CityPal
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Vaš turistički vodič do dodatnog izvora prihoda ili vlastitog biznisa
Fantastična prilika za lokalno stanovništvo zaljubljeno u svoj grad s iskustvom u prodaji oglasa
Vaš grad i regija u kojoj živite su vam „pod kožom“ i znate njihovo srce i dušu. Znate što je to na svakom uglu i volite posjetiteljima i turistima preporučiti najbolja mjesta i usluge u gradu. Osim toga, imate iskustvo u prodaji oglasnog prostora u digitalnim kanalima i/ili tiskanim medijima te ste dinamična i komunikativna osobnost.
Jesi li to ti? Drago mi je što smo se upoznali, jer imamo nešto skrojeno baš za vaš tip.
CityPal je platforma pomoću koje lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje od njihovog grada putem CityPal tiskanih mapa gradova, web stranice i mobilne aplikacije. CityPal nudi informacije tipa gdje dobro jesti, gdje popiti dobru kavu, koje restorane treba svakako obići, gdje su noćni i drugi barovi, koje događaje posjetiti, kakva je ponuda usluga koje mogu zatrebati na putu (automehaničarske, stomatološke, frizerske i tome slično).
Naime, današnji gost traži autentičnost i manje ga zanimaju profesionalne preporuke turističkih djelatnika. Mnogo mu je draže čuti savjet nekoga „iz stvarnog života“, nekoga s kojim se može poistovjetiti, tko živi u tom gradu i najbolje zna gdje treba ići da bi se destinacija doživjela na pravi način.
Tu vi stupate na scenu, jer taj entuzijastični lokalac koji daje prave savjete gostima vašega grada željnim autentičnih doživljaja ste upravo – vi!
- Potreban mali početni kapital
- Brzi povratak uloženih sredstava
- Teritorijalna ekskluzivnost za franšiznu jedinicu
Broj vlastitih poslovnica
2 (Zagreb, Istra)
Broj franšiznih poslovnica
3 (Kvarner, Split, Dubrovnik)
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
Nudimo vam:
- Edukaciju i pomoć u prodaji
- Edukaciju u vođenju poslovanja
- Pravnu pomoć i materijale/ugovore
- Dizajnerske usluge i izradu dizajna mape grada/regije
- Lektoriranje tekstova na engleskom
- Objave na www.citypal.me i mobilnoj aplikaciji
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
Investicija se vraća već u prvoj sezoni.
- Ulazna investicija: 500 eura godišnje
- Vrijeme potrebno od potpisa ugovora do početka korištenja franšize: mjesec dana
- Naknada za franšiznu licencu: 10%
- Očekivani povrat investicije: već od prve tiskane mape vašeg grada/regije
- Očekivani prihodi od prodaje oglasa po pojedinoj mapi vašeg grada/regije: 10.000 do 15.000 eura
- Mogućnost izdavanja više mapa godišnje
Osnovni zahtjevi sustava
Uvjet je da je nije prodana licenca za grad/regiju koji vas zanima, a prednost imaju oni koji imaju iskustva u prodaji oglasa ili su trgovački putnici u HORECA sektoru pa znaju puno vlasnika restorana i kafića.
Zahtjevi za kandidate:
- Jaka motivacija za pokretanjem vlastitog posla
- Iskustvo u prodaji oglasa
- Ljubav prema regiji u kojoj živite
- Spremnost na predan rad
- Dobri odnosi s klijentima
- Potreban inicijalni kapital
Informacije o davatelju franšize
Kontakt osoba za kandidate
Željko Gobac
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
Poljska tvrtka Sweet Gallery do sada je isključivo razvijala biznise u području gastronomije. Sada ulazi u sektor turizma. Što je „Tiny House“ i kako se na ovom formatu može zaraditi?
– Turistički sektor se oporavlja, samim time raste i interes za franšizu CityPal-a – kaže Željko Gobac, osnivač platforme CityPal putem koje se turistima predstavljaju najbolje lokalne preporuke
Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio s dva nova tržišta – Sjevernom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi te očekivanja novih primatelja franšize?
Unatoč pandemiji koja je teško pogodila turistički sektor, franšizni sustav Direct Booker proširio je svoje poslovanje na talijansko tržište. Primatelj franšize stari je znanac.
Direct Booker, franšizni sustav turističkih agencija za iznajmljivanje i upravljanje privatnim smještajem, započinje poslovanje u Poljskoj. Franšiznu su mrežu proširili i u regiji.
Pod kojim je uvjetima moguće franšizni ugovor prenijeti na drugoga? Direct Booker, turistička agencija za upravljanje privatnim smještajem, daje dobar primjer.
Koje je tržište „poželjna destinacija“ za razvoj franšizne mreže, tko su idealni partneri te koliko treba investirati u ovu turističku franšizu, otkriva Nino Dubretić, suvlasnik Direct Bookera
Veliki hotelski lanci u Europi sve više pribjegavaju franšiznom modelu poslovanja, navodi se u izvješću „Hotel Franchising in Europe 2019“ konzultantske kuće HVS.
Leo i Marilia Duda bračni su par koji uspješno spaja hrvatske i peruanske kulturološke razlike. Oni su u listopadu prošle godine kupili franšizu Direct Bookera i pokrenuli posao u Peruu.
Direct Booker, agencija za iznajmljivanje privatnog smještaja koja povezuje rentijere i turiste, potpisala je ugovor o franšizi za Ličko-senjsku županiju, koja postaje sve popularnija turistička destinacija.
Franšiznoj obitelji Direct Bookera pridružila su se tri nova člana, te je Primorsko-goranska županija sada u potpunosti pokrivena mrežom primatelja franšize.
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.