DIRECT BOOKER

Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Direct Booker je vodeća agencija za najam privatnog smještaja u regiji. Osnovna ideja njihovog biznisa je povezati iznajmljivače i putnike, i to tako što posreduje i nudi pomoć objema stranama. Vlasnicima smještaja se pomaže bolje i efikasnije izdati smještaj, i to putem svih raspoloživih postojećih kanala prodaje u koje gosti imaju već izgrađeno povjerenje ( Airbnb, Booking.com, Homeaway.... )
Iznajmljivačima se nudi čitav set usluga: potpora u boljem uređenju smještajnih jedinica; savjetovanje u tome kako maksimalno iskoristiti nekretnine te kako u svakom trenutku ponuditi pravu cijenu najma; pomoć u prezentiranju i oglašavanju nekretnina (fotografije i optimizacija pretrage) za svaki od kanala prodaje itd. Sve ovo putem jednog osmišljenog sustava i uz tim iskusnih Direct Booker zaposlenika.
Uz podizanje standarda smještaja, te profesionalizaciju usluge, iznajmljivači sada mogu računati i na povećanje posjećenosti i popunjenosti smještajnog kapaciteta, a sve to uz značajnu uštedu vremena. Kao biznis, Direct Booker upravo i zarađuje tako što svoje usluge naplaćuje od iznajmljivača, i to kao postotak od ostvarenog profita. Za iznajmljivače su servis koji donosi ne samo značajno olakšanje (jer je njihov sustav baziran na IT rješenjima), već i uvećanje prihoda, kroz veću posjećenost. Suradnja s Direct Booker-om za iznajmljivače je prava win-win situacija.
Dodatno, iznajmljivači, potom – uz Direct Booker sustav – gostima nude niz kvalitetnih pratećih turističkih usluga, počevši od prijevoza, rent-a-cara, ekskurzija, pa do preporuka za restorane, klubove i znamenitosti određene destinacije... Sve su to usluge iza čije organizacije stoji Direct Booker sustav; sa idejom ponuditi putnicima ne samo kvalitetan smještaj, već i potpuni doživljaj destinacije, a ne bi li se podigla razina iznajmljivanja među iznajmljivačima. Time je sada poslovni model – win-win-win, jer na koncu, pored zadovoljne dvije strane u biznisu imamo i zadovoljnijeg gosta!
Može se, stoga, reći da je Direct Booker sveobuhvatni biznis usluga za privatne iznajmljivače, od kojeg značajne benefite vuče čitavo turističko okruženje.
Direct Booker je do sada posredovao u izdavanju više od 6820 smještajnih jedinica i ponudio preko 150 aktivnosti za goste. Svojim biznisom direktno pokrivaju područje grada Dubrovnika, Makarske, Splita, Šibenika, Zadra, Varaždina, Zagreba, te Herceg Novog, Budve (Crna Gora), Bosne i Hercegovine, Slovenije i Srbije. Trenutačno imaju više od 85 zaposlenika i svakim danom rastu.
Kupovinom Direct Booker franšize budući partner dobiva zaokružen poslovni sustav i dokazanu poslovnu ideju, uz brend koji je već prepoznat: Direct Booker.
Obveze primatelja Direct Booker franšize odnose se, nakon toga, na stvaranje kritične mase iznajmljivača i aktivnosti. Cilj im je usmjeren na akviziciju iznajmljivača i objekata, uz paralelno prikupljanje aktivnosti (izleti, restorani, barovi i sl.) koji će biti u ponudi kao dodatna vrijednost smještaja, i to kroz Direct Booker turistički vodič i 'Zajednicu pametnih putnika'.
Znači, primatelj franšize se mora usmjeriti na akviziciju objekata na svom teritoriju i na stvaranje osobne ponude aktivnosti, a ne samo ovisiti o ponudi Direct Bookera kao davatelja franšize. Također, obveza primatelja franšize je i inicijalna obuka, ne samo za iznajmljivače, već i za B2B i B2C partnere – sve one koji će se koristiti jednom od usluga i koji će činiti Direct Booker zajednicu.
Broj vlastitih poslovnica
Dubrovnik: 1
Broj franšiznih poslovnica
Hrvatska: 13
Crna Gora: 2 (Gerceg Novi, Tivat, Kotor, Budva, Petovac, Bar)
Bosna i Hercegovina: 1
Slovenija: 1
Srbija: 1 (Istočno Podunavlje)
Albanija: 1
Italija: 1
Peru: 1
Poljska: 1
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
Partnerima – primateljima franšize – nudi se kompletan "Franšizni paket":
- Cjelovit know-how – zaokružen poslovni sustav
- Prijenos znanja i iskustva kroz osnovnu obuku (uključena u primarni trošak franšize); Dodatna obuka se plaća i organizira se na zahtjev franšizera
- Podrška u svakom trenutku za tekuće probleme
- Operativni priručnik
OPIS FRANŠIZNOG MODELA:
- DIRECT BOOKER SUSTAV je informatičko rješenje koje sadrži bazu svih informacija potrebnih za poslovanje i pomaže svim sudionicima u procesu poslovanja. Direct Booker informatički sustav omogućuje obavljanje radnji koje se odnose na upravljanje smještajem i praćenje aktivnosti. Sustav sadrži sve podatke o objektu, kao i podatke o vlasnicima. Objekti su dodijeljeni pripadajućim Account Managerima, te se za njih prate rezervacije, financije, uvjeti prodaje i sl.
Sam sustav se može promatrati s aspekata: gosta, iznajmljivača, primatelja franšize te B2B i B2C partnera.
- Prednost za goste je to što na vrlo jednostavan način mogu rezervirati smještaj koji odgovara njihovim preferencijama (broj soba, pogled, parking, cijena...). Uz to, nudi im se ponuda aktivnosti u destinaciji s pripadajućom bazom popratnog sadržaja (restorana, barova...). Na jednak način mogu organizirati transfer na relaciji aerodrom-smještaj, kao i unutar destinacije. Dio sustava namijenjen gostu manifestira se kroz web-stranicu Direct Booker-a gdje mu je sadržaj prikazan. Uz navedeno, svaki gost, prilikom rezervacije ili učlanjenjem u Direct Booker zajednicu, dobiva svoj prostor u sustavu u kojem može ostavljati komentare, pregledati rezervirane izlete i sl.
- S aspekta vlasnika smještaja, njima je omogućeno da u svakom trenutku imaju informacije o svakom gostu (vrijeme dolaska, dolazi li s transferom, posebni zahtjevi...). Također, prate financije, statistiku i kalendar za svoj objekt. Kako se radi o specifičnoj djelatnosti, brza informacija je jako bitna, tako da je vlasnicima omogućeno da sami zatvaraju kalendar, odmah po kreiranju rezervacije. Tako se izbjegava slučaj overbookinga koji najčešće rezultira nezadovoljstvom gosta, što se potom odražava na negativnu ocjenu usluge. Kako je sustav spojen s nizom kanala prodaje, tako iznajmljivač dobiva konkurentsku prednost pred drugim iznajmljivačima jer postaje dostupan na više „stranica“ bez dodatnog troška.
- Za primatelje franšize i zaposlenike, sustav daje uvid u sve informacije i njihovo upravljanje koje se odnosi na sveukupnu uslugu koja se pruža krajnjim korisnicima. Tako, dobivaju bazu objekata, vlasnika, partnera, gosta, rezervacija... i svega onoga što objedinjuje cjelokupno poslovanje.
- Partnerima (onima koji pružaju B2B i B2C prateće usluge) omogućeno je na jednostavan način unijeti svoje usluge u sustav, te tako postati vidljivi cijelom nizu potencijalnih kupaca, bez da s njima izravno stupaju u kontakt – kroz razmjenjivanje poruka u vidu upita. Takvim pristupom štede vrijeme i novac, koje mogu usmjeriti na unapređenje poslovanja i na podizanje kvalitete usluge. Kroz sustav dobivaju uvid u financije, statistiku i sve potrebne informacije koje im trebaju o korisniku usluge. Sve informacije iz sustava ne moraju se nužno gledati u samom sustavu, već se mogu slati na korisničko sučelje koje koristi partner.
2. DIRECT BOOKER TURISTIČKI VODIČ je osmišljen tako da gostu prezentira turistički sadržaj destinacije u koju dolazi. Kroz vodič se prikazuju nositelji svih aktivnosti koji se oglašavaju preko Direct Booker-a. Kad govorimo o aktivnostima misli se na barove, restorane, izlete, privatne ture i ostale turističke aktivnosti.
U vodiču je predstavljeno sve ono što bi gost mogao tražiti za vrijeme svog boravka u destinaciji izvan smještaja. Vodiči su dostupni i besplatni svim vlasnicima privatnog smještaja i postavljeni su unutar svih smještajnih jedinica, te su na taj način dostupni svim gostima. Također, vodiči su distribuirani po uredima Turističkih zajednica i aerodromima tako da su ciljana publika svi putnici, a ne samo gosti Direct Bookera. S ovim je podignuta razina usluge na potpuno novi nivo, jer je gostu ponuđena dodatna vrijednost osim same ponude smještaja.
Poslovni model je osmišljen tako da vlasnik turističke aktivnosti ili ugostiteljskog objekta zakupljuje jednu, dvije ili više stranica u vodiču, a osobe zadužene za marketing u Direct Bookeru ili vanjski suradnici izrađuju sadržaj (tekst, fotografije, grafika).
Format i dizajn vodiča su standardizirani i prepoznatljivi, i kao takvi dio brenda Direct Booker.
3. OPERATIVNI SUSTAV KNOW – HOW - Tijekom petogodišnjeg rada Direct Booker je razradio različite metode poslovanja do najsitnijih detalja, posvetio se organiziranju i izvršenju usluga, fokusirao se na privatne iznajmljivače i krajnje korisnike - goste. Sa sigurnošću možemo reći da su eksperti u svom poslu, što pokazuju ostvareni rezultati. Kroz franšizno poslovanje Direct Booker-a dobivate znanja i iskustva cijelog tima.
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- Franšiza se daje na 3 godine uz mogućnost produljenja
- Franšiza se ne može davati neograničeno - postoji ekskluzivnost
- Postoje troškovi povezani sa samim paketom usluga koji su predmet franšiznog ugovora.
- Primatelji sami snose trošak tekućeg poslovanja. Tu ulaze svi troškovi koji se akumuliraju uslijed obavljanja redovne poslovne aktivnosti te podmiruju se sukladno zakonskim propisima. Odnose se na trošak plaća, najma, režija, itd.
- Troškovi vezani za uređenje prostora, inventara, opreme - ovisno o prostoru
Osnovni zahtjevi sustava
Što se traži od primatelja franšize?
Obveze primatelja DIRECT BOOKER franšize odnose se na stvaranje kritične mase objekata (smještajnih jedinica) i aktivnosti. Cilj je usmjeren na akviziciju objekata, uz paralelno prikupljanje aktivnosti (izleti, restorani, barovi i slično) koji će biti u ponudi kao dodatna vrijednost nekog smještaja kroz turistički vodič i community. Znači, