intervju tjedna

intervju tjedna | 24.01.2022

Međusobno povjerenje i podrška

„U kriznim vremenima, sve dobre strane franšizne suradnje dolaze do izražaja“, kaže Marek Halfar, direktor konzultantske kuće PROFIT system, Češka

„U kriznim vremenima, sve dobre strane franšizne suradnje dolaze do izražaja“, kaže Marek Halfar, direktor konzultantske kuće PROFIT system, Češka

intervju tjedna | 02.11.2021

Prava je sreća usrećiti druge

Živimo u nevjerojatnom vremenu u kojem svaki hobi može prerasti u posao koji će donijeti profit i lijep život pun zadovoljstva. Što je za to potrebno, otkriva Milica Lepojević, kreatorica koncepta Perfect Surprise

intervju tjedna | 29.10.2021

Japanska kuhinja u malom formatu

Sushi restoran ne može funkcionirati samo s dva zaposlenika. Japanos, međutim, može! – kaže Cristina El Majzoub, operativna direktorica ovog restorana japanske kuhinje, koji kreće u osvajanje Europe

intervju tjedna | 04.10.2021

Spremni za promjene

Programiranje i obrazovanje budućih IT stručnjaka dobivaju sve više na značaju jer ljudi shvaćaju koliko je IT važan za današnje generacije djece, kaže Bartosz Jakubowski, direktor prodaje i marketinga u tvrtki Coding Giants

intervju tjedna | 20.09.2021

Prilagodi se situaciji

– Situacija s pandemijom pokazala je da je IT industrija otporna na krizu, ali nas je i naučila da je budućnost u onlinu – kaže Grzegorz Morawski, franšizni menadžer škola programiranja Coders Lab

intervju tjedna | 07.09.2021

Koncept koji mijenja život

Kako je nastao Tinker Labs, što je potrebno za otvaranje franšize te zašto se vođenje jedne ovakve škole smatra dobrom poslovnom prilikom, otkriva Alan Mate Orlić, tvorac i vlasnik koncepta

intervju tjedna | 02.07.2021

Brza zdrava hrana

Zašto je Salad Box gastro koncept skrojen po mjeri modernog potrošača, koliki je njegov poslovni potencijal te tko može uzeti ovu franšizu, otkriva jedan od osnivača Radu Lupaş

intervju tjedna | 01.06.2021

Gradimo bolju budućnost

„Svatko tko prepozna ljepotu naše obrazovne misije, kvalificiran je za primatelja franšize Young Engineers“, kaže osnivač ovog američkog edukativnog koncepta Amir Asor

intervju tjedna | 27.04.2021

Kanadsko obrazovanje i na Balkanu

„Podrška koju dobivamo, i na koju ćemo uvijek moći računati, ključna je u franšiznoj suradnji i objašnjava svjetski uspjeh Maple Beara“, navodi Ljiljana Nikolova zašto se odlučila za franšizu ovog obrazovnog sustava

intervju tjedna | 18.03.2021

Promjene ne utječu na razvoj

Kako se način rada prilagođavao uvjetima pandemije te na kakvu su podršku mogli računati brojni primatelji franšize, odgovara Radosław Kulesza, suosnivač škole programiranja za djecu Coding Giants

intervju tjedna | 23.02.2021

Povežite se s Kinom

Kako uspješno prenijeti i razviti biznis na tržištu Kine te zašto bi i tvrtke iz zemalja ove regije trebale razmišljati u tom smjeru, otkriva Tomislav Despić, direktor ureda za Istočnu Europu tvrtke ToJoy

intervju tjedna | 18.02.2021

Izvući najbolje iz izazova

Kako je pandemija oblikovala poslovanje i u čemu je snaga franšiznog sustava McDonald'sa, otkriva Radim Foltyn, direktor franšiznog razvoja u tvrtki McDonald's Češka

intervju tjedna | 05.01.2021

Tržište franšiza će ojačati

Snaga franšiznog sustava najbolje se testira u kriznim vremenima. Mreže koje su izgradile blisko i čvrsto partnerstvo sa svojim primateljima franšize imaju najbolje šanse za preživljavanje, kaže Marek Halfar, izvršni direktor PROFIT systema Češka

intervju tjedna | 30.11.2020

U svim glavnim gradovima Europe

Kako se razvija poslovanje u uvjetima pandemije te gdje se još može očekivati otvaranje franšiznih slastičarnica pod brandom La Donuteria, odgovara vlasnik ovog koncepta Peter Straňák

intervju tjedna | 04.11.2020

Put do globalnog branda

Koji su poslovni ciljevi ProfitAppa, koja su tržišta otvorili, kakav profil primatelja franšize traže i što očekuju u narednim godinama, otkriva franšizni menadžer tvrtke Marko Mirović

intervju tjedna | 22.09.2020

Zvijezda s Jadrana na američkom tržištu

Lanac Surf'n'Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtjevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak

intervju tjedna | 04.09.2020

Drugačije potrebe, drugačija misija

Alessandro Lazzaroni, primatelj master franšize branda Domino's za tržište Italije, otkriva kako izgleda razvijati mrežu američkih pizzerija u zemlji koja je – „izmislila“ pizzu

intervju tjedna | 05.08.2020

Dobri se odnosi grade od samog početka

Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan

intervju tjedna | 03.07.2020

Biznis „na krilima leptira“

Želite izgradite atrakciju koja staje na 100 četvornih metara, a privlači posjetitelje iz svih krajeva svijeta? Otvorite kuću leptira! – kaže Zbyněk Černý, vlasnik češkog koncepta Papilonia

2
3
4
5
sledeća  
zadnji