Kako to rade iskusniji
Za ovih 14 godina, koliko sajam u Varšavi postoji, mnogo se toga promijenilo. Ne samo što je postao najveći događaj ove vrste u Središnjoj i Istočnoj Europi, već iz godine u godinu obara vlastite rekorde, i po broju izlagača i po broju posjetitelja. Iako je još uvijek okrenut domaćem tržištu te domaćim poduzetnicima, postotak sustava i posjetitelja koji dolaze iz inozemstva, također, raste. Prošle godine, više od 7.000 ljudi došlo je potražiti ideje za posao. Sajam u Varšavi je, s druge stane, idealna prilika za vlasnike malih te srednjih biznisa koji još uvijek razmišljaju o franšizingu, a željeli bi se uvjeriti kako se, u kojim područjima i u kojem obujmu, posao može razvijati putem franšizinga.
Sajam franšiza u Varšavi svjedoči i o stupnju razvoja poljskog franšiznog tržišta
Igor Bogojević, direktor PROFIT systema za Adriatik regiju, tvrtke koja je i organizator ove manifestacije, kaže da je sajam u Varšavi interesantan i zbog još jednog aspekta. – Odmah se vidi da je pravljen po mjeri poduzetnika – i onih koji stoje iza franšiznih sustava i posjetitelja koji su došli vidjeti, porazgovarati, upoznati se te, najzad, kupiti franšizu. U biti, tema i fokus ovog sajma jesu biznis i komunikacija. Za razliku od spektakularnosti i pompe koja, recimo, prati najveći europski franšizni sajam – sajam u Parizu, varšavski je svedeniji i, rekao bih, primjereniji tržištima centralnoistične Europe. Vidjet ćete da su štandovi odmjereniji, skromnijeg formata i da – prije svega – pozivaju na razgovor. Također, zanimljivo je, ali i izuzetno važno, što posjetitelji sajma u Varšavi najčešće imaju priliku izravno i otvoreno pričati ili sa samim vlasnicima ili s visoko pozicioniranim menadžerima koncepta. Posjetiteljima to prija, ulijeva im dodatno povjerenje u sustav, i to se primjećuje. Ljudi znaju da mogu slobodno prići, pitati, razgovarati, jer je neophodno upoznati brand i koncept prije no što se odluče za kupnju franšize – prenosi svoja iskustva Bogojević.
Ove godine, sajam započinje u četvrtak 13. listopada i traje do subote 15. listopada. Organizator najavljuje da će se predstaviti 173 franšizna sustava, a da će najveći broj, kao i prethodnih godina, biti iz područja gastronomije i ugostiteljstva. Zainteresirani za kupnju franšize, međutim, imat će priliku birati brandove iz još 15 branši (edukacija, financije, maloprodaja, moda, ljepota, zdravlje, turizam...).
Sajam ne posjećuju samo poduzetnici koji već imaju iskustva s franšizingom, no i početnici koji bi se tek upoznali sa ovim vidom poslovanja. Stoga se u okviru sajma organiziraje i Forum o franšizingu. Stručnjaci iz ove oblasti će svojim savjetima pomoći svim zainteresiranim posjetiteljima – od toga kako odabrati pravu poslovnu ideju, do toga kako utvrditi te provjeriti što davatelj franšize zaista nudi. Predavanja su raspoređena u sva tri dana, a Forum ove godine otvara predavanje na temu "Tuđe ideje za vlastiti biznis – što je to franšizna suradnja?"
pročitajte članke
Friendly Fire, vodeći hrvatski brand gaming cafe-a, otvorio je svoju prvu od 30 potpisanih franšiza u Meksiku u gradu Mexico City.
Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizirana za zaštitu i stiliziranje mobitela visokokvalitetnim folijama, nastavlja razvoj na tržištima regije.
DepilConcept, međunarodni brend estetskih centara, u travnju je proslavio četiri godine poslovanja na tržištu Srbije.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Popularno na forumu
In memoriam
Don’t be deceived by different testimonies online that is most likely wrong. I have made use of several LOVE SPELL CASTER options that got me disappointed at the end of the...
Modeli širenja na inozemnim tržištima
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
In memoriam
Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un gol astăzi și să fiți printre norocoșii...
In memoriam
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Top 100 franšiza na svijetu
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Dodijeljene franšizne nagrade u Hrvatskoj
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Franšiza, partnerstvo ili potpuno samostalno?
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Modeli širenja na inozemnim tržištima
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...