CHIPAS

Podaci o franšiznom sustavu

opis franšiznog sustava

CHIPAS u Sarajevu ima kultni status: spoj je jedinstvenog ambijenta, izuzetno organizirane usluge te kvalitetnog manija s izuzetno povoljnim cijenama.

Ambijent svih restorana CHIPAS je profinjen, s retro štihom i mnoštvom detalja (lokalnih starina), s posebnim „pečatom“ tvrtke Coca-Cola®, koja sudjeluje u kreiranju enterijera (retro posteri, plakati). Sve to CHIPAS čini prepoznatljivim i atraktivnim mjestom za domaće te strane goste i turiste – svih uzrasta, kultura i stilova, za svako doba dana.

CHIPAS je usluga brza i kvalitetna, s izgrađenim stilom – ovisno od formata goste uslužuju konobari, baš kao i u klasičnim restoranima, ili je samo-usluga, ali uz potporu dobrog IT rješenja. Sveobuhvatno IT rješenje omogućava učinkovit rad te optimalnu organizaciju koja je u stanju podržati iznimno veliki promet.

Ono što je specifičnost CHIPAS restorana je univerzalni, opšteprihvatljiv meni s izuzetno povoljnim cijenama. Osnova menije je CHIPAS – CH(icken) i PAS(ta) – bazira se na jelima od piletine i tjestenine, s jednostavnom i jedinstvenom cjenovnom politikom. Posebno, kroz suradnju s tvrtkom Coca-Cola®, osigurana je i povoljna cijena za Coca-Cole®, koja time postaje „idealan partner“ svim CHIPAS obrocima! Prema podacima iz Coca-Cole® CHIPAS je najveći prodavač Coca-Cola® napitaka po metru četvornom u kategoriji ne-trgovina u Bosni i Hercegovini. CHIPAS koncept, stoga, uključuje i poseban program suradnje s tvrtkom Coca-Cola®.

CHIPAS je koncept koji se razvija i napreduje, sa više različitih formata od kojih svaki dokazan u praksi, sa stabilnim rastom prometa te prihoda. Organizacija poslovanja i optimiziran IT sustav omogućuju veliki promet, atraktivne cijena i profitabilno poslovanje.

Sada vam nudimo da, kroz franšizu CHIPAS, isti recept primijenite i u vašem gradu i ponovite naš uspjeh!

Broj vlastitih poslovnica

3 u Bosni i Hercegovini, u Sarajevu - Chipas Chicken&Pasta, Chipas Sweets&Cakes, Chipas Concept

Broj franšiznih poslovnica

-

Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize

Podrška primatelju franšize

  • potpora u selekciji i uređenju lokala
  • kompletan know-how za opremanje i organizaciju restorana – specifični vizualni identitet
  • lista dobavljača za opremanje i potpora u opremanju; poseban aranžman s tvrtkom Coca-Cola® u vezi s uređenjem restorana i snabdjevanjem marketinškim materijalom
  • Organizacija i optimizacija poslovanja i IT sustav
  • potpora u implementaciji HACCP sustava
  • jedinstven meni s recepturama;
  • konstantna unapređenja menija
  • obuka za menadžere, kuhare i konobare;
  • potpora u tekućem poslovanju
  • potpora na lokaciji pri otvorenju restorana
  • marketinška potpora, Startni marketinški paket.

Procijenjena ukupna vrijednost investicije

  • Ulazna naknada: 5.000 EUR
  • Redovita mjesečna naknada: 2,5% prometa
  • Očekivani nivo ukupnih investicija (kompletno uređenje restorana): ovisi o formatu, cca 70.000 EUR za Chicken&Pasta
  • Očekivani ROI (povrat investicija): 2 godine

Osnovni zahtjevi sustava

  • Zarad najboljih rezultata, primatelj franšize treba biti spreman osobno se angažirati u radu restorana.
  • Obvezna je promjetna lokacija
  • Poželjno je da restoran ima više prostorija
  • Obvezna je suradnja s tvrtkom Coca-Cola®
  • Obvezno korištenje poslovne aplikacije te IT sustava

Informacije o davatelju franšize

CHIPAS

Trg Fra Grge Martića 4, Sarajevo, Bosna i Hercegovina

+387 61 147 517

chipasconcept@gmail.com

Kontakt osoba za kandidate

Muamer Čolić

Saznajte više

Ispunite kontakt formu u nastavku, ako želite više informacija. Informacije sadržane u formi proslijeđuju se izravno CHIPAS.

Poruka
Ime i prezime *
Mjesto *
Kontakt telefon *
E-mail *

pročitajte članke

Najčitanije

PROFIT franchise services, kao deo grupacije PROFIT system (PROFIT sp. z.o.o.), kao izdavač Franchising.hr vas obavještava da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt (kontakt forma). Sve informacije unesene u kontakt formu šalju se e-poštom organizatoru franšiznog (partnerskog) sustava, kako je naveden u Katalogu. Sustav koji prima poslane informacije će ih koristiti za pružanje više informacija o vlastitom poslovanju. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podatke iz kontakt forme je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu bilo kakvih osobnih podataka.