USLUGE

svijet | 12.04.2018

Bok, robote, naruči mi hamburger

Hrana, čini se, više nije dovoljna. Kako bi privukli nove generacije potrošača, i „stari, dobri“ lanci brze prehrane sve više koriste suvremenu tehnologiju.

Hrana, čini se, više nije dovoljna. Kako bi privukli nove generacije potrošača, i „stari, dobri“ lanci brze prehrane sve više koriste suvremenu tehnologiju.

regija | 23.03.2018

Cammeo stiže u Beograd

Taksi prijevoznik Cammeo, koji je do sada franšiznu mrežu razvijao u Hrvatskoj i Sloveniji, u travnju započinje poslovanje i u Beogradu.

svijet | 12.03.2018

ERA u vrhu svjetskih franšiza

Britanski Expense Reduction Analysts nedavno je ovjenčan titulom najbolje svjetske franšize iz svjeta biznisa. Poslovanje razvijaju i u Hrvatskoj.

intervju tjedna | 07.03.2018

Strast važnija od iskustva

Easy Beer i Easy Wine su jednostavni, inovativni i profitabilni koncepti - kaže Juris Roganovs, franšizni menadžer ovih ugostiteljskih franšiza iz Latvije. S kime bi podijelili tajnu uspjeha?

regija | 07.03.2018

Moć velikih brojeva

Kada je 2013. obrazovni centar PRO-MENS iz Niša predstavio SuanPan, bio je to prvi program mentalne aritmetike na ovim prostorima. Danas više od 40 centara SuanPan djeluje diljem regije.

regija | 28.02.2018

Put do zajedničke vizije

Okupljanja na kojima primatelji franšize imaju priliku razmijeniti iskustva, raspravljati o problemima ili novim idejama jest dobra praksa franšiznog odnosa. Suhi by A’s upravo daje takav primjer.

svijet | 27.02.2018

Ludi za tacosima

Prema broju restorana, Taco Bell je najmanji brand korporacije YUM! Brands, koji posljednjih godina, međutim, generira najveću dobit.

regija | 23.02.2018

Od abakusa do računala

Škola mentalne aritmetike „Malac genijalac“ počinje s radom u Hrvatskoj i Slovačkoj. Širenje mreže prati i uvođenje novih programa.

intervju tjedna | 13.02.2018

Zeleno svjetlo za Europu

KiwiSun je jedan od najuspješnijih franšiznih sustava u Mađarskoj. Što ovaj lanac solarija čini posebnim i kako namjeravaju osvojiti Europu, otkriva tvorac koncepta Peter Klein

svijet | 02.02.2018

Više za Vapiano

Vapiano najavljuje ulazak na nova tržišta i širenje mreže – do 2020. godine, pod ovim bi brandom trebalo raditi 330 restorana.

intervju tjedna | 25.01.2018

Model „krojen“ za sva tržišta

Zašto Direct Booker mijenja franšizni model, što će biti novine, tko je idealan primatelj franšize te kako tvrtka utječe na lokalnu zajednicu, govori Nikola Grubelić iz Direct Bookera

regija | 25.01.2018

Slasna poslovna šansa

Sushi by A’s, franšizni koncept iz SAD-a, koji podrazumijeva pripremu te prodaju sushija unutar trgovačkih objekata, dostupan je zainteresiranim poduzetnicima iz Hrvatske i Slovenije.

svijet | 23.01.2018

Više franšiza, veća dobit

Tvrtka YUM! Brands, vlasnik brandova KFC, Pizza Hut i Taco Bell, i ove godine nastoji smanjiti udio vlastitih, a povećati broj franšiznih restorana.

moja franšiza | 17.01.2018

Dobitna kombinacija

Mirko Curaković iz Novog Sada primatelj je MiniPani franšize već 12 godina. Ugostiteljstvo je, kako kaže, posao od kojeg živi, ali i ljubav, jer to voli raditi.

intervju tjedna | 11.01.2018

Povjerenje u temelju uspjeha

Zašto se Paysera odlučila za franšizing, kakve partnere traže te što nude u franšiznom paketu, objašnjava Liudas Kanapienis, direktor tvrtke specijalizirane za e-plaćanja

regija | 20.12.2017

Pomoć pod jednim krovom

Češki franšizni sustav EXTRA Services je pod jednim krovom objedinio različite usluge za održavanje doma – selidbe, čišćenje, popravke. Poslovanje će širiti i izvan granica matičnog tržišta. Što nude potencijalnim partnerima?

intervju tjedna | 19.12.2017

Poduzetnik s dušom

Zašto je primatelj franšize najvažnija karika za uspješan franšizni odnos, tko je idealni franšizni partner Čuvara sjećanja i kakvi su uvjeti suradnje, otkriva začetnica koncepta Elizabeta Planinić

regija | 18.12.2017

Harmonija u svakom detalju

KiwiSun, mađarski lanac biosolarija, djeluje već u osam zemalja, a franšizu sada nude i poduzetnicima iz ove regije.

regija | 12.12.2017

Subway u novom ruhu

Nakon što je 2016. najavio da će promijeniti logo, američki lanac brze usluge poznat po sendvičima, pokreće promjene koje će utjecati i na interijer i na meni restorana.

2
3
4
5
sledeća  
zadnji