12.03.2014

Dobro "oblikovana" franšiza

FitCurves, najveća svjetska mreža fitness klubova za žene, želi ubrzati razvoj franšizne mreže. Primatelje franšize traže i u Hrvatskoj.

Bez šminke, bez muškaraca i bez ogledala – stoji kao neslužbeni moto najveće svjetske franšize iz oblasti fitnessa FitCurves. Koncept su prije više od 20 godina osmislili Gary i Diane Heavin, otvorivši fitness klub 1992. u Harlingenu u Teksasu. Program je, međutim, vrlo brzo naišao na izuzetan odziv kome se čak ni osnivači nisu nadali. Novina je bila u intenzivnom treningu koje je trajo svega 30 minuta, a kombinacija treninga snage i kardiovaskularnih vježbi kroz prikladan hidraulički otpor – davala je odlične rezultate i ubrzo privukla veliki broj klijentica koje su počele redovito dolaziti u FitCurves. Tri godine kasnije, osnivači su dali i prvu franšizu, a danas, FitCurves u mreži ima više od 11.000 fitness klubova u 80 zemalja diljem svijeta, koje posjećuje više od 4 milijuna žena.

Fit Curves Fot. FitCurves

FitCurves se u Guinnessovoj knjizi rekorda vodi kao "Najveća fitness franšiza na svijetu". Prema magazinu Entrepreneur bili su "Najbolja nova franšiza" dvije godine zaredom i "Fitness franšiza br.1" šest godina. Američka franšizna asocijacija je 2009. proglasila Curves International "franšizom godine".

Tvrtka, međutim, planira značajno proširiti mrežu franšiznih centara i u ovom dijelu Europe. Kako nam je nedavno potvrdio Miklós Forgács, menadžer za razvoj marke i koordinaciju međunarodne mreže, primatelje franšize već traže i u Hrvatskoj. – Fitness klub je idealan za gradove ili područja koja imaju više od 20.000 stanovnika – kaže Forgács.

Oni koji žele postati partneri FitCurvesa trebaju obezbjediti prostor od 130-180 četvornih metara, po mogućnosti u prometnoj pješačkoj zoni, a preporučuju se i lokacije u blizini poslovnih centara – praksa pokazuje da klijentice rado koriste pauzu na poslu za vježbanje. Primatelj FitCurves franšize može računati na teritorijalni ekskluzivitet, marketinški materijal i konstantnu pomoć pri promociji i oglašavanju. Osim toga, redovito se organiziraju korporativna okupljanja na kojima primatelji franšize mogu podijeliti svoja iskustva i usvojiti ideje koje će im pomoći unaprijediti poslovanje.

– Općenito, proces otvaranja FitCurves kluba traje od dva do šest mjeseci, a za nekoliko mjeseci po otvaranju se očekuje i poslovanje "u plusu". Kad se uzme u obzir ukupna investicija potrebna za otvaranje centra, primatelj franšize može očekivati povrat investicije za dvije do četiri godine – kaže Miklós Forgács.

Za više informacija o franšiznom sustavu FitCurves, pogledajte u našem Katalogu franšiza.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank