svijet

svijet | 01.02.2019

Požurite u Pariz

Najveći i najvažniji europski sajam franšiza – Sajam franšiza u Parizu – ove se godine održava od 17. do 20. ožujka. Čitatelji portala Franchising.hr mogu računati na besplatne ulaznice.

Najveći i najvažniji europski sajam franšiza – Sajam franšiza u Parizu – ove se godine održava od 17. do 20. ožujka. Čitatelji portala Franchising.hr mogu računati na besplatne ulaznice.

svijet | 24.12.2018

Francuski šarm franšizinga

Francuska franšizna federacija svake godine objavljuje rezultate istraživanja domaćeg tržišta franšiza. Što pokazuju ključne brojke?

gastronomija i ugostiteljstvo | 24.12.2018

Kap po kap

S tri nove kafeterije, koje će biti uređene i otvorene do kraja 2018. godine, broj Starbucksa na mađarskom tržištu povećat će se na 27.

odjeća i obuća | 19.12.2018

Moda sa sjevera osvaja svijet

LPP, poljska modna tvrtka koja u vlasništvu ima brandove Reserved, Cropp, House, Mohito i SinSay, širi maloprodajnu mrežu i na Balkanu. Najavljuje ulazak i na novo tržište ove regije.

usluge za individualne klijente | 06.12.2018

Kad je pomoć najpotrebnija

Agnieszka Wojewoda iz Poljske pronašla je ideju za pokretanje vlastitog posla na Sajmu franšiza u Varšavi. Već godinu dana vlasnica je centra za pomoć ženama „Žena i razvod“. Zašto se odlučila za ovu franšizu?

svijet | 04.12.2018

Na proljeće – u Katowice

Krajem ožujka, u Katowicama u Poljskoj održat će se četvrti Regionalni sajam franšiza Ideje za biznis.

gastronomija i ugostiteljstvo | 03.12.2018

Po mjeri lokalnog tržišta

Taco Bell, franšizni lanac poznat po meksičkim specijalitetima, ima 92 restorana u sedam europskih zemalja. Ovih je dana otvorio prvi restoran u Londonu.

gastronomija i ugostiteljstvo | 27.11.2018

Stotina restorana u godinu dana

Od povratka na tržište Francuske, američki fast food lanac Burger King ne odustaje od ambicioznih planova širenja. Cilj – doći do 500 restorana u najkraćem mogućem roku.

svijet | 26.11.2018

Uloga po mjeri velikih igrača

Kada kupe master franšizu, primatelji franšize ulaze u „ozbiljnu igru“ od samog početka. Iako je profit u tom slučaju veći, neusporedivo su veće i obveze.

svijet | 16.11.2018

Idealno za franšize?

Kada franšize iz Sjedinjenih Država, najrazvijenijeg franšiznog tržišta u svijetu, planiraju međunarodni razvoj, prvo uzimaju u obzir dvije zemlje. Koja su to tržišta „izuzetno atraktivna“?

gastronomija i ugostiteljstvo | 14.11.2018

Slatko, uz zrno soli

Zanimljiva poslovna inicijativa udružila je dva američka franšizna sustava – lance za prodaju sladoleda Dippin' Dots te prodaju kokica Doc Popcorn. Kako ove dvije franšize rade „rame uz rame“?

ljepota i fitness | 26.10.2018

Više od ljubavi prema pivu

Opuštanje i kupanje u pivu? Iako se doima kao fantazija, ovaj koncept doista postoji. Uz svoje vrhunske pivske kupke, češki Original Beer Spa od ove godine nudi i franšizu.

gastronomija i ugostiteljstvo | 22.10.2018

Strateško prepuštanje poslovanja

Starbucks namjerava prepustiti upravljanje razvojem na četiri tržišta zapadne Europe dugogodišnjem partneru iz Latinske Amerike, tvrtki Alsea.

svijet | 21.09.2018

Dodatni posao ili strast?

Bez obzira jesu li u pitanju potrebe, želje, mogućnosti ili ambicije, primatelji franšize sami određuju koliko će i kako biti angažirani u vođenju posla. Važno je samo da odaberu koncept „po svojoj mjeri”.

svijet | 13.09.2018

Američke franšize za cijeli svijet

Magazin Entrepreneur i ove godine objavljuje listu 200 najuspješnijih američkih franšiza u svijetu. Neki od tih sustava dostupni su i poduzetnima u Hrvatskoj.

gastronomija i ugostiteljstvo | 10.09.2018

Grandiozno i netipično

Prošlo je više od dvije godine otkad je Starbucks najavio ulazak na talijansko tržište. Prva kafeterija konačno je otvorena početkom rujna u Milanu, i to u ekskluzivnom formatu.

gastronomija i ugostiteljstvo | 04.09.2018

S Istoka na Zapad

Američki lanac pizzerija Papa John's dobiva svoj prvi franšizni restoran u Kazahstanu. Partnere traže i u Zapadnoj Europi.

gastronomija i ugostiteljstvo | 03.09.2018

Što kad u Grčkoj kažemo espresso...?

Kava je kava, al' ipak nije svuda i uvijek ista. Što u Grčkoj predstavlja brand MIKEL te zašto se danas smatra ugostiteljskim čudom?

gastronomija i ugostiteljstvo | 31.08.2018

Coca-Cola kupuje Costa Coffee

Coca-Cola ulazi u biznis s kavom kupnjom franšiznog branda Costa Coffee od britanske tvrtke Whitbread.

2
3
4
5
sledeća  
zadnji