JETI FRITULE
MINI DONUTS
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
SLATKA POSLOVNA PRILIKA KOJA SERVIRA ZARADU OD 400%
Što mislite, koje doba dana je najbolje za uživanje u porciji toplih, svježe pripremljenih fritula? Iskustvo pokazuje da su slasne Jeti fritule(minie donuts) idealne za grickanje u bilo koje doba dana, na bilo kojem mjestu, iz jednog jednostavnog razloga: ne možete ih se zasititi!
Ono što Jeti fritule izdvaja od ostalih su sljedeće dvije stvari:
- Kao što smo već spomenuli, Jeti fritule su iznimno ukusne. Ako već niste, svakako preporučujemo da ih što prije kušate.
- Vrhunska kvaliteta ispečenih fritula i velika brzina proizvodnje omogućena je našim aparatom za fritule(minie donuts) koji peče čak 100 fritula u jednoj minuti! Ukoliko to usporedimo s uobičajenim postupkom u kojem vam je potrebno najmanje pet minuta da ispečete samo jednu porciju i poslužite samo jednog kupca (koji mora čekati), uvidjet ćete prednosti Jeti fritula koje vam omogućavaju da se vrijeme pripreme uvelike skrati.
Sada Vam nudimo da jedinstven i prepoznatljiv okus Jeti fritula, kroz franšizu, pretvorite u dobru poslovnu priliku. Prednosti ovog posla koji, putem franšize, može biti i vaš, su sljedeće:
- Velika zarada od čak 400% (da, dobro ste pročitali)
- Najniža redovna franšizna naknada: samo 2%!
- Niska konkurencija
- Posao koji se lako pokreće i jednostavno vodi
- Jednostavna i kratka obuka
Budite bezbrižni: mi vas opskrbljujemo s 90% sastojaka, uključujući i našu mješavinu za fritule nastalu po uspješnom obiteljskom receptu.
NEZABORAVNO ISKUSTVO UŽIVANJA U FRITULAMA
Zasigurno ste već isprobali različite fritule, ali smo 100% sigurni da fritule poput naših još niste kušali. Mekane i pahuljaste iznutra sa savršeno tankom hrskavom koricom, uz dodatak šarenih mrvica, preljeva ili pak nekog od različitih dodataka, Jeti fritule u vašim ustima ostavljaju nezaboravan okus.
A njihov okus ni do danas nisu zaboravili turisti koji su u ljeto 2016. posjetili grad Makarsku na jadranskoj obali. Fritule obitelji Vuković u začecima su služile za čašćenje turista hostela Jeti, no ubrzo su postale jedan od glavnih razloga zašto se turisti gotovo uvijek žele vratiti. Popularnost Jeti fritula naglo je porasla nakon što su se počele prodavati na Božićnom sajmu. Ljudi su strpljivo čekali u redu i vraćali se po još i još i još… Razlog tome nije bio ni blagdanski ugođaj ni božićni duh, već poseban okus Jeti fritula koje su uskoro postale omiljeni ulični desert sladokusaca i čija popularnost raste svake sezone.
Broj vlastitih poslovnica
1
Broj franšiznih poslovnica
1
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
- Odobravanje lokacije;
- Izrada tlocrta i 3D plana prostora;
- Dizajn i plan za Opremanje kuhinje (uključujući plan nabave);
- Građevinski radovi u objektu – dajemo podršku;
- Operativni priručnik sa svim informacijama
- Kontinuirana potpora
- Logistika – mi vas opremamo są 90 % namirnica, a ostalih 10 % pružamo smjernice.
- Podrška u opremanju lokala;
- Obuka za primatelja franšize i zaposlene; prije i tijekom otvorenja, 7 – 10 dana;
- Podrška kod otvaranja lokala;
Jeti fritule franšiza nudi punu podršku za sve vrijeme trajanja suradnje i vodi vas kroz cjelokupan proces razvoja, počevši od obuke za primatelje franšize i zaposlenike preko priprema za otvaranje poslovnice pa sve do samog otvaranja.
Ukoliko imate bilo kakvo pitanje u vezi s korištenjem aparata za fritule, samim poslovanjem, proizvodnjom fritula ili nabavkom sastojaka i dodataka, stojimo vam na raspolaganju. Naš cilj je da vam osiguramo profitabilno i uspješno poslovanje!
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- Ulazna franšizna naknada €8.000 - €30.000, ovisno o veličini poslovnice/mobilne jedinice
- Vrijeme potrebno od potpisivanja ugovora do početka korištenja franšize: 6 – 12 mjeseci
- Redovna franšizna naknada: 2%
- Očekivani ROI (povrat investicije) ostvaruje se već u prvoj godini, kao i profit!
POSLOVNICE I MOBILNE JEDINICE
Ovisno o novčanim sredstvima s kojim raspolažete i o lokaciji, nudimo vam sljedeći izbor mobilnih jedinica:
- JETI MOBILNA JEDINICA
Ova mala mobilna jedinica, idealna za plaže, sadrži sve što vam je potrebno za pečenje i prodaju fritula. Ovakva, u potpunosti modularna, mobilna jedinica može se rastaviti i ponovo sastaviti u samo nekoliko minuta. Potrebna priključna snaga od 7 kW. Očekivan nivo investicija: €8.000.
- JETI TRUCK
Jeti truck je većeg kapaciteta i također sadrži sve što vam je potrebno za pečenje i prodaju fritula. Jeti truck omogućuje vam brzu promjenu lokacije u cilju povećavanja prometa tijekom različitih društvenih događanja poput sportskih događanja, glazbenih festivala i sličnih okupljanja velikog broja ljudi na jednom mjestu. Može se koristiti i kao fiksna jedinica. Potrebna priključna snaga od 15 kW. Očekivan nivo investicija: €15.000 - €20.000
- JETI KIOSK
Ukoliko već imate atraktivnu lokaciju u prometnoj zoni, preporučujemo vam ovu jedinicu koja se može izraditi za vas u bilo kojoj veličini od 7 – 15 metara kvadratnih. Očekivan nivo investicija: €10.000 - €20.000
- JETI FIKSNI OBJEKT
Za veća prodajna mjesta, ova jedinica nudi prostor od 10 – 30 metara kvadratnih i uključuje svu potrebnu opremu. Očekivan nivo investicija: €10.000 - €35.000
Osnovni zahtjevi sustava
- Zainteresirani za našu franšizu trebaju imati poduzetničkog duha i biti spremni na prihvaćanje novih procesa koji će im pomoći u vođenju posla.
- Lokacija sa značajnim brojem posjetitelja !!
- Primatelj franšize može tražiti pomoć pri odabiru odgovarajuće lokacije.
Sve informacije dostupne su u brošuri na engleskom jeziku, a možete je dobiti ukoliko pošaljete zahtjev na e-mail: info@fritule-jeti.com
Informacije o davatelju franšize
Dafne d.o.o.
Zrinsko Frankopanska 61, Makarska
+385 99 436 20 63
Kontakt osoba za kandidate
Klaudija Vuković (+385 91 391 0977) Teo Vuković (+385 99 436 2063)
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Američki fast food lanac Burger King planira povećati broj restorana na tržištu Velike Britanije.
Ivica Lacić iz Zadra postao je primatelj franšize Sushi by A's u lipnju 2020. Što je potrebno za uspjeh, a što mu je donijelo sigurnost u poslovanju?
„Ako želite biti najbolji, potrebna vam je najviša razina znanja i prakse“, kaže Crina Ciocian, partnerka i direktorica poslovnog razvoja u lancu kafeterija Meron
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.