29.01.2015

Kvaliteta je najbolja preporuka

Nakon Poljske, Češke, Slovačke, Švicarske, Španjolske i Brazila, portugalska tvrtka DepilConcept želi otvoriti franšizne salone i u zemljama ove regije.

Je li moguće dobiti vrhunsku uslugu – po pristupačnim cijenama? U portugalskoj tvrtki DepilConcept kažu da su svoje salone za trajnu depilaciju i fotopodmlađivanje kože otvorili upravo s tim ciljem. – Želimo srušiti uvriježeni mit po kojem je djelotvorna i trajna depilacija luksuzan tretman koji mogu priuštiti samo bogati klijenti – kažu u tvrtki.

DepilConcept Fot. DepilConcept

Primatelji franšize koji dosljedno provedu preporuke "Jamstva profitabilnosti", mogu računati na sigurne prihode koji će biti dovoljni da se već prvog mjeseca pokriju troškovi poslovanja.

Prve kozmetičke salone DepilConcept otvorio je 2006. godine na matičnom tržištu, a franšizne podružnice do sada su uspostavili i na tržištima Poljske, Češke, Slovačke, Švicarske, Španjolske i Brazila. Tvrtka je, međutim, zainteresirana razvijati franšiznu mrežu i u zemljama ove regije – bilo davanjem master ili pojedinačne franšize.

Primatelj franšize može računati na kompletnu potporu sustava – obuku, marketing, pomoć pri otvaranju salona. Osim financijskih sredstava, primatelj franšize trebao bi osigurati i odgovarajući poslovni prostor. –Također je važno da primatelj franšize bude i dobar menadžer, dobar prodavač – da zna promovirati i prodavati naše usluge. Ne želimo otvarati salone po svaku cijenu, jer nije važan broj jedinica, već njihova rentabilnost – objašnjavaju.

Iz tog razloga, tvrtka svim budućim primateljima franšize nudi skup poslovnih znanja pod oznakom "Jamstvo profitabilnosti". Naime, partneri koji dosljedno provedu preporuke iz sjedišta tvrtke, mogu računati na sigurne prihode koji će biti dovoljni da se već prvog mjeseca pokriju troškovi poslovanja.

– Kada smo počeli širiti mrežu naših kozmetičkih i estetskih salona u Europi, prvo smo bili orijentirani na manje države. Većina njih, poput Portugala, spada u države u kojima je ekonomija počela jačati – Poljska, Rumunjska, Mađarska. Vrlo smo zadovoljni primateljem master franšize u Poljskoj i voljeli bismo napraviti isti rezultat i u ovoj regiji  izjavio je za naš portal Alexandre Duque Lourenco, izvršni direktor tvrtke DepilConcept.

U Poljskoj je za tri godine otvoreno 12 DepilConcept salona. Zanimljivo je da su za našu franšizu najviše bili zainteresirani klijenti, to jest, osobe koje su već koristile usluge DepilConcepta i same se uvjerile u kvalitetu tretmana kažu Mariusz Włoczkowski, zadužen za razvoj mreže DepilConcepta u Poljskoj.

Poslovni know-how DepilConcepta temelji se na kombinaciji četiri najvažnija čimbenika za uspjeh: specijalizaciji, prodaji, usluzi i potpori primatelju franšize. Stoga i mi, kao primatelji master franšize, imamo obavezu aktivno raditi na promociji svih franšiznih salona u Poljskoj, organizirati reklamne kampanje u lokalnim medijima i zajednici, uvoditi programe lojalnosti i akcije za redovite klijente. Svaki pojedinačni primatelj franšize zna što treba raditi, jer u ovom poslu – nije sam kaže Włoczkowski.

Više informacija o franšiznom sustavu DepilConcept možete pronaći i u našem Katalogu franšiza.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank