28.11.2017

Cacao i u Crnoj Gori

Nakon Zagreba, centar za njegu ljepote CACAO iz Srbije dobiva novu poslovnicu u inozmestvu – franšizni je centar krajem studenog otvoren u Podgorici.

Novi CACAO nalazi se u podgoričkom naselju Stari Aerodrom, samo pet minuta hoda od centra grada. Radi se o single-unit franšizi, a primateljica je Nataša Marinković, koja ulazi u posao s puno profesionalnog iskustva. Naime, Marković je dugo radila kao menadžerica u tvrtki koja prodaje i distribuira profesionalne proizvode za kozmetičke i frizerske salone, wellness i spa centre, te joj ova vrsta posla neće biti nepoznanica.

Nataša Marinković Fot. CACAO beauty center

Otvorenjem centra u Podgorici, sada ćemo moći pružiti širok spektar kozmetičkih usluga te slijediti zahteve klijenata i trendove na ovom tržištu.
Nataša Marinković, primateljica franšize CACAO beauty center

Dugo je vremena razmišljala kako bi mogla iskoristiti stečena znanja iz ove branše za pokretanje vlastitog biznisa. Znala je da će to biti kozmetički salon, ali nije htjela da bude poput većine salona koji posluju na tržištu. – Budući da sam već radila u kozmetičkom svijetu, imala sam ideju o otvorenju salona, ​​no željela sam da bude drugačiji i na višoj razini. Kada sam, igrom slučaja, pronašla CACAO na internetu te vidjela kako je koncept osmišljen – bila sam presretna. Sve o čemu sam razmišljala, što sam željela napraviti, bio je upravo CACAO – priča Marinković.

Nakon što se upoznala s detaljima poslovanja te nakon posjete centru u Kragujevcu, bila je još sigurnija da želi kupiti franšizu CACAO. – Način na koji su mi vlasnici koncepta Nemanja i Marija Čalija predstavili franšizu, potpuno me je "kupio". Moj supružnik i ja bili smo suglasni i potpuno sigurni da nećemo pogriješiti ako uzmemo CACAO franšizu. Vidjeli smo da je ovo savršena priča o bračnom paru koji se u poslu dopunjuje, da je posao dokazano uspješan, a koncept ozbiljan i pažljivo osmišljen. Dodatno, čitav biznis podržava CACAO drogerija te CACAO akademija, u kojoj svi zainteresirani mogu proći obuku u kozmetičkim uslugama. Koncept je potpuno zaokružen – objašnjava Nataša Marinković što ih je sve privuklo ovoj franšizi.

Foto: CACAO beauty center, Podgorica

Uz pripreme za otvorenje centra u Podgorici, koji je uređen i opremljen po arhitektonskom projektu davatelja franšize, Nataša je pohađala obuku u Kragujevcu – najprije za microblading, potom za nadogradnju svilenih trepavica i depilaciju, a nedavno je završila i obuku za lash lift (tretman za postizanje gustih i dugih trepavica) te maderaterapiju (anticelulit terapija). Osim nje, u centru u Podgorici radi još jedna kozmetičarka koja pruža usluge manikure i pedikure. – Manikuru i pedikuru znam i sama raditi, i to jesu glavne usluge. Ipak, odlučila sam zaposliti još jednu djevojku koja će biti zadužena za te usluge, kako bih se ja mogla posvjetiti razvoju ostalih usluga koje nisu mnogo zastupljene u Crnoj Gori, ali su tražene – poput microbladinga ili svilenih trepavica. Poznajem djevojke koje su bile spremne sjesti u avion i otići do Beograda zbog ovih tretmana. U Crnoj Gori, naime, rijetki su saloni koji permanentno pružaju ove specijalizirane usluge. Većinom se one organiziraju u određeno vrijeme kad specijalist, poput Marije Čalije, „gostuje“ u nekom salonu. Otvorenjem centra u Podgorici, sada ćemo moći pružiti širok spektar kozmetičkih usluga te slijediti zahteve klijenata i trendove na ovom tržištu – objašnjava Marinković.

Kako su ona i vlasnici CACAO franšize vidjeli da postoji prostor za edukacijom u Crnoj Gori, u planu je da se u narednom razdoblju na tom tržištu osnuje i CACAO akademija.

Foto: CACAO beauty center, Podgorica

Nemanja Čalija kaže da tržište Crne Gore ima veliki potencijal, ali da se u području kozmetičkih usluga i dalje može mnogo toga učiniti kako bi se poboljšao. – U posljednje dvije godine, CACAO aktivno radi na edukaciji u području različitih kozmetičkih usluga. Također smo opremili poseban centar u Kragujevcu, gdje se obučavaju pripravnici. Istu ideju sada imamo i za crnogorsko tržište, jer smo shvatili da nema dovoljno znanja u ovom području – kaže on.

Osim toga, Čalija kaže da postoji potencijal daljnjeg širenja franšizne mreže CACAO na tom tržištu. – Sada smo dali signle-unit franšizu, ali već razmišljamo kako da sa Natašom Marinković proširimo mrežu, posebno na primorju Crne Gore. Nataša ima dosta znanja u vezi s kozmetičkim proizvodima, prošla je u našem centru edukaciju za skup usluga i veoma je poduzetni žena – zbog čega smo uvjereni da će CACAO franšiza u Crnoj Gori biti uspješna – kaže Čalija.

Centar za njegu ljepote CACAO osnovan je 2012. godine u Kragujevcu u Srbiji. Osnivači, bračni par Marija i Nemanja Čalija, izgradili su studio na sinergiji dvije vještine Marijine vještine i profesionalizma u pružanju usluga ljepote i Nemanjinog znanja o marketingu i organizaciji poslovanja. U ljeto 2017. partnerski CACAO beauty center otvoren je i u Zagrebu.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank