Dobro oblikovana franšiza

FitCurves se u Guinnessovoj knjizi rekorda vodi kao "Najveća fitness franšiza na svijetu". Prema magazinu Entrepreneur bili su "Najbolja nova franšiza" dvije godine zaredom i "Fitness franšiza br.1" šest godina. Američka franšizna asocijacija je 2009. proglasila Curves International "franšizom godine".
Srijeda
12.03.2014
FitCurves, najveća svjetska mreža fitness klubova za žene, želi ubrzati razvoj franšizne mreže. Primatelje franšize traže i u Hrvatskoj.
 

Bez šminke, bez muškaraca i bez ogledala – stoji kao neslužbeni moto najveće svjetske franšize iz oblasti fitnessa FitCurves. Koncept su prije više od 20 godina osmislili Gary i Diane Heavin, otvorivši fitness klub 1992. u Harlingenu u Teksasu. Program je, međutim, vrlo brzo naišao na izuzetan odziv kome se čak ni osnivači nisu nadali. Novina je bila u intenzivnom treningu koje je trajo svega 30 minuta, a kombinacija treninga snage i kardiovaskularnih vježbi kroz prikladan hidraulički otpor – davala je odlične rezultate i ubrzo privukla veliki broj klijentica koje su počele redovito dolaziti u FitCurves. Tri godine kasnije, osnivači su dali i prvu franšizu, a danas, FitCurves u mreži ima više od 11.000 fitness klubova u 80 zemalja diljem svijeta, koje posjećuje više od 4 milijuna žena.

Tvrtka, međutim, planira značajno proširiti mrežu franšiznih centara i u ovom dijelu Europe. Kako nam je nedavno potvrdio Miklós Forgács, menadžer za razvoj marke i koordinaciju međunarodne mreže, primatelje franšize već traže i u Hrvatskoj. – Fitness klub je idealan za gradove ili područja koja imaju više od 20.000 stanovnika – kaže Forgács.

Oni koji žele postati partneri FitCurvesa trebaju obezbjediti prostor od 130-180 četvornih metara, po mogućnosti u prometnoj pješačkoj zoni, a preporučuju se i lokacije u blizini poslovnih centara – praksa pokazuje da klijentice rado koriste pauzu na poslu za vježbanje. Primatelj FitCurves franšize može računati na teritorijalni ekskluzivitet, marketinški materijal i konstantnu pomoć pri promociji i oglašavanju. Osim toga, redovito se organiziraju korporativna okupljanja na kojima primatelji franšize mogu podijeliti svoja iskustva i usvojiti ideje koje će im pomoći unaprijediti poslovanje.

– Općenito, proces otvaranja FitCurves kluba traje od dva do šest mjeseci, a za nekoliko mjeseci po otvaranju se očekuje i poslovanje "u plusu". Kad se uzme u obzir ukupna investicija potrebna za otvaranje centra, primatelj franšize može očekivati povrat investicije za dvije do četiri godine – kaže Miklós Forgács.

Za više informacija o franšiznom sustavu FitCurves, pogledajte u našem Katalogu franšiza.