnja" u prvi plan stavljamo poslovanje kupca i njegove poslovne rezultate. Trgovci redovito dobivaju besplatne reklamne kataloge i drugu vrstu tiskanog materijala. Tu je i materijal za brendiranje radnje i obilježavanje artikala. U tijeku je i nacionalna TV kampanja koja promovira brend "Moja radnja", a planirano je da se marketinška podrška proširi i na druge medije.

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank