USLUGE

regija | 12.10.2018

Istra u rukama franšiznih partnera

Direct Booker, agencija za iznajmljivanje privatnog smještaja, ima dva nova primatelja franšize za teritorij Istre.

Direct Booker, agencija za iznajmljivanje privatnog smještaja, ima dva nova primatelja franšize za teritorij Istre.

regija | 27.09.2018

Premium segment viši od prosjeka

Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.

regija | 26.09.2018

Samoposlužno pranje, kao svuda u svijetu

Prva franšizna praonica rublja LG Laundry Lounge otvorena je u Beogradu. Potencijala za pokretanje ovog koncepta ima i u drugim gradovima Srbije.

regija | 24.09.2018

Obrazovanje za budućnost

Multidisciplinarna škola School & School, koja je razvila dvadesetak inovativnih obrazovnih programa, djeluje u BiH već četiri godine, a od ove godine, putem franšize, i u Srbiji. Proširenje franšizne mreže planira se i za iduću godinu.

intervju tjedna | 13.09.2018

Budimo realni – i nemoguće je moguće

Kako je stvorio i izvozio prvu jugoslavensku franšizu, što ga je dovelo do novog projekta te zašto je za njega franšizing ozbiljan, ali osjetljiv posao, govori Dušan Radović

svijet | 10.09.2018

Grandiozno i netipično

Prošlo je više od dvije godine otkad je Starbucks najavio ulazak na talijansko tržište. Prva kafeterija konačno je otvorena početkom rujna u Milanu, i to u ekskluzivnom formatu.

svijet | 04.09.2018

S Istoka na Zapad

Američki lanac pizzerija Papa John's dobiva svoj prvi franšizni restoran u Kazahstanu. Partnere traže i u Zapadnoj Europi.

svijet | 03.09.2018

Što kad u Grčkoj kažemo espresso...?

Kava je kava, al' ipak nije svuda i uvijek ista. Što u Grčkoj predstavlja brand MIKEL te zašto se danas smatra ugostiteljskim čudom?

regija | 01.09.2018

Druga franšiza u Švicarskoj

Najstariji i najveći hrvatski lanac pekarnica Mlinar nastavlja širiti franšiznu mrežu u Švicarskoj.

svijet | 31.08.2018

Coca-Cola kupuje Costa Coffee

Coca-Cola ulazi u biznis s kavom kupnjom franšiznog branda Costa Coffee od britanske tvrtke Whitbread.

regija | 28.08.2018

Novi partneri i nove šanse

Sushi by A's, koncept koji se temelji na pripremi te prodaji sushija unutar trgovina, proširio je franšiznu mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji.

svijet | 24.08.2018

Moskva za poduzetne

Od 10. do 12. rujna u glavnom gradu Rusije održat će se 16. franšizni sajam BUYBRAND Expo.

svijet | 06.08.2018

Kava iz New Orleansa za cijeli svijet

Za američki lanac kafeterija PJ's Coffee ova godina protiče u znaku jubileja, ali i želji da se otvore nova tržišta te nađu novi franšizni partneri.

regija | 30.07.2018

Lako do restorana

Kao što im je i u samo ime „upisano“, Easy Beer i Easy Wine predstavljaju inovativne ugostiteljske koncepte koji „s lakoćom“ privlače klijente. Vlasnici kažu – i primatelje franšize.

svijet | 30.07.2018

Bartercard stiže u Europu

Najveći svjetski B2B operater za trgovinsku razmjenu bez novca nedavno je započeo poslovanje u Francuskoj putem franšize. Za australski Bartercard ovo je drugo europsko tržište, a planira se daljnje širenje.

intervju tjedna | 23.07.2018

Davatelj franšize je kao dobar trener

Uspjeh koji je DepilConcept, portugalski franšizni sustav za epilaciju, postigao u Poljskoj može poslužiti kao odličan primjer plodonosne franšizne suradnje – posebno što DepilConcept uskoro stiže i u ovu regiju.

svijet | 23.07.2018

Privlačnost velikog tržišta

Kao zemlja s najviše stanovnika u svijetu te iznimno jakom ekonomijom, Kina je više od „poželjne destinacije“ za franšize sa sjevernoameričkog kontinenta.

regija | 16.07.2018

„Malci“ rastu

„Malac genijalac“, franšizni lanac škola mentalne aritmetike, organizirao je nedavno međunarodnu Olimpijadu u mentalnom računanju. Istodobno, ova škola u mreži ima sve više franšiznih jedinica, ali i novo tržište.

regija | 12.07.2018

CHIPAS pomiče granice

Sarajevski CHIPAS otvorio je novi, reprezentativni objekt koji će pod još jednim krovom ponuditi sve po čemu je poznat – slani i slatki meni, specifičan interijer, domaćinsku atmosferu. Nova centralna kuhinja, pak, bit će ključna potpora primateljima CHIPAS franšize.

2
3
4
5
sledeća  
zadnji