31.03.2014

Pokrenite se odmah!

U čemu je tajna uspjeha FitCurves fitnessa, što je potrebno za otvorenje kluba i uspješno poslovanje, otkriće nam Miklós Forgács, brand menadžer ove najveće američke fitness franšize

FitCurves se u Guinnessovoj knjizi rekorda vodi kao "Najveća fitness franšiza na svijetu". Prema magazinu Entrepreneur bili su "Najbolja nova franšiza" dvije godine zaredom i "Fitness franšiza br.1" šest godina, dok je Američka franšizna asocijacija 2009. proglasila Curves International "franšizom godine". U čemu je tajna uspjeha FitCurves fitness programa, što je potrebno za otvorenje kluba i uspješno poslovanje pod imenom ove franšize, novinarima našeg mađarskog portala Franchising.hu objasnio je Miklós Forgács, menadžer za razvoj marke i koordinaciju međunarodne mreže u tvrtki FitCurves.

Mikloš Forgač, FitCurves Fot. FitCurves

Zahvaljujući pažljivim pripremama, za otvorenje franšiznog FitCurves centra zaista ne treba mnogo vremena - od dva do šest mjeseci, dok se već za nekoliko mjeseci po otvorenju očekuje poslovanje "u plusu". Kad se uzme u obzir ukupna investicija potrebna za otvorenje centra, primatelj franšize može očekivati povrat investicije za dvije do četiri godine.
Miklós Forgács

Opišete nam ukratko fitness program FitCurves-a i što je to što ga čini posebnim? 

FitCurves je izvorno namijenjen ženama od 30-60 godina, ali, u suštini, svaka djevojka ili žena starija od 14 godina može vježbati po našem programu. Postoje dva bitna faktora koji jamče uspjeh FitCurves konceptu. Jedan od njih je oprema, odnosno, tehnika - jer omogućuje da za samo 30 minuta aktivirate sve veće grupe mišića kroz spoj treninga snage i kardio vježbi. Drugi, jednako važan faktor je učinak, odnosno, "dobar osjećaj" koji se javlja kod svih žena koje vježbaju u FitCurves-u, i to ne samo tijekom tih 30 minuta, već i prije i poslije posjete klubu. Dokazano je, naime, da FitCurves program utječe na rast "osjećaja sreće", što znači da blagotvorno utječe i na tijelo i na dušu.

Kakav trend vlada u segmentu fitnessa u ovom trenutku? 

Primjećujemo da je sve veći broj žena i u ovom dijelu Europe koje imaju želju brinuti o svom izgledu i zdravlju, a FitCurves na najbolji način izlazi u susret njihovim potrebama. U tradicionalnoj muško-ženskoj podjeli poslova, moramo priznati da žene imaju mnogo više obveza - pored toga što su zaposlene, one brinu i o djeci, njihovom školovanju, o kući... Jedna od prednosti našeg koncepta je uprav u tome što smo uzeli ovu činjenicu u obzir.

I pored svih dnevnih obaveza, svaka žena, smatramo, može odvojiti 30 minuta, dva do tri puta tjedno, te se posvjetiti samo sebi i svom zdravlju. U ovom trenutku, možemo reći da u segmentu personaliziranih treninga i pažnje koju svaka članica kluba dobiva ponaosob - nemamo konkurenta na tržištu.

Kako zainteresirani za pokretanje FitCurves fitness kluba postaju i primatelji ove franšize?

Zainteresirani za našu franšizu prvo putem e-maila dobivaju sve potrebne informacije o sustavu: koliko iznose investicije za pokretanje kluba, kao i što im je potrebno i kako izgleda voditi posao iz dana u dan. U isto vrijeme, kandidati moraju ispuniti upitnik, koji nam služi kao jedan od bitnih pokazatelja da li su spremni i podobni za ulazak u naš franšizni sustav. Ako poslije toga postoje dodatna pitanja, kontaktiramo svakog od njih ponaosob, nakon čega im šaljemo nacrt ugovora. Uobičajeno, za otvaranje FitCurves franšiznog kluba nije potrebno mnogo vremena - od dva do šest mjeseci.

Na što primatelj treba posebno obratiti pozornost prije nego otvori klub?

Promocija je ključna! Oko šest tjedana prije samog otvorenja treba početi s marketinškim kampanjama, koje će novom vlasniku franšize pomoći privući pažnju budućih klijentica i članica kluba. Pored toga, primatelj će moći da računa na pomoć našeg mentora koji će pratiti otvorenje i voditi posao prvih tjedan dana po otvorenju kluba. Njegova uloga će biti da, što je više moguće, smanji troškove inicijalne reklamne kampanje i omogući da klub što brže počne donositi profit.

Na temelju dosadašnjeg iskustva, možete li reći što je potrebno za uspjeh kluba FitCurves? 

Kada sam prvi put čuo za ovaj koncept, odmah sam rekao "Da, to je to", ovo je koncept koji će se zaista svidjeti ženama. Iz dana u dan, iz tjedna u tjedan, moj entuzijazam je rastao, želio sam saznati sve - po kom principu radi oprema koju koristimo, ali i kako jedan fitness klub može postati vrlo profitabilan. Najbitnije je biti posvećen, želiti sve saznati prije nego se klub otvori, jer samo tako i sustav pravovremeno može uočiti prepreke na koje bi primatelji mogli naići, i naravno, pronaći rješenje. Pored toga, franšizni sustav FitCurves-a je kompleksan i osmišljen tako da partneri čak i nakon nekoliko godina rada otkrivaju nove potencijale koncepta, što ih uvijek i dodatno motivira.

Najbitnije je, stoga, da primatelj ima volju i želju raditi, te zato FitCurves ne traži prvenstveno investitora, nekoga tko će samo uložiti novac - već poduzetnika koji će željeti biti uključen u vođenje posla i sve dnevne aktivnosti u klubu.

Franšizni centri su pod stalnim nadzorom mentora. O kakvoj se vrsti monitoringa radi? 

Stalnim nadzorom želimo pomoći primateljima da bolje upravljaju centrom, tako što će mentor FitCurves-a svaki mjesec analizirati podatke, a zatim savjetima i prijedlozima pomoći prevladati probleme, ali i poboljšati rezultate. Naši stručnjaci imaju i po dvadeset godina iskustva i vrlo lako mogu otkriti kada će nešto poći po zlu. Uz redovite kontrole i partner će naučiti kako da što brže i bolje reagira na promjene na tržištu.

Kakvi su planovi za budućnost? 

Svakako se želimo proširiti na što više tržišta ove regije. Trenutno, rade samo dva franšizna FitCurves centra, i to u Srbiji, ali naša je želja franšiznu mrežu proširiti i u druge zemlje Adriatic regije, prije svega, u Hrvatsku i Sloveniju. Pored toga, FitCurves ima zadatak stalno pratiti što se događa u svijetu, kakvi se trendovi smjenjuju, što je novo, i na kakve se ekonomske uvjete moramo navikavati. Na primjer, kada je prije dvije godine svijet zahvatila Zumba fitness groznica, FitCurves stručnjaci su šest tjedana surađivali s instruktorima Zumbe prije nego su ovaj program uveli u klubove. Dakle, najbitnije je pratiti trendove i prilagođavati se tržišnim prilikama. To smo uspjeli dokazati i tijekom ovih kriznih godina, kada je sustav znao odreagovati na vrijeme, i na taj način, ne samo da nismo osjetili pad, već smo zabilježili skroman, ali za date uvjete bitan rast.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank