SUBWAY

Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Svi Subway® restorani pripadaju primateljima franšize. Uspjehu restorana najviše doprinose besprijekorna organizacija sustava, izbor lokacije, i - osobito - predanost primatelja franšize. Iskustvo u ovoj branši nije presudno za izbor budućih primatelja franšize - zato jer ga mi imamo, i to u svakom segmentu poslovanja i otvorenja restorana. Najvažnija je osobno zalaganje primatelja franšize i energija koju će uložiti u vođenje restorana, i kojom će mu "dati dušu" i učiniti ga natprosječnim.
Ako ispunjavate ove uvjete i potvrdite da ste prava osoba za primatelja franšize, možete računati na našu potporu u sljedećim aspektima poslovanja:
- Odabir lokacije
- Pregovori o zakupu s vlasnikom lokacije
- Dizajn restorana
- Provjereni dobavljači opreme za restoran
- Franšizna obuka u trajanju od dva tjedna
- Obuka za zaposlenike, prije i tijekom otvorenja restorana.
Kao primatelj franšize vi ćete sami biti odgovorni za vlastitu tvrtku i svoj restoran. Subway®, međutim, pruža potporu vašem poslovanju u svakom pogledu te će vam prenijeti znanja i iskustva sticana tijekom više od 50 godina poslovanja. Ovo su neki primjeri:
- Odobreni dobavljači hrane i neprehrambenih artikala za garantiranu kvalitetu i cijenu
- Operativni priručnik sa svim informacijama
- Mjesečna evaluacija performanci restorana sa savjetima kako ojačati promjet i profit
- Dnevni izvještaji koji će vam pomoći kontrolirati poslovanje restorana, uočiti negativne tendencije te dati mogućnost ispravke
- Evaluacija usluge kupcima
- Individualne smjernice.
Sve će vam ovo pomoći maksimalno povećati prodaju, a posebno profit. Zbog ovoga, te mnogih drugih faktora, Subway® je postao i najrasprostranjenija gastronomska franšiza na svijetu!
Slike su samo u ilustrativne svrhe. Subway® je registrirana robna marka kompanije Subway IP LLC. © 2020 Subway IP, LLC.
Broj vlastitih poslovnica
Svi Subway® restorani pripadaju primateljima franšize
Broj franšiznih poslovnica
Možete postati primateljem franšize u svim djelovima Hrvatske.
Diljem svijeta, Subway je prisutan u više od 100 zemalja. Od 2017. godine radi se rebranding, i pored novog žiga i vizualnoga identiteta, od 2018. godine postupno se u sve restorane uvodi i novi dizajn.
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
- Pristup recepturama i sistemu upravljanja restoranom
- Nacrt restorana i potpora pri nabavi opreme
- Program obuke
- Operativni priručnik
- Potpora pri otvorenju restorana – prisustvo Subway® konzultanta
- Redovita evaluacija restorana te kontinuirana potpora
- Informativne publikacije
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- Cijena za prvu licence (prvi restoran) iznosi 7.500 eura, dok za svaku sljedeću, primatelj plaća 3.750 eura.
Ostali su troškovi vezani za uređenje, opremanje prostora i brendiranje restorana, što okvirno iznosi od 120.000 do 290.000 eura. Detaljnije informacije o troškovima pronaći ćete u našoj brošuri, koja se može naručiti putem e-maila. - Royalties: 8 %
- Marketing fee (Naknada za marketing): 4,5 %
Osnovni zahtjevi sustava
Zainteresirani za našu franšizu trebaju imati poduzetničkog duha i biti spremni na prihvaćanje novih procesa koji će im pomoći u vođenju posla.
Lokacija sa značajnim brojem posjetitelja, u centru grada ili trgovačkim centrima. Primatelj franšize može tražiti pomoć pri odabiru odgovarajuće lokacije.
Sudjelovanje u obuci za vlasnike restorana, koja će ih pripremiti za rad u franšiznom sustavu Subway®.
Strogo pridržavanje pravila poslovanja, što uključuje i pravila u Operativnom priručniku i Ugovoru o franšizi.
Franšizni sustav Subway® temelji se na pripremi jedinstvenih sendviča. Tako jedinstvenih da su mnogi od naših klijenata postali primatelji franšize samo zato što su – vjerovali ovom proizvodu. Sve informacije dostupne su u brošuri na engleskom jeziku, a možete je dobiti ukoliko pošaljete zahtjev na e-mail: ce_europe_sales@subway.com
Informacije o davatelju franšize
Subway International B.V.
Zastupništvo za Hrvatsku:
Subway Vermietungs und Servicegesselschaft m.b.H., org.sl.
Jankovcova 1603/47a, 170 00 Prag 7, Češka Republika
+420 233 310 135
800 700 498 (besplatan poziv)
Kontakt osoba za kandidate
Irena Schlosserová schlosserova_i@subway.com
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije

Subway, najveći franšizni lanac restorana u svijetu, otvorio je krajem studenog i drugi restoran u Zagrebu.
– Na početku, javila se i bojazan – kako ćemo ući u posao kojim se nikad nismo bavili! No, shvatili smo da kupnja Subway franšize znači da ćemo imati stalnu pomoć i potporu regionalnog agenta za razvoj. Za nekoga tko tek ulazi u posao, ovo je bila ključna prednost i olakšica – kaže Peter Frühauf, poznati slovački hokejaš koji je nedavno postao i primatelj Subway franšize
Kao primatelj franšize, Matej Varga pet je godina vodio četiri Subway restorana u Bratislavi. U isto vrijeme, bio je i razvojni agent ovog branda za tržišta Slovačke i Hrvatske. Što su dobre strane višestrukog franšizinga te zašto je lakše raditi pod okriljem „velikog branda“?
Iako je riječ o neformalnom prazniku, Subway svake godine na prikladan način obilježava Dan sendviča. Tako će ove godine biti i u Subwayu u Hrvatskoj.
Rezultati poslovanja su dobri. Očekuje se otvorenje drugog restorana Subway u Zagrebu. Planovi za širenje nepromijenjeni – Hrvatska ima potencijala za mnogo više restorana – kaže Vladimir Hanula, primatelj Subway franšize

Pizza Hut nastavlja širenje u Centralnoj i Istočnoj Europi – traži primatelje franšize koji bi željeli otvoriti i voditi više restorana. Koliko treba uložiti u ovu međunarodnu franšizu?
Kako se razvija poslovanje u uvjetima pandemije te gdje se još može očekivati otvaranje franšiznih slastičarnica pod brandom La Donuteria, odgovara vlasnik ovog koncepta Peter Straňák
Minimalni kontakt s klijentima, redovita uporaba dezinficijensa i stalne provjere zdravlja dostavljača – načela su sigurne dostave hrane. Kako jedan franšizni sustav primjenjuje ova načela u praksi?
Fine Food, proizvođač peciva, drugih pekarskih proizvoda i slastica i vlasnik 12 objekata u Sarajevu u kojima se ti proizvodi prodaju, odnedavno nudi franšizu u regiji, ali i zemljama EU. U mreži imaju već dvije franšizne jedinice.
Priča o „Jeti fritulama“ iz Makarske dobar je primjer kako se od malog obiteljskog biznisa može napraviti franšiza. Kako se gradio ovaj koncept, što je potrebno za profitabilno poslovanje i tko bi bili poželjni primatelji franšize?

Lanac Surf'n'Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtjevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak
Alessandro Lazzaroni, primatelj master franšize branda Domino's za tržište Italije, otkriva kako izgleda razvijati mrežu američkih pizzerija u zemlji koja je – „izmislila“ pizzu
Lanac obiteljskih restorana iz Latvije, Steiku Haoss, planira se proširiti izvan granica domaćeg tržišta. Franšiza se nudi i poduzetnicima iz ove regije.
Sushi by A's, franšizni koncept koji se bazira na pripremi i prodaji sushija „to go“ u okviru trgovačkih lanaca, otvorio je svoje poslovnice u Dubrovniku. Nakon otvaranja i uhodavanja, poslovnice namjeravaju prepustiti – primatelju franšize.
Dobar proizvod i lojalnost kupaca isplaćuju se u teškim vremenima – uvjerili su se u lancu slastičara La Donuteria. Pandemija nije poremetila ni planove za razvoj franšizne mreže.
McDonald’s je odlučio uvrstiti u ponudu restorana u Americi i dva sendviča s piletinom. Pitanje je da li bi se to dogodilo da nije bilo ozbiljnog „pritiska“ njegovih brojnih primatelja franšize.

PROFIT franchise services, kao deo grupacije PROFIT system (PROFIT system sp. z o.o.), kao izdavač Franchising.hr vas obavještava da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt (kontakt forma). Sve informacije unesene u kontakt formu šalju se e-poštom organizatoru franšiznog (partnerskog) sustava, kako je naveden u Katalogu. Sustav koji prima poslane informacije će ih koristiti za pružanje više informacija o vlastitom poslovanju. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podatke iz kontakt forme je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu bilo kakvih osobnih podataka.