La Canntina
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
La Canntina™ nije obična trgovina!
La CanntinaTM je koncept razvijen oko prodajnih mjesta za CBD proizvode. Naš sustav nudi potpusno standardizirane prodajne jedinice, obuku i podršku.
La Canntina koncept poslovanja sa vending aparatima (automatima) podrazumijeva da ste sam sebi šef, zaposlenici nisu potrebni jer se sve temelji na samoposluživanju. Početna ulaganja su minimalna a već od prvog dana ostvarujete promet jer postoji velika zajednica obožavatelja La Canntina brenda. Vending koncept omogućuje Vam dostupnost kupcu od 0-24h 7 dana u tjednu.
La Canntina brend pruža semi-absent poslovni model uz potpunu podršku davatelja franšize. Ovaj model podrazumijeva minimalnu vremensko ulaganje za vlasnika , svega 10-15 sati tjedno u prosjeku a obaveze su simbolične, tako da ne morate žrtvovati svoj osnovni posao za vođenje franšize.
Prodajemo najkvalitetnije CBD cvjetove i CBD ulja, sa kompletnom ponudom jednog headshop-a: papiri za motanje, mrvilice, bongovi, digitalne vage itd, kao i tople i hladne napitke: kavu, čajeve, sokove i drugo.
Paleta proizvoda CBD sastoji se od 9 brendova cvjetova u 4 veličine pakiranja - (1g, 2g, 5g, 10g), CBD ulja i kristala različitih koncentracija, od najboljih hrvatskih i europskih renomiranih proizvođača.
Dizajniran da bude pristupačan i jednostavan za postavljanje, model franšize La Canntina ™ najbrži je način da osigurate lavovski udio u industriji od 22 milijarde dolara. Kad se pridružite našem timu, surađivat ćete s uspješnim vlasnicima franšiza i profesionalcima koji već dugo imaju uspjeha u malim poduzećima, pretvarajući ih u velike tvrtke s više prodajnih mjesta. Kao partneri u uspjehu - i mi rastemo s vama!
Broj vlastitih poslovnica
3 shopa i webshop
Broj franšiznih poslovnica
2
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
Primatelju franšize osiguravamo cjelokupan know how sa standardiziranim mašinama, asortimanom i marketing konceptom.
La Canntina primatelj franšite dobiva smjernice kroz nekoliko Knjiga standarda sa uputama za opremanje, vođenje samog prodajnog mjesta.
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
Inicijalna investicija ovisi o veličini same prodajen lokacije i broju samoposlužnih mašina. Kreće se od 20.000- 30.000 eura.
Osnovni zahtjevi sustava
Poduzetnički mindset i želja za suradnjom sa timom vrhunskih profesionalaca i ljubitelja CBD proizvoda.
Informacije o davatelju franšize
Kontakt osoba za kandidate
Marko Malić
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
Studenac je ovim potezom postao prvi domaći trgovački lanac koji u svojoj prodajnoj mreži ima više od 1.000 prodavaonica.
Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Ugovor o franšizingu temelj je na kojem se gradi odnos između davatelja i primatelja franšizinga.
Franšizni paket je suština franšiznog sustava, jer sadrži sve - kompletan poslovni koncept koji nudi davatelj franšize.
Zainteresirani ste za pokretanje novog posla? Razmišljate o kupnji franšize? No, mnogo toga je nepoznato, te vas ta pomisao pomalo i plaši? Pokušajte ovako: popunite poznati australski test ispod – možda vam pomogne doći do odgovora je li franšizing za vas!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Nakon ukidanja karantene, prvih znakova oporavka poslovanja, ali i inovacija koje su uveli, češki lanac trgovina čaja i kave Oxalis planira proširiti svoju franšiznu mrežu i izvan domaćeg tržišta.
Ljudi koji vole životinje, a žele pokrenuti posao koji će im donijeti puno zadovoljstva i dobru zaradu, trebali bi razmisliti o franšizi „Dog & Style“, poručuje vlasnik ovog koncepta. Što se sve dobiva ulaskom u ovaj sustav, a što se, pak, očekuje od primatelja franšize?
Kako je Husse „pobijedio“ pandemiju, zašto je ovo dobar posao za obitelji bez previše kapitala i kakvu potporu mogu dobiti od sustava, govori Saša Milutinović, primatelj master franšize za Srbiju i Crnu Goru
Cbweed, talijanski proizvođač i distributer proizvoda na bazi konoplje, širi poslovanje kroz franšizu i zainteresiran je razviti prodajnu mrežu širom Europe.
Sushi by A's, franšizni koncept koji se temelji na pripremi i prodaji sushija u okviru trgovačkih lanaca, proširio je mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji te najavljuje ulazak na nova tržišta.
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.