Forum o članku: Od kandidata do partnera 30
Od kandidata do partnera
Dio odgovora na ova pitanja nalazi se i u našem tekstu „Kako do primatelja franšize?“, posebno u dijelu koji se odnosi na definiranje tzv. savršenog primatelja franšize. Ako tvrtka koja daje franšizu već ima profil idealnog partnera – s definiranim poželjnim poduzetničkim osobinama kandidata, njegovim poslovnim iskustvom i vještinama – proces odabira bit će neusporedivo lakši. Pogotovo ako tvrtka to naglasi u materijalima i alatima koje koristi za promidžbu i predstavljanje franšizne ponude. Međutim, koliko god davatelj franšize imao precizan odgovor na pitanje kako zamišlja svog idealnog kandidata, postoji velika vjerovatnoća da će mu se javljati različiti ljudi, s više ili manje jasnim namjerama. Kako, onda, davatelj franšize treba urediti proces regrutiranja potencijalnih primatelja i na što treba obratiti pažnju ako želi da rezultat bude dobitna kombinacija za obje strane? CV nije dovoljanOstale kategorije
Mišljenja iznesena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove tvrtke PROFIT franchise services. Komentari koji sadrže elemente oglašavanja ili očito krše načela pristojnog ponašanja neće biti objavljeni ili će biti izbrisani.
Samo registrirani korisnici mogu objavljivati komentare. IP adresa osobe koja je komentirala bit će vidljiva svim korisnicima. Korisnički će nalog biti blokiran ako komentari sadrže oglašavanje te uvredljive, vulgarne, prijeteće ili rasističke poruke. Ako primijetite zlouporabu, molimo kontaktirajte: redakcija@franchising.hr.
Administrator foruma ima pravo kombinirati komentare na slične teme i dodijeliti odgovarajuće naslove temama.
Uredništvo portala zadržava pravo korištenja cijelog ili dijela komentara s foruma u člancima objavljenim na stranicama Franchising.hr, kao i u časopisu ili drugim tiskanim materijalima gdje je uredništvo izdavač.