Museum of Senses

Podaci o franšiznom sustavu

opis franšiznog sustava

Specijalizirani muzeji s edukativnom komponentom nova su i atraktivna niša na tržištu. 
Ono što Museum of Senses čini jedinstvenim:

  • integrirana ljudska osjetila kao „alat“ za istraživanje muzejskih izložbi
  • integracija lokalne kulture pružanjem lokalnog iskustva posjetiteljima
  • ciljamo sve generacije od 3 do 90 godina.

Poslovni model kojim se širimo na tržištu jesu franšiza, partnerstvo ili zajedničko ulaganje, a neke od pogodnosti suradnje sa nama su i:

  • tržišna niša koja nudi velik potencijal
  • jedinstveni muzejski koncept
  • diverzificirani kanali prodaje
  • snažan marketing/društvene mreže i mediji
  • dokazani operativni model poslovanja.

1. Na potencijal suradnje s nama najbolje ukazuju do sada ostvareni financijski rezultati naših muzeja:
(Financijski podaci u nastavku iskazani su na bazi dosadašnjih rezultata Museum of Senses lokacija i ne predviđaju, niti na bilo koji način jamče buduće rezultate bilo kojeg budućeg primatelja franšize/partnera). 

  • Prosječna prodaja: 1,3 milijuna USD / godišnje
  • Najbolja lokacija: 1,5 milijuna USD / godina prodaje
  • EBITDA 55% - 65%
  • Očekivani ROI za primatelje franšize/partnere (period za povrat uloženog kapitala): od 6 do 18 mjeseci.

 2. Potencijal Museum of Senses koncepta sve je veći. Iskustvo, zabava, edukacija - to je industrija koja spada u jednu od top 3 najbolje industrije koje će se širiti u razdoblju nakon Covida-19 zbog jednostavne činjenice da su ljudi željni zabave, opuštanja i dobre zabave s voljenima na nevjerojatnim lokacijama.

Broj vlastitih poslovnica

2 (Prag u Češkoj i Bukurešt u Rumunjskoj)

Broj franšiznih poslovnica

-

Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize

Podrška primatelju franšize

  • Museum of Senses vam pruža podršku za setup svih aktivnosti za početak poslovanja, i pruža znanje i podršku za svakodnevno vođenje biznisa, i to u svim segmentima upravljanja. 
  • Sveobuhvatna operativna podrška
  • Obuka i ekspertiza

Procijenjena ukupna vrijednost investicije

Prvo, pozabavimo se time zašto je Museum of Senses dobra investicija: 

  • To je edutainment koncept dizajniran da posjetiteljima pruža vrlo moderno iskustvo = velika niša s vrlo niskom konkurencijom
  • Najšira moguća ciljna skupina = veći i raznoliki tokovi prihoda
  • Tijekom cijele godine zanimljivo = lakše poslovanje, stabilniji novčani tok
  • Jednostavan za upravljanje = niski, kontrolirani troškovi
  • Relativno malo ulaganje = brzi ROI, globalno atraktivan biznis 
  • Vaš uspjeh je naš uspjeh = podrška na najvišoj razini
  • Savršen trenutak = očekivana ekspanzija posjetitelja u post Covid-19 periodu.

Ukupna investicija ovisi o veličini lokacije koja može varirati od 250 m2 do preko 1.000 m2 i više, stanju lokacije, kao i odabranoj postavki izložbi. Ukupna početna investicija kreće od 200.000 eura. 

  • Ulazna franšizna naknada ovisi o lokaciji - gradu
  • Redovite franšizne naknade definiraju se kao % od ostvarenog prometa. 
  • Primatelji/partneri će biti obvezni definirani dio prometa uložiti u marketing.
  • Svi detalji na upit, nakon što ustanovimo lokaciju gdje biste otvorili Museum of Senses.

Osnovni zahtjevi sustava

Koga tražimo?

  • tražimo pojedince spremne s nama podijeliti strast prema brandu Museum of Senses.
  • one koji imaju specifične kvalitete poput ambicije, energičnosti i visoke motivacije za uspjeh.
  • one koji imaju pronicljiv poslovni um, poduzetnički stav i dokazani background uspješnog poslovanja - idealno u sektoru franšizinga i zabave (vrlo poželjno, ali nije neophodno).
  • koji raspolažu sredstvima za ulaganje u našu franšizu ili su, pak, zainteresirani za drugi oblik partnerstva ili zajedničkog ulaganja s nama.
  • posjeduju snažnu predanost brigi o korisnicima i posvećeni su iskustvu posjetitelja.

Museum of Senses moguće je otvoriti u svim velikim gradovima, poželjno ne manjim od pola milijuna stanovnika, a osobito u gradovima koji su turistički atraktivni tjekom cijele godine. Posebno smo zainteresirani i za partnere/primatelje na tržištima Zapadne Europe, SAD, Kanade i Azije.


Informacije o davatelju franšize

6S Entertainment d.o.o.

Visnjevac 18, Zagreb

+385 91 6210600

gabrijela.grgic@museumofsenses.com

museumofsenses.com

Kontakt osoba za kandidate

Gabrijela Grgic Bartowski

Saznajte više

Ispunite kontakt formu u nastavku, ako želite više informacija. Informacije sadržane u formi proslijeđuju se izravno Museum of Senses.

Poruka
Ime i prezime *
Mjesto *
Telefon *
E-mail *

pročitajte članke

Najčitanije

Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.

PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.