Zdravo ljubavi

Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Zdravo Ljubavi jedinstvena je kakaoterija i sirova veganska trgovina.
Vlasnica i idejna začetnica koncepta, Ksenija Lea Ronai, 2019. godine je inicirana kako bi dublje upoznala ovu drevnu biljku i služila Kakao. Tada je donijela koncept i ideju u ovaj dio Europe, a prije 4 godine otvoren je prvi centar Zdravo Ljubavi u Beogradu, na Dorćolu, gdje se na inovativan način, u blenderu, s datuljama i organskim začinima, priprema ukusan kakao napitak.
Proces posluživanja kakao napitaka moderniziran je i prilagođen suvremenom načinu života, ali je istovremeno sačuvana tradicija i mudrost starih majanskih naroda.
Obuku je prošla na jezeru Atitlán u Gvatemali, što joj daje potpuno jedinstven pristup kakau kao namirnici i načinu pripreme.
KAKAO je biljka koja fizički i energetski utječe na zdravlje tijela i na suosjećanje. Kakao potiče lučenje hormona sreće, koji je odgovoran za mir, ravnotežu i harmoniju u privatnom i poslovnom životu. „Zdravo Ljubavi“ njeguje poseban i jedinstven način pripreme kakao napitaka, koristeći jedinstvene sirovine i kombinacije začina, koji su rezultat dugogodišnjeg istraživanja Davatelja franšize.
Osim kakao napitaka, poslužujemo salate, tjestenine, sushi, pljeskavice, tople juhe, sirove kolače, palačinke, sladoled i još mnogo toga. Sva hrana je organska, veganska i svježe pripremljena unutar 8–12 minuta, koristeći lokalne i organske sastojke.
Primatelju franšize nudimo podršku i pomoć pri otvaranju vlastitog Zdravo Ljubavi centra.
ZAŠTO ZDRAVO LJUBAVI?
Vjerujemo da je važno što unosimo u sebe i da hranom
balansiramo svoju snagu i životnu energiju.
Znamo da zdravi izbori njeguju naše tijelo iznutra i iscjeljuju ga.
Zato smo kreirali obroke i slastice koji nude zdravlje, energiju i ljubav.
Franšiza nudi tri modela – od najjednostavnijeg, u kojem se poslužuje samo kakao napitak, do najzahtjevnijeg, koji uključuje kompletnu ponudu veganskog restorana.
Shodno tome, naši zahtjevi u vezi s prostorom su vrlo fleksibilni – od minimalnih 8 m² pa do prostora s terasom.
Broj vlastitih poslovnica
1
Broj franšiznih poslovnica
1 u Beogradu, Srbija
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
Zdravo Ljubavi pruža primateljima franšize znanje, alate i obuku za uspješan razvoj i vođenje poslovanja.
Naš franšizni paket obuhvaća:
- Snabdijevanje ceremonijalnim kakaom, uvođenje u tajne kakao napitaka, obuka o benefitima koje kakao napitak pruža, obuka za prodaju ceremonijalnog kakaa
- Operativni priručnik sa standardima poslovanja koji uključuje standarde, procese, recepte i marketinške smjernice
- Zaštićeno ime i žig
- Know-how koji podrazumijeva:
- Selekcija lokala
- Uređenje i opremanje
- Snabdijevanje
- Asortiman i proizvodnja/priprema asortimana
- Znanje i vještine za prodaju asortimana
- Organizacija rada zaposlenih
- Liste (proizvoda i dobavljača)
- Organizacija poslovanja i drugi poslovni procesi, testirani i dokazani u praksi, itd.
- Normativi i recepture
- Obuka o zdravom načinu prehrane
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- Visina potrebne investicije je od 5 do 25.000 EUR, ovisno o odabranom modelu franšizne suradnje.
- Visina ulazne naknade ovisi o izabranom modelu franšizne suradnje.
- Redovna naknada, koja uključuje i naknadu za globalni marketing, fiksna je i iznosi od 200 EUR mjesečno.
- Očekivani ROI (povrat investicije): 1-2 godine.
Osnovni zahtjevi sustava
Idealni primatelji franšize trebaju imati prvenstveno ljubav prema kakau, zdravoj prehrani i razumijevanje koncepta sirove veganske hrane.
Informacije o davatelju franšize
KSENIJA-LEA RONAI PR „ZDRAVO LJUBAVI“ BEOGRAD
Vanizelseova 16, Beograd
+381 604777711
Kontakt osoba za kandidate
Ksenija Lea Ronai
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?

Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Ugovor o franšizingu temelj je na kojem se gradi odnos između davatelja i primatelja franšizinga.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Franšizni paket je suština franšiznog sustava, jer sadrži sve - kompletan poslovni koncept koji nudi davatelj franšize.
Ovaj Europski etički kodeks ažurna je verzija kodeksa koji je Europska franšizna federacija (EFF) usvojila 1972. godine, a njegove posljednje izmjene usvojene su koncem 2016. godine.

Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Američki fast food lanac Burger King planira povećati broj restorana na tržištu Velike Britanije.
Ivica Lacić iz Zadra postao je primatelj franšize Sushi by A's u lipnju 2020. Što je potrebno za uspjeh, a što mu je donijelo sigurnost u poslovanju?
„Ako želite biti najbolji, potrebna vam je najviša razina znanja i prakse“, kaže Crina Ciocian, partnerka i direktorica poslovnog razvoja u lancu kafeterija Meron

Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.