Plavi slon
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Glavna poslovna aktivnost izdavačke kuće (Izdavača) Plavi slon (Modrý slon) je tiskanje i izdavanje "personaliziranih knjiga" i sličnih proizvoda.
Od 1998. godine do danas objavili smo preko 60 originalnih naslova, napisanih i ilustriranih ekskluzivno za ovaj naš inovativni i revolucionarni poslovni koncept. Svaki od ovih naslova postao je bestseller. Počeviši od 2010. godine angažiramo i neafirmirane autore i ilustratore-početnike, koji su uključeni u projekt. 2001. godine smo izdali didaktički alat/igru (tangle book) "Zaplet" koju su stručnjaci proglasili "izuzetnom igračkom". 2004. godine Tangle book dobila je prvi nagradu u kategoriji "novitet godine) i treću nagradu u kategoriji "najbolji poklon" na internacionalnom natječaju STAR OF 3D ADVERTISING 2004. U 2011. godini začet je projekat "I read" ("čitam"), u kojemu smo participirali skupa sa 477 osnovnih škola, u kojemu se vještina čitanja djece merila pre i posle čitanja personaliziranih knjiga. Rezultat je pokazao da se sposobnost čitanja kod djece uvećala za 28% uz personalizirane knjige, a Ministarstvo edukacije, omladine i sporta proglasilo je personalizirane knjige "izuzetno korisnim alatom za motivaciju čitanja". Od 2016. godine redovito učestvujemo na svim sajmovima koji se tiču beba i djece. Te godine smo na sajmu FOR KIDS u Pragu osvojili Grand Prix Award za personaliziranu knjigu „ROBIN“. U 2017. smo krenuli, kao prvi na svijetu, sa personaliziranim leporello knjigama, i ovaj proizvod odmah je postao iznimno popularan pa čak i najprodavanija knjiga u našem portfoliu.
U 2017. godini naši proizvodi/memorijske igre Morski svet (Sea World) i Na farmi (On the farm) dobile su prestižni CAPARD certifikat.
Poslovanje Plavi slon izdavačke kuće uređeno je po franšiznom modelu. Svatko tko ispuni potrebne uvjete, može postati nositelj licence (franšize) i pridružiti se rastu i poslovanju izdavača. Trenutno, izdavačke kuće (franšize) postoje u Češkoj, Poljskoj, Slovačkoj, Francuskoj, Njemačkoj i Velikoj Britaniji, a od skora i Mađarskoj i Bosni i Hercegovini.
Plavi slon je na tržištu Češke prisutan već 20 godina i svo to vrijeme konstatno razvija poslovni model, prodajnu mrežu i mrežu svojih partnera. Snažan naglasak je stavljen na poseban pristup postojećim ili potencijalnim partnerima (primateljima franšize). Ne smijemo zaboraviti da, pored osnovne djelatnosti, jedan od najbitnijih zadataka partnera je sudjelovanje u jedinstvenom projektu - poticanju čitanja kod mladih. Zahvaljujući iskustvu s projektima na nacionalnoj razini i različitim modelima suradnje, jamčimo da ćemo s partnerima uvijek pronaći odgovarajući oblik suradnje - prihvatljiv za obje strane.
Zašto Plavi slon franšiza?
- Dokazan i profitabilan posao.
- Jedinstveni know-how.
- Dokazana marketin strategija.
- Podrška koju pružamo kao Davatelj.
- Vlastiti kapacitet za tiskanje koji garantira kvalitet.
- Stalno inoviranje proizvoda.
- Ekskluzivnost u radu za teritorij koji se dogovorimo.
- minimum operativnih troškova.
Broj vlastitih poslovnica
1 (Opava, Češka).
Broj franšiznih poslovnica
Češka, Slovačka, Poljska, Francuska, Njemačka, Velika Britanija, Mađarska, Bosna i Hercegovina, Rumunjska
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
- Tiskanje (Printing Development), Know-How za izradu i kreiranje personaliziranih knjiga i njihovu prodaju.
- Product delivery.
- Tehnološka podrška za izradu personaliziranih knjiga (krajnji kupac dobiva knjigu 100% kvalitete).
