Forum o članku: Pravo na ekskluzivnost teritorija 30
Pravo na ekskluzivnost teritorija
Ako usporedite ponude različitih franšiznih sustava, primijetit ćete da davatelji franšize često ističu koliki bi trebao biti teritorij na kojem ćete poslovati kao primatelj franšize. Ako teritorij ne pokriva cijelu državu ili regiju, on se može definirati i brojem stanovnika, odnosno, brojem potencijalnih klijenata/kupaca. Na primjer, u franšiznoj ponudi može stajati: ovaj je biznis prikladan za gradove ili područja s najmanje 50 000 stanovnika. U pravilu, uz taj se podatak u ponudama navodi i da se vama, kao primatelju dotične franšize, jamči „teritorijalna ekskluzivnost“. Što to znači? Ukratko, nijedan drugi primatelj franšize iz tog sustava neće imati pravo otvoriti podružnicu na teritoriju koji će pokrivati vaš biznis (vaša franšizna podružnica).Ostale kategorije
Mišljenja iznesena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove tvrtke PROFIT franchise services. Komentari koji sadrže elemente oglašavanja ili očito krše načela pristojnog ponašanja neće biti objavljeni ili će biti izbrisani.
Samo registrirani korisnici mogu objavljivati komentare. IP adresa osobe koja je komentirala bit će vidljiva svim korisnicima. Korisnički će nalog biti blokiran ako komentari sadrže oglašavanje te uvredljive, vulgarne, prijeteće ili rasističke poruke. Ako primijetite zlouporabu, molimo kontaktirajte: redakcija@franchising.hr.
Administrator foruma ima pravo kombinirati komentare na slične teme i dodijeliti odgovarajuće naslove temama.
Uredništvo portala zadržava pravo korištenja cijelog ili dijela komentara s foruma u člancima objavljenim na stranicama Franchising.hr, kao i u časopisu ili drugim tiskanim materijalima gdje je uredništvo izdavač.