Forum o članku: Uvijek u trendu 9
Uvijek u trendu
Ako bi se u najkraćem opisivao franšizni sustav srbijanske trgovine nakita "Dvije šmizle", moglo bi se reći sljedeće: 14 godina iskustva u poslovanju, nekoliko desetaka franšiznih trgovina te franšiznih kornera u Srbiji, Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori. Uz to, kako kaže vlasnica tvrtke Milica Gavrilović, "Dvije šmizle" su bile prvi brand modnog nakita u Srbiji. Međutim, konkurencija raste i u ovom segmentu poslovanja, ponuda nakita je preplavila društvene mreže, pa smo Milicu Gavrilović pitali kako drže "korak s trendovima", po čemu se ova franšiza izdvaja od drugih, što savjetuju svojim parterima, te hoće li uskoro zakoračiti na nova tržišta.Ostale kategorije
Mišljenja iznesena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove tvrtke PROFIT franchise services. Komentari koji sadrže elemente oglašavanja ili očito krše načela pristojnog ponašanja neće biti objavljeni ili će biti izbrisani.
Samo registrirani korisnici mogu objavljivati komentare. IP adresa osobe koja je komentirala bit će vidljiva svim korisnicima. Korisnički će nalog biti blokiran ako komentari sadrže oglašavanje te uvredljive, vulgarne, prijeteće ili rasističke poruke. Ako primijetite zlouporabu, molimo kontaktirajte: redakcija@franchising.hr.
Administrator foruma ima pravo kombinirati komentare na slične teme i dodijeliti odgovarajuće naslove temama.
Uredništvo portala zadržava pravo korištenja cijelog ili dijela komentara s foruma u člancima objavljenim na stranicama Franchising.hr, kao i u časopisu ili drugim tiskanim materijalima gdje je uredništvo izdavač.