Plavi slon

Podaci o franšiznom sustavu

opis franšiznog sustava

Glavna poslovna aktivnost izdavačke kuće (Izdavača) Plavi slon (Modrý slon) je tiskanje i izdavanje "personaliziranih knjiga" i sličnih proizvoda. 

Od 1998. godine do danas objavili smo preko 60 originalnih naslova, napisanih i ilustriranih ekskluzivno za ovaj naš inovativni i revolucionarni poslovni koncept. Svaki od ovih naslova postao je bestseller. Počeviši od 2010. godine angažiramo i neafirmirane autore i ilustratore-početnike, koji su uključeni u projekt. 2001. godine smo izdali didaktički alat/igru (tangle book)  "Zaplet" koju su stručnjaci proglasili "izuzetnom igračkom". 2004. godine Tangle book dobila je prvi nagradu u kategoriji "novitet godine) i treću nagradu u kategoriji "najbolji poklon" na internacionalnom natječaju STAR OF 3D ADVERTISING 2004. U 2011. godini začet je projekat "I read" ("čitam"), u kojemu smo participirali skupa sa 477 osnovnih škola, u kojemu se vještina čitanja djece merila pre i posle čitanja personaliziranih knjiga. Rezultat je pokazao da se sposobnost čitanja kod djece uvećala za 28% uz personalizirane knjige, a Ministarstvo edukacije, omladine i sporta proglasilo je personalizirane knjige "izuzetno korisnim alatom za motivaciju čitanja". Od 2016. godine redovito učestvujemo na svim sajmovima koji se tiču beba i djece. Te godine smo na sajmu FOR KIDS u Pragu osvojili Grand Prix Award za personaliziranu knjigu „ROBIN“. U 2017. smo krenuli, kao prvi na svijetu, sa personaliziranim leporello knjigama, i ovaj proizvod odmah je postao iznimno popularan pa čak i najprodavanija knjiga u našem portfoliu.
U 2017. godini naši proizvodi/memorijske igre Morski svet (Sea World) i Na farmi (On the farm) dobile su prestižni CAPARD certifikat.

Poslovanje Plavi slon izdavačke kuće uređeno je po franšiznom modelu. Svatko tko ispuni potrebne uvjete, može postati nositelj licence (franšize) i pridružiti se rastu i poslovanju izdavača. Trenutno, izdavačke kuće (franšize) postoje u Češkoj, Poljskoj, Slovačkoj, Francuskoj, Njemačkoj i Velikoj Britaniji, a od skora i Mađarskoj i Bosni i Hercegovini. 

Plavi slon je na tržištu Češke prisutan već 20  godina i svo to vrijeme konstatno razvija poslovni model, prodajnu mrežu i mrežu svojih partnera. Snažan naglasak je stavljen na poseban pristup postojećim ili potencijalnim partnerima (primateljima franšize). Ne smijemo zaboraviti da, pored osnovne djelatnosti, jedan od najbitnijih zadataka partnera je sudjelovanje u jedinstvenom projektu - poticanju čitanja kod mladih. Zahvaljujući iskustvu s projektima na nacionalnoj razini i različitim modelima suradnje, jamčimo da ćemo s partnerima uvijek pronaći odgovarajući oblik suradnje - prihvatljiv za obje strane.

Zašto Plavi slon franšiza?

  • Dokazan i profitabilan posao.
  • Jedinstveni know-how.
  • Dokazana marketin strategija.
  • Podrška koju pružamo kao Davatelj.
  • Vlastiti kapacitet za tiskanje koji garantira kvalitet.
  • Stalno inoviranje proizvoda.
  • Ekskluzivnost u radu za teritorij koji se dogovorimo.
  • minimum operativnih troškova.

Broj vlastitih poslovnica

1 (Opava, Češka). 

Broj franšiznih poslovnica

Češka, Slovačka, Poljska, Francuska, Njemačka, Velika Britanija, Mađarska, Bosna i Hercegovina, Rumunjska

Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize

Podrška primatelju franšize

  • Tiskanje (Printing Development), Know-How za izradu i kreiranje personaliziranih knjiga i njihovu prodaju.
  • Product delivery.
  • Tehnološka podrška za izradu personaliziranih knjiga (krajnji kupac dobiva knjigu 100% kvalitete).
  • Marketing potpora.
  • Marketinški materijali.
  • Ekskluzivnost za zemlju (ili odabrani dio teritorija).

Procijenjena ukupna vrijednost investicije

Neophodne startne investicije

  • Cca 25000 CZK (1000 EUR) za svakih milion stanovnika (postoji opcija da se uzme dio teritorije a ne čitav teritorij Hrvatske).
  • Nema redovitih naknada.
  • Ugovor se sklapa na 4 godine, sa mogućnošću produženja.

Profit

  • 50% od prodajne cijene proizvoda.

Osnovni zahtjevi sustava

Partner bi dobio ekskluzivna prava za teritorij Hrvatske. Partner treba biti sposoban komunicirati sa tržištem - školama, kompanijama i drugim akterima. Neophodno je biti komunikativan i voditi kvalitetan PR, kako bi se što bolje predstavio naš biznis. Potrebno je biti vešt na internetu i društvenim mrežama (osobito facebook i instagram) a poželjno je, i svakako je plus, imati nešto iskustva u vođenju online shopa.

Kakve kandidate tražimo?

  • Partnera kojemu se dopada naš poslovni koncept.
  • Partnera koji voli pisanu riječ i vjeruje da kroz personalizirane knjige zajedno pomažemo djeci otkriti magiju tih riječi.
  • Partnera koji je samouvjeren i vjeruje da može uspjeti na tržištu.
  • Partnera koji govori engleski jezik.

Informacije o davatelju franšize

MODRÝ SLON s.r.o.

Válečkova 990/16, 747 05 Opava, Češka

info@modryslon.cz

modryslon.cz

Kontakt osoba za kandidate

Marek Halfar (jezici: engleski / poljski / češki).

Saznajte više

Ispunite kontakt formu u nastavku, ako želite više informacija. Informacije sadržane u formi proslijeđuju se izravno Plavi slon.

Poruka
Ime i prezime *
Mjesto *
Telefon *
E-mail *

pročitajte članke

Najčitanije

Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.

PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.