Rakhia bar
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Rakhia Bar je mala oaza s velikom dušom, koja u ponudi broji više od 100 vrsta rakija i likera koje publici predstavljamo na moderan način, a glavni proizvod je kućni brand Rakhia bara – The Hogster koji broji 13 okusa. Ipak, Rakhia Bar nije samo bar s velikim izborom rakija, već i mnogo više od toga. Kada bi Rakhia Bar bio osoba mogli bi ga opisati kao zabavnu, urbanu, trendy, otvorenu i autentičnu osobu. Na kreativan način pričamo svoju priču te kroz inovativne proizvode i originalne koncepte zabave stvaramo nove trendove.
Fokus poslovanja je na večernjem programu i izlascima, a target skupina su mladi od 18 do 35 godina. Dominirajući glazbeni žanrovi na repertoaru su (isključivo strani) RnB, reggaeton, hip-hop i pop. Uz bogati portfolio zabavnih evenata i glazbenih tematskih večeri, Rakhia bar svakodnevno pruža priliku za popiti rakiju ili dvije, a možda i metar rakije.
Broj vlastitih poslovnica
1
Broj franšiznih poslovnica
-
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
- Prava na brand Rakhia bar
- Verifikaciju lokacije
- Priručnik upravljanja
- Knjigu standarda brand i vizualne komunikacije
- Trening osoblja i managementa
- Logističku podršku
- Marketinšku podršku
- Cjelokupnu ponudu The Hogster rakija
- Podrška tijekom poslovanja
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- Entry Fee – 10 000 EUR
- Royalty fee – 5%
- Investicija potrebna za početak poslovanja varira ovisno o veličini objekta (60m2 – 150m2) te iznosi između 75.000 do 175.000 EUR.
Osnovni zahtjevi sustava
- Lokal od 60m2 – 150m2
- Pješačka zona (20 000+ pješaka dnevno)
- U strogom centru grada ili neposrednoj blizini, na gradskim trgovima, u urbanim sredinama ili studentskim centrima, u turističkim središtima i na mjestima gdje se okupljaju stranci
Informacije o davatelju franšize
Rakhia international d.oo.
Ante Kovačića 24, 51000 Rijeka
+385 98 619 317
Kontakt osoba za kandidate
Diego Dekanić
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Ugovor o franšizingu temelj je na kojem se gradi odnos između davatelja i primatelja franšizinga.
Franšizni paket je suština franšiznog sustava, jer sadrži sve - kompletan poslovni koncept koji nudi davatelj franšize.
Zainteresirani ste za pokretanje novog posla? Razmišljate o kupnji franšize? No, mnogo toga je nepoznato, te vas ta pomisao pomalo i plaši? Pokušajte ovako: popunite poznati australski test ispod – možda vam pomogne doći do odgovora je li franšizing za vas!
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Američki fast food lanac Burger King planira povećati broj restorana na tržištu Velike Britanije.
Ivica Lacić iz Zadra postao je primatelj franšize Sushi by A's u lipnju 2020. Što je potrebno za uspjeh, a što mu je donijelo sigurnost u poslovanju?
„Ako želite biti najbolji, potrebna vam je najviša razina znanja i prakse“, kaže Crina Ciocian, partnerka i direktorica poslovnog razvoja u lancu kafeterija Meron
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.