Car Foil Shop
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Car Foil Shop je sveobuhvatan koncept koji čine prodaja proizvoda za stiliziranje automobila, prvenstveno utemeljenih na auto-folijama svih vrsta i pružanje usluga za apliciranje i ugradnju svih proizvoda iz ponude. Dodatno, u ponudi su sve vrste folija za stakla u arhitekturi, za poslovne i stambene objekte, kao i sigurnosne folije, tiskane reklamne folije, alati i prateća oprema za apliciranje folija, xenon svjetla, kožne presvlake za sjedala te druga dodatna oprema za stiliziranje i dizajn automobila.
Kompletan koncept sastoji se iz prodajnih jedinica (prodavaonica) i servisa/radionica (servisa) za montažu proizvoda. U okviru koncepta postoje:
- „Puna franšiza“ koja obuhvaća i prodaju asortimana (prodavaonica) i servis za montažu proizvoda iz ponude,
- „Prodajna franšiza“ koja obuhvaća samo prodaju asortimana (prodavaonica), i
- „Servis franšiza“ koja je namijenjena onima koji se samo žele baviti uslugama montaže folija i ostalih proizvoda iz ponude.
Asortiman Car Foil Shopa se (ugrubo) može podijeliti na:
- folije za kompletno presvlačenje automobila ili njihovih segmenata,
- folije za zatamnjivanje stakala,
- folije za toniranje farova i stop-svjetala,
- reklamne folije za primjenu u poslovanju,
- folije za primjenu u arhitekturi,
- folije za stakla objekata
- dodatna oprema za stiliziranje automobila.
Folije za presvlačenje karoserije automobila nude se u više od 150 dezena ili vrsta folija, poput metalik folije, mat folije ili dekorativne folije kao 3D Carbonili 4D karbon folije, brušeni aluminij, krom, mat-metalik i još mnogo toga, i sve to u nekoliko desetaka boja. Svakodnevno pratimo sve svjetske trendove i svaku novinu ubrzo po premijeri imamo u našim prodavaonicama.
Folije za zatamnjivanje stakala automobila iz naše ponude najpoznatiji su svjetski brendovi koji posjeduju mnoge certifikate i zadovoljavaju uvjete za primjenu propisane zakonima. Postoje folije s određenom razinom zatamnjenja, prozirne s UV zaštitom, toplotnom zaštitom i sl. koje, osim ljepšeg izgleda automobila, smanjuju toplotu unutar vozila.
Folije za toniranje farova proizvode se u nekoliko desetina tekstura od kojih svaka sadrži nekoliko desetina boja. Jako su popularne jer daju automobilima specijalnu notu.
Opremu za stiliziranje automobila čine xenon svjetla i kompletna xenon oprema, kožne presvlake za kompletno oblaganje auto-sjedala, aluminijski naplatci za automobile i još dosta dodatne opreme.
Reklamne ili tiskane folije za brendiranje automobila (kombija, kamiona, autobusa i sl.), izloga lokala ili dijelova interijera poslovnih prostora. Ove folije dizajniramo i tiskamo prema određenim zahtjevima i idejama klijenta ili našim idejnim rješenjima.
Folije za primjenu u arhitekturi jesu folije za stakla na objektima koje služe za zatamnjenje poslovnih ili stambenih objekata, UV folije koje imaju 100% zaštitu od UV zraka, folije koje smanjuju toplotu objekta, ogledalo folije, sigurnosne i protuprovalne folije koje sprečavaju razbijanje stakla i provalu u objekte, itd.
Prateći servisi i montaža
Uz prodaju, Car Foil Shop nudi i uslugu po najvišim standardima -- koncept uključuje i servis-radionicu za montažu i lijepljenje folija i ostalih proizvoda iz ponude. Klijentima se nude usluge kompletnog presvlačenja karoserije folijama, zatamnjenje stakala, kako na automobilima, tako i stakala na izlozima lokala i stakala drugih objekata, potom -- toniranje farova, izrada i apliciranje reklamnih folija, odnosno, brendiranje vozila i objekata, itd.
Cilj Car Foil Shopa je ponuditi korisnicima kvalitetne proizvode i kompletnu uslugu po najprihvatljivijim cijenama, i time napraviti savršen odnos između cijene i kvalitete.
Franšizna suradnja
Car Foil Shop franšiza je način da postanete dio naše međunarodne mreže te da pod našim brendom, uz našu organizaciju poslovanja, obuku, tehničku i marketinšku potporu, u vašem gradu distribuirate proizvode iz naše ponude i ponudite usluge ugradnje. Nudimo vam kompletan transfer znanja, a uz franšizu Car Foil Shop dobivate:
- dokazan i razrađen poslovni model;
- brend u usponu i ekspanziji, s više od pet godina iskustva i prisustva na tržištu, s više tisuća radova, i internacionalnim prisustvom;
- stalnu obuku radnika, kako u prodaji, tako i u servisu
- kompletnu marketinšku potporu koja podrazumijeva oglašavanje putem Facebook stranice koju dobivate od nas, izradu i održavanje web-sitea, google oglašavanje, reklama na našim stranicama i društvenim mrežama, itd. Vaša je obveza samo lokalni marketing;
- profitabilan posao bez velikih ulaganja, s malim brojem zaposlenika, s proizvodima i uslugama koji se lako prodaju i jednostavno reklamiraju;
- logistiku i stabilno snabdijevanjepod povoljnim uvjetima, širok asortiman i povoljne margine u prodaji i uslugama montaže; Najpovoljniji odnos kvalitete/cijene na tržištu;
- i još mnogo toga...
Broj vlastitih poslovnica
1 (Beograd, Srbija)
Broj franšiznih poslovnica
Puna franšiza:
Hrvatska (Osjek i Dubrovnik), Slovenija i Crna Gora (Nikšić)
Servis franšize:
5 u Srbiji (Sremska Mitrovica, Kragujevac, Jagodina, Paraćin, Pirot)
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
- ekskluzivnost na dogovorenom teritoriju
- pravo korištenja žiga i brenda
- opskrbu robom pod najpovoljnijim uvjetima, uvijek dostupan veliki lager asortimana
- kompletan asortiman -- folije, dodatna oprema i alati za ugradnju folija, te druga oprema za stiliziranje automobila
- kompletan vizualni identitet -- uređenje, izlozi, znaci, uniforme...
- softverski alat i aplikacija za podršku prodaji
- stalna obuka zaposlenika, kako za apliciranje folija, tako i stalnu potporu za prodaju i pružanje usluga
- marketinška potpora; kompletan marketing na internetu -- internacionalna web-stranica, domaća internetska stranica i društvene mreže
- korištenje baze s više tisuća izvedenih radova
- podrška u pružanju usluga ugradnje.
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
Puna franšiza
- Redovita naknada naplaćuje se kao postotak od ostvarene prodaje i pruženih usluga. Visina naknade ovisi o ostvarenim prodajnim rezultatima (stimulativna stopa).
Franšiza Prodaje
- Redovita naknada naplaćuje kao postotak od ostvarene prodaje. Visina naknade ovisi o ostvarenim prodajnim rezultatima (stimulativna stopa).
Servis Franšiza
- Redovita naknada plaća se u fiksnom iznosu na mjesečnoj razini, a ovisi o karakteristikama teritorija za koji se uzima franšiza, i može iznositi od 50 do 100 eura mjesečno.
Ugovor se potpisuje na 5 godina za Pune i Prodajne franšize i na godinu dana za Servis Franšize.
Neophodne investicije za početak poslovanja:
- Za Prodajnu franšizu – ovisno o dogovorenom teritoriju, od 5.000 eura pa naviše (obuhvaća prvo punjenje i opremanje prodavaonice).
- Za Servis franšizu – ovisno o dogovorenom teritoriju, od 1.000 eura pa naviše (obuhvaća kupovinu alata, opremanje i uređenje radionice prema standardima mreže)
- Za Punu franšizu (i prodaja i servis) – ovisno o dogovorenom teritoriju, od 6.000 eura pa naviše (obuhvaća prvo punjenje i opremanje prodavaonice i servisa ). Kapital za prvih par mjeseci poslovanja.
Osnovni zahtjevi sustava
- obveza ekskluzivne kupnje asortimana od Car Foil Shop-a
- minimalno 20 m2 prodajnog prostora, poželjno s velikim izlogom
- minimalno 25 m2 za radionicu, sa skladištem s mogućnošću stalnog grijanja
Informacije o davatelju franšize
Car Foil Shop doo
Bulevar Mihajla Pupina 10i, YUBC, lokal v.p. 13, Beograd, Srbija
+381 64 956 14 23
Kontakt osoba za kandidate
Đorđe Stanković
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za ugradnju folija, potpisao je ugovor o master franšizi s partnerima iz Kneževa (BiH).
Andrej Tomljenović iz Osijeka četiri se godine samostalno bavio apliciranjem auto-folija. Razmišljajući o proširenju posla, došao je do Car Foil Shopa. Danas je primatelj master franšize ovog branda, zadužen za tržišta Hrvatske i Slovenije.
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i montažu auto-folija, započeo je poslovanje u Hrvatskoj. Primatelj master franšize za Hrvatsku bit će zadužen i za teritorij Slovenije.
O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za montažu folija, sada nudi nekoliko franšiznih formata. Jedan je od njih prikladan i za manja mjesta.
Kako je protekla prva godina za Car Foil Shop u Sloveniji, u kojim se gradovima nudi franšiza ovog branda te kako vidi daljnji razvoj, odgovara Nik Kajtna, primatelj master franšize za Sloveniju
Car Foil Shop, koncept za prodaju te ugradnju folija za automobile, potpisao je ugovor o otvorenju franšize u Zagrebu.
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i ugradnju auto-folija, proširio je asortiman te postao zastupnik jednog od najvećih proizvođača folija za stakla.
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za ugradnju folija, počeo je širiti franšiznu mrežu. Prva franšiza otvorena je u Srbiji, a zatim i u Sloveniji. Partnere sada traže i u ostalim zemljama regije.
Njemački franšizni sustav za servisiranje automobila Motoo Auto Service s uspjehom nastavlja umrežavati neovisne auto-servise diljem Srbije.
Britanska "rent-a-car" franšiza Green Motion ove je godine ušla i na tržišta Hrvatske i Bosne i Hercegovine. Iduće godine, u planu je Slovenija.
Ulaskom u franšizni sustav, "rent-a-car" tvrtke povećavaju kvalitetu usluge i obim posla. To su bili i razlozi zbog kojih je Mega Trio Rent uzeo britansku franšizu Green Motion i pokrenuo posao u Srbiji.
Vlada Vojnović iz Novog Sada prije nešto više od godinu dana postao je primatelj Bosch Car Service franšize. Danas smatra da ovaj sustav može postati lider na srbijanskom tržištu.
Tvrtka LINE-X, proizvođač i distributer premaza za zaštitu materijala, traži partnere i u ovoj regiji.
Prva franšiza Boschovih auto-servisa u Srbiji otvorena je davne 1981.godine, a danas, zainteresiranim partnerima nude dva franšizna sustava.
Prve su benefite već ostvarili. Vlasnici auto-servisa koji su postali primatelji Motoo franšize ubrzo očekuju i pune efekte od pristupanja ovom franšiznom sustavu.
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.