svijet

svijet | 07.08.2019

Franšiza na štapiću

„Željeli smo stvoriti mjesto gdje će svakoga dana biti ljeto“ – kažu vlasnici branda Anjuna, mađarskog koncepta za prodaju sladoleda na štapiću. Uz franšizu, koncept žele prenijeti i na druga tržišta.

„Željeli smo stvoriti mjesto gdje će svakoga dana biti ljeto“ – kažu vlasnici branda Anjuna, mađarskog koncepta za prodaju sladoleda na štapiću. Uz franšizu, koncept žele prenijeti i na druga tržišta.

svijet | 28.05.2019

Restoran za radilice

U Švedskoj je nedavno otvoren i prvi McHive – McDonald'sov restoran za pčele.

svijet | 13.05.2019

Uči, gradi i zaradi

Robert Stopa je uložio nekoliko tisuća eura u kupnju Edukido franšize. Investiciju je vrlo brzo vratio te kupio licencu kako bi razvijao posao u još dvije oblasti Poljske.

svijet | 16.04.2019

Sajam franšiza u Napulju

Napulj će 17. i 18. svibnja biti odredište za tvrtke i poduzetnike zainteresirane za franšizing – kada se i održava sajam franšiza Expo Franchising Napoli.

svijet | 08.04.2019

Bez „reklama s naslovnica“

Tek što su najavili širenje na inozemnim tržištima, španjolski sustav oglašavanja Grupo Overnews odustaje od međunarodnog franšizinga.

svijet | 27.03.2019

„Doskočiti“ do svih meridijana

JumpingClay, koncept trgovine i radionice za modeliranje gline, razvija odnedavno franšiznu mrežu i u Češkoj. Nositelj franšize nudi tri opcije za pokretanje posla.

svijet | 14.03.2019

Dašak Kanade u Kini

Prva od 1.500 planiranih kafeterija kanadskog lanca Tim Hortons otvorena je krajem veljače 2019. u Kini.

svijet | 08.03.2019

Uvijek u vrhu

Za posljednjih 11 godina, koliko FranchiseDirect objavljuje listu 100 najuspješnijih franšiza u svijetu, samo su dva branda bila na vrhu. Od ove godine, jedan je u blagoj prednosti.

svijet | 01.02.2019

Požurite u Pariz

Najveći i najvažniji europski sajam franšiza – Sajam franšiza u Parizu – ove se godine održava od 17. do 20. ožujka. Čitatelji portala Franchising.hr mogu računati na besplatne ulaznice.

svijet | 24.01.2019

Godine nisu presudne

Početak godine je uobičajeno vrijeme za rekapitulaciju – vrijeme kada se i magazin Entrepreneur osvrće na franšizno tržište u Americi i predstavlja godišnju listu 500 najuspješnijih.

svijet | 10.01.2019

„Talentirani“ za franšizing?

Ne postoje osobine niti vještine koje garantiraju siguran uspjeh u poslu. No, pri odabiru primatelja franšize, određene se poslovne vještine uzimaju kao prednost.

svijet | 24.12.2018

Francuski šarm franšizinga

Francuska franšizna federacija svake godine objavljuje rezultate istraživanja domaćeg tržišta franšiza. Što pokazuju ključne brojke?

svijet | 24.12.2018

Kap po kap

S tri nove kafeterije, koje će biti uređene i otvorene do kraja 2018. godine, broj Starbucksa na mađarskom tržištu povećat će se na 27.

svijet | 19.12.2018

Moda sa sjevera osvaja svijet

LPP, poljska modna tvrtka koja u vlasništvu ima brandove Reserved, Cropp, House, Mohito i SinSay, širi maloprodajnu mrežu i na Balkanu. Najavljuje ulazak i na novo tržište ove regije.

svijet | 06.12.2018

Kad je pomoć najpotrebnija

Agnieszka Wojewoda iz Poljske pronašla je ideju za pokretanje vlastitog posla na Sajmu franšiza u Varšavi. Već godinu dana vlasnica je centra za pomoć ženama „Žena i razvod“. Zašto se odlučila za ovu franšizu?

svijet | 04.12.2018

Na proljeće – u Katowice

Krajem ožujka, u Katowicama u Poljskoj održat će se četvrti Regionalni sajam franšiza Ideje za biznis.

svijet | 03.12.2018

Po mjeri lokalnog tržišta

Taco Bell, franšizni lanac poznat po meksičkim specijalitetima, ima 92 restorana u sedam europskih zemalja. Ovih je dana otvorio prvi restoran u Londonu.

svijet | 27.11.2018

Stotina restorana u godinu dana

Od povratka na tržište Francuske, američki fast food lanac Burger King ne odustaje od ambicioznih planova širenja. Cilj – doći do 500 restorana u najkraćem mogućem roku.

svijet | 26.11.2018

Uloga po mjeri velikih igrača

Kada kupe master franšizu, primatelji franšize ulaze u „ozbiljnu igru“ od samog početka. Iako je profit u tom slučaju veći, neusporedivo su veće i obveze.

2
3
4
5
sledeća  
zadnji