30.06.2017

AccorHotels ulazi u Srbiju

Orbis Group, nositelj master franšize francuskog AccorHotelsa za Središnju i Istočnu Europu, u rujnu 2017. otvara hotel u Beogradu – Mercure Belgrade Excelsior.

Poljski Orbis Hotel Group, strateški partner te nositelj master franšize francuskog AccorHotelsa za Središnji i Istočnu Europu, potpisao je sredinom lipnja sporazum o upravljanju s grčkim LAMPSA Hellenic Hotelsom, vlasnikom beogradskog hotela Excelsior. Rezultat ove suradnje bit će vidljiv već u rujnu za kada je planirano otvorenje hotela Mercure Belgrade Excelsior.

AccorHotels, Orbis, Mercure Fot. Orbis Group

Naš je cilj ojačati vodeću poziciju u regiji kroz širenje mreže hotela, uglavnom kroz partnerstva s jakim investitorima, a također i ulaženjem na nova tržišta, na kojima još nismo prisutni – Gilles Clavie, predsjednik i izvršni direktor Orbis Hotel Groupa

Srbija je tako postala 96. zemlja u kojoj će biti otvoren hotel pod AccorHotels brandom, a beogradski će Excelsior ući u svjetsku skupinu koja broji više od 4.100 hotela. Na ovaj je način i Beograd stavljen na kartu turističkih destinacija za više od 32 milijuna članova kluba lojalnosti francuskog hotelskog lanca.

Naš je cilj ojačati vodeću poziciju u regiji kroz širenje mreže hotela, uglavnom kroz partnerstva s jakim investitorima, a također i ulaženjem na nova tržišta, na kojima još nismo prisutni. Srbija ima veliki potencijal za hotele pod međunarodnim brandovima, uz jaku regionalnu potporu hotelijera poput Orbisa. Otvorenjem hotela Mercure, uvodimo na srbijansko tržište jedini hotelski brand srednje kategorije koji objedinjuje snagu međunarodne mreže sa snažnom predanošću i kvalitetom i iskustvom hotela koji su orijentirani na svoju lokalnu zajednicu – priopćio je Gilles Clavie, predsjednik i izvršni direktor Orbis Hotel Groupa.

Hotel Excelsior za sada gostima nudi 73 sobe, restoran i konferencijsku dvoranu, u samom centru Beograda.
Zadovoljstvo nam je predstaviti brand Mercure Beogradu. Partnerstvo s AccorHotelsom i Orbisom će nam dati priliku da budemo dio jedne od najjačih i najuglednijih hotelskih kompanija. Sigurni smo da će ovo partnerstvo pomoći u predstavljanju našeg hotela i grada Beograda – rekao je Anastassos Chomenidis, generalni direktor LAMPSA Hellenic Hotelsa.

Snaga francuskog branda

S portfeljom od 4.000 hotela i 570.000 soba, francuski AccorHotels je ne samo najveći europski, već i jedan od vodećih svjetskih hotelskih operatera. Prisutan je u 95 zemalja i izdvaja se kao skupina s najvećim i najraznovrsnijim portfeljom hotelskih brandova koji uključuje hotele u svim kategorijama, u rasponu od ekonomičnih do luksuznih. Suradnja između AccorHotels-a i Orbis Group-a datira još od 1973. godine.

Orbis Hotel Group je najveća mreža hotela u Poljskoj i Istočnoj Europi. Lanac se sastoji od 117 hotela (u devet zemalja) i jedini je nositelj master franšize za brandove AccorHotelsa u 16 zemalja Središnje i Istočne Europe, među kojima su i Hrvatska, Slovenija, Srbija, Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Makedonija. Mercure je samo jedan od AccorHotels brandova, uz Sofitel, M Gallery, Pullman, Novotel, Ibis, Ibis Stayles i Ibis budget.

Snažan razvoj uz franšizu

Osim hotela u Beogradu, Orbis će do kraja 2017. svom franšiznom portfelju dodati i dva hotela u Bosni i Hercegovini – MGallery by Sofitel u Tarčinu i Novotel u Sarajevu. – Ušli smo na potpuno nova tržišta koja mnogo obećavaju. U ovom trenutku, otvaramo i dva Mercure hotela u Rumunjskoj, a pokrenuti su i projekti za otvorenje Ibis hotela u Vilniusu, a zatim i u Varšavi, Šćećinu i Gdanjsku. U tim će se novim objektima nuditi ukupno više od 500 soba – kaže Małgorzata Morek, direktorica franšiznog razvoja u Orbis Groupu.
Osim toga, radimo na širenju mreže s dodatna 33 hotela – od toga, šest će biti direktne investicije Orbis Groupa, a za 27 hotela bit će potpisani menadžment ili franšizni ugovori. Većina tih projekata planirana je za 2018. – objašnjava Morek.

Hotelijeri koji razmišljaju o promjeni imidža i rebrandingu postojećih objekata zapravo su idealni franšizni partneri AccorHotels i Orbis grupacije, a osnovni kriteriji za pristupanje mreži jesu veličina i lokacija objekta. Hotel bi, kako objašnjava Morek, trebao biti u mjestu ili području s razvijenim poslovnim ili klasičnim turizmom, te imati najmanje 50 soba. – Otvoreni smo za suradnju i s hotelima s manjim brojem soba, ali bi oni svakako trebali imati potencijala za proširenje. U suštini, poželjni franšizni partneri su vlasnici hotela koji planiraju proširiti svoje kapacitete, jer uviđaju da tržište ima perspektivu – ističe Morek. – Faza planiranja ovakve investicije i najbolji je trenutak da nas kontaktiraju – kaže ona.

Najveća prednost za franšizne partnere i investitore je svakako činjenica da postojeći hoteli, s promjenom imidža i branda, postaju dio jednog od vodećih hotelskih lanaca. – No, to nije jedina vrijednost – napominje Morek. – Naši će partneri dobiti svu potrebnu pomoć u svakoj fazi izgradnje i opremanja hotela, kao i provjereni sustav rezervacije, pomoć u marketingu i upravljanju kanalima distribucije. Uzimanjem franšize, partneri, zapravo, dobivaju gotov proizvod, odgovarajuće alate i potporu, što uključuje i obuku za sve zaposlene u hotelu. Pristupanjem našem globalnom distribucijskom sustavu, dobit će i program lojalnosti Le Club AccorHotels, a tako i priliku za poboljšanje konkurentnosti, napredovanje te suradnju sa svjetskim kompanijama – podsjeća Morek.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank