23.12.2013

Škola knjigovodstva u franšizi

Tvrtka Interact biz namjerava svoju Školu knjigovodstva proširiti kroz franšizu u Srbiji i zemljama regije.

Posao knjigovođe je jedan od najtraženijih, čak i u kriznim vremenima, pokazuju istraživanja srbijanske Nacionalne službe za zapošljavanje i portala Infostud. U tome je i ključ uspjeha Škole knjigovodstva tvrtke Interact biz, kaže Miroslav Bronzić, portparol ove firme. - U poslu knjigovođe ljudi vide dobru priliku, budući da je nezaposlenost ogromna. Knjigovođa je ugledno, poštovano i lijepo zanimanje, a i dobro je plaćeno - objašnjava Bronzić zbog čega, između ostalog, za njihovim tečajevima vlada veliko interesovanje.

Interact biz, škola knjigovodstva Fot. Interact biz

Franšizu Škole knjigovodstva moguće je uzeti za sve gradove (osim Beograda) koji imaju oko 100.000 stanovnika ili gravitiraju većem broju stanovnika.

Pošto su im grupe u Beogradu često veće od idealnih, koju čini 12 polaznika, i pošto se zainteresirani javljaju iz cijele Srbije, zaključili su da je franšiza odlična prilika za širenje poslovanja. Svojim kapacitetima do sada nisu mogli zadovoljiti potrebe tržišta. - Škola knjigovodstva je, na primjer, radila godinu dana u Zrenjaninu. Predavanja smo organizirali vikendom. Pošto nismo imali dovoljno resursa, nismo mogli u isto vrijeme organizirati tečajeve i u Beogradu, iako je postojala potreba. Zbog toga smo odustali od Zrenjanina, ali i odlučili osmisliti franšizni paket i ponuditi franšizu - kaže Bronzić.

Jedan od glavnih uvjeta za primatelja franšize jeste da mu je osnovna djelatnost knjigovodstvo ili da je bliska knjigovodstvu. Osim toga, važno je da poduzeće bude financijski stabilno. Franšizu je moguće uzeti za sve gradove (osim Beograda) koji imaju oko 100.000 stanovnika ili gravitiraju većem broju stanovnika. Primatelj franšize je u obvezi plaćati godišnju fiksnu naknadu.

- Ukoliko se primatelj bavi knjigovodstvom, onda je njega potrebno obučiti samo za prijenos znanja. Imamo jedinstven pristup nastavi, u smislu prijenosa znanja, jer naše polaznike ne zatrpavamo informacijama i vodimo računa o dinamici predavanja - objašnjava Bronzić.

Škola knjigovodstva Interact biz u nastavi koristi svoju literaturu, te bi i primatelji franšize radili po tim udžbenicima i skriptama. Primatelj bi, također, predavanja trebao organizirati poput davatelja franšize. Kao potporu razvoju poslovanja dobio bi i web portal, vizualno identičan onom koji ima davalac, ali namijenjen području u kojem se nalazi škola. - Naši predavači su, zapravo, knjigovođe koje rade u našom knjigovodstvenom servisu i svakodnevno se suočavaju s problemima, rješavaju ih i tajne zanata prenose polaznicima - objašnjava Bronzić.

Interact biz, škola knjigovodstva 2

Škola knjigovodstva je, kako kaže Bronzić, klasičan tečaj neformalnog obrazovanja, a najveća prednost je što se nalazi u okviru firme kojoj je knjigovodstvo osnovna djelatnost. - U svijetu postoji trend da se obuka pruža upravo tamo gdje se obavlja djelatnost, jer je edukacija onda efektnija - kaže on.

Interact biz u svom portfoliju ima više djelatnosti: knjigovodstvo i savjetovanje, marketing i edukaciju. U okviru edukacije postoje tri edukativna programa: Škola knjigovodstva, Škola poduzetništva i Korak do posla. Prema riječima Bronzića, najprofitniji projekt je upravo Škola knjigovodstva. - Poslujemo na low-cost principu i zahvaljujući tome smo vrlo konkuretni na tržištu. Pri tom, predavanja su kvalitetna. Nisku cijenu, između ostalog, postižemo i niskim troškovima oglašavanja i marketinga. Koristimo jeftine kanale oglašavanja, poput društvenih mreža i kontekstualnog oglašavanja, što znači da nemamo troškove za tiskane oglase. Troškove smanjujemo i samim tim što udžbenike isporučujemo u elektronskom obliku. Prostor u kojem se održava tečaj je lijep, ali i ekonomičan - kaže on.

Razmišljali su i o tome da franšizu prošire u zemlje regije, prije svega Crnu Goru i Bosnu i Hercegovinu, odakle su se i do sada javljali zainteresirani polaznici. - Prije svega smo razmišljali o zemljama iz regije sa kojima nemamo jezičnu barijeru i čije je gospodarstvo slično našem. Postoji mogućnost i za Hrvatsku, ali moramo priznati da su Hrvatska i Slovenija već daleko ispred nas, pri tom su i članice Europske unije, te nam nisu primarna tržišta - kaže Bronzić.

Do ove godine tvrtka je, inače, poslovala pod imenom S&S PR. Spajanjem s agencijom Interact promijenili su pravnu formu, ime i poslovanje nastavili kao Interact biz.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank