od ideje do biznisa
![](https://img.franchising.pl/pl/f4a/da2/tiny-house.jpg)
„Mala kuća“ putujuća
Poljska tvrtka Sweet Gallery do sada je isključivo razvijala biznise u području gastronomije. Sada ulazi u sektor turizma. Što je „Tiny House“ i kako se na ovom formatu može zaraditi?
Poljska tvrtka Sweet Gallery do sada je isključivo razvijala biznise u području gastronomije. Sada ulazi u sektor turizma. Što je „Tiny House“ i kako se na ovom formatu može zaraditi?
![](https://img.franchising.pl/ro/e12/96a/n.jpg)
Vuna kao vrijedan resurs
Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
![](https://img.franchising.pl/ba/14c/8e1/pepetu_ka_nas.jpg)
Moja lutka Pepetuška
„Sve što smo do sada postigle rezultat je ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza branda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
![](https://img.franchising.pl/pl/87c/906/chusta-lekko.jpg)
Šalovi „nove generacije“
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirne šalove. Potražnja je i tijekom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da na javnim mestima usta i nos budu pokriveni.
![](https://img.franchising.pl/sr/e1a/273/branko.jpg)
„Vesela“ banka za blago u bačvi
Branko Nešić želio je sačuvati stari zanat, ali i ponuditi drugima priliku da imaju „svoju rakiju“. U njegovoj gradskoj destileriji u Beogradu ljubitelji rakije mogu napraviti vlastiti „blend“ koji bi zatim čuvali u – Banci rakije.
![](https://img.franchising.pl/sr/ffc/ef8/virgin_mary_bar.jpg)
Bezalkoholni pab
Kome bi na um palo otvoriti pab u kojem se toče samo bezalkoholna pića? Bila bi tipična reakcija ljudi, iz bilo kojeg kraja svijeta. No...
![](https://img.franchising.pl/pl/b52/558/producenci-skarpet.jpg)
Čarapa biznis čuva
Proizvodnja čarapa neobičnog dizajna prilično je uska branša, ali i profitabilna. Ipak, ako žele ostati konkurentni, traži se, prije svega, originalnost.
![](https://img.franchising.pl/hr/8bc/276/nuts_nas.jpg)
Sreća u staklenci
U Beogradu je prošle godine otvoren Nuts & Fruits, zanatska radionica za proizvodnju maslaca od orašastih plodova koji se prave na licu mjesta, pred kupcima.
![](https://img.franchising.pl/sr/c6c/422/muzej_iluzija_5.jpg)
Uspjeh nije iluzija
Iako su privatni muzeji na Balkanu prava rijetkost, Muzej iluzija, otvoren prije tri godine u Zagrebu, postao je "instant hit".
![](https://img.franchising.pl/sr/7da/829/stavka.jpg)
Pekara – bez glutena
Kupaca s intolerancijom na gluten te alergijama na hranu nema mnogo, ali se svakako ne mogu ignorirati. Oni će uvijek kupovati posebno primpremljenu hranu jer – ne mogu drukčije. Małgorzata Dąbrowska, poduzetnica iz Varšave, vidjela je u tome dobru poslovnu priliku te otvorila prvu certificiranu bezglutensku pekaru u Poljskoj.
![](https://img.franchising.pl/sr/d3c/368/stavka.jpg)
Kuća začina, rasadnik inovacija
Tvrtka Šafram pod istoimenim brendom prodaje brojne začine, a prepoznatljivost je stekla po proizvodnji slatke i ljute začinske paprike. Surađuju s desecima kooperanata, konstantno ulažu u nova znanja, koja nesebično dijele s drugim proizvođačima.
![](https://img.franchising.pl/sr/d76/03d/stavka.jpg)
Znanost u službi biznisa
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
![](https://img.franchising.pl/sr/e34/eec/stavka.jpg)
Legenda o LEGO kockama
Kada se zbroje sve humanoidne figurice koje je do sada napravio LEGO, ispada da ih ima nešto manje od broja ljudi na Zemlji – četiri milijarde.