TRGOVINA

intervju tjedna | 17.04.2018

Najbolji partneri spremni su učiti i raditi

O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop

O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop

regija | 08.03.2018

S malo rizika do održivog biznisa

Makedonski lanac Sara Fashion, u kojem se prodaju čarape, donje rublje, pidžame, kupaći kostimi i brojni modni dodaci, ove godine planira snažno širenje u regiji. Mreža će se širiti i kroz franšizing.

regija | 20.02.2018

Ulog veliki, ali opravdan

Bračni par Renata i Danijel Dolenec iz Donje Stubice novi su primatelji Husse franšize. Bit će zaduženi za područje Varaždinske, Krapinsko-zagorske i zapadni dio Zagrebačke županije.

moja franšiza | 15.02.2018

Nije rad kad se posao voli

Minela Bašić je oduvijek voljela raditi s djecom, a kako je nedavno postala dio Jumping Clay franšizne obitelji – ta joj se želja i ispunila.

regija | 09.02.2018

Radom i ustrajnošću do uspjeha

Novi partneri, pripreme za brojne izložbe pasa te druge vidove promocije branda, obilježavaju početak godine franšiznog sustava Husse u Srbiji.

regija | 01.02.2018

Personalizirane knjige kao online biznis

Biznisi utemeljeni na internetu spadaju u najbrže rastuću sferu poslovanja. Knjige su, pak, među najprodavanijim proizvodima na internetu. Češki izdavač Plavi slon spaja oba svijeta.

regija | 30.01.2018

„Vesela glina“ za nove zaljubljenike

Jumping Clay, koncept trgovine i radionice gdje se može kupiti, ali i naučiti kako modelirati figurice od gline, početkom ove godine ušao je na dva nova tržišta u regiji.

regija | 11.01.2018

Franšiza sa stilom

Modni brand za muškarce Giovanni Galli kreće u snažniju ekspanziju u Europi. Partnere za razvoj franšizne mreže traže i u zemljama ove regije.

regija | 08.01.2018

Ljepota u jednostavnosti

Azijski trgovinski lanac KIODA planira razviti mrežu i na tržištima Europe. Na karti razvoja nalaze se i zemlje ove regije.

regija | 15.12.2017

Sve veća Jumbo mreža

Jumbo, grčki lanac za prodaju igračaka, nastavlja širiti franšiznu mrežu na Balkanu, a otvorenje novih jedinica najavljeno je i za 2018.

regija | 13.12.2017

Košulje za cijelu regiju

BJN, primatelj franšize modnog branda Tudors za balkansku regiju, nastavlja širiti prodajnu mrežu. Nova je trgovina otvorena u Bugarskoj.

regija | 01.11.2017

Nove trgovine za njemački brand

KARE Design, njemački proizvođač dizajniranog namještaja, uz pomoć svojih franšiznih partnera širi mrežu u regiji. Nove trgovine nedavno su otvorene u Dubrovniku i Tirani.

moja franšiza | 28.10.2017

Kutak za bolje poslovanje

Franšizni korneri pogodni su za trgovce koji žele obogatiti postojeću ponudu. Dobar primjer daju dvije poduzetnice iz Srbije koje su u svoje dućane dodale kutak za nakit Dvije šmizle.

regija | 27.10.2017

Jumbo raste na Balkanu

Jumbo, grčki lanac trgovina igračkama, proširio je franšiznu mrežu u regiji. Posljednja trgovina otvorena je u Gnjilanu na Kosovu.

moja franšiza | 12.10.2017

Priča bez kraja

Mitko Andonov je prije skoro godinu dana započeo razvijati Jumping Clay franšizu u Makedoniji. Sada nam otkriva u čemu vidi potencijal te što su mu prioriteti u poslovanju.

regija | 03.10.2017

U društvu najboljih

Sa redovitog godišnjeg sastanka primatelja master franšize, Husse Srbija donosi preporuke za bolje poslovanje, ali i jedno priznanje.

regija | 21.09.2017

Husse osvaja Hrvatsku

Novi franšizni ugovori potpisani su za Primorsko-goransku, Brodsko-posavsku i Požeško-slavonsku županiju. Franšize će voditi tri mlade, poduzetne žene.

intervju tjedna | 18.09.2017

Od ideje do parfumerije

Za koje je vrijeme moguće povratiti investiciju u L’Arome parfumeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije branda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta

regija | 15.09.2017

LEGO stigao u Srbiju

Beograd je dobio certificirani LEGO® Store. Partneri danskog branda ostvarili prve ciljeve za tržišta regije.

2
3
4
5
sledeća  
zadnji