- Marketing potpora.
- Marketinški materijali.
- Ekskluzivnost za zemlju (ili odabrani dio teritorija).
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
Neophodne startne investicije
- Cca 25000 CZK (1000 EUR) za svakih milion stanovnika (postoji opcija da se uzme dio teritorije a ne čitav teritorij Hrvatske).
- Nema redovitih naknada.
- Ugovor se sklapa na 4 godine, sa mogućnošću produženja.
Profit
- 50% od prodajne cijene proizvoda.
Osnovni zahtjevi sustava
Partner bi dobio ekskluzivna prava za teritorij Hrvatske. Partner treba biti sposoban komunicirati sa tržištem - školama, kompanijama i drugim akterima. Neophodno je biti komunikativan i voditi kvalitetan PR, kako bi se što bolje predstavio naš biznis. Potrebno je biti vešt na internetu i društvenim mrežama (osobito facebook i instagram) a poželjno je, i svakako je plus, imati nešto iskustva u vođenju online shopa.
Kakve kandidate tražimo?
- Partnera kojemu se dopada naš poslovni koncept.
- Partnera koji voli pisanu riječ i vjeruje da kroz personalizirane knjige zajedno pomažemo djeci otkriti magiju tih riječi.
- Partnera koji je samouvjeren i vjeruje da može uspjeti na tržištu.
- Partnera koji govori engleski jezik.
Informacije o davatelju franšize
Kontakt osoba za kandidate
Marek Halfar (jezici: engleski / poljski / češki).
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
Hoće li se personalizirane knjige pojaviti i u ovoj regiji te kako teče suradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće "Plavi slon"
Biznisi utemeljeni na internetu spadaju u najbrže rastuću sferu poslovanja. Knjige su, pak, među najprodavanijim proizvodima na internetu. Češki izdavač "Plavi slon" spaja oba svijeta.
Za malu izdavačku djelatnost ponekad su potrebni samo računalo i pisač – kaže Rafał Kwiatkowski, primatelj master franšize izdavačke kuće "Plavi slon" u Poljskoj
Personalizirane knjige za djecu bi se uskoro mogle pojaviti i na ovim prostorima. Kako nastaju te kako se do njih može doći? Poduzetnima se daje prilika.
Već nakon mjesec dana, biznis je profitabilan – kaže Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer izdavačke kuće "Plavi slon"
„Sve što smo do sada postigle rezultat je ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza branda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
JumpingClay, koncept trgovine i radionice za modeliranje gline, razvija odnedavno franšiznu mrežu i u Češkoj. Nositelj franšize nudi tri opcije za pokretanje posla.
Minela Bašić je oduvijek voljela raditi s djecom, a kako je nedavno postala dio Jumping Clay franšizne obitelji – ta joj se želja i ispunila.
Jumping Clay, koncept trgovine i radionice gdje se može kupiti, ali i naučiti kako modelirati figurice od gline, početkom ove godine ušao je na dva nova tržišta u regiji.
Mitko Andonov je prije skoro godinu dana započeo razvijati Jumping Clay franšizu u Makedoniji. Sada nam otkriva u čemu vidi potencijal te što su mu prioriteti u poslovanju.
Beograd je dobio certificirani LEGO® Store. Partneri danskog branda ostvarili prve ciljeve za tržišta regije.
Poljski brand dječje odjeće Coccodrillo širi maloprodajnu mrežu diljem Europe. Dobri uvjeti suradnje te potpora matične tvrtke privukli su veliki broj primatelja franšize, prije svega iz zemalja Europske unije.
Franšizni lanac za modeliranje gline JumpingClay proslavio je godinu dana poslovanja u Hrvatskoj.
JumpingClay, franšizni sustav s Dalekog istoka, nastavio je razvijati franšiznu mrežu u Makedoniji. Druga radionica otvorena je nedavno u Skoplju.
Kada se zbroje sve humanoidne figurice koje je do sada napravio LEGO, ispada da ih ima nešto manje od broja ljudi na Zemlji – četiri milijarde.
Franšizni sistem JumpingClay otvorio je i treću radionicu u Zagrebu, ovaj put u trgovačkom centru Arena.
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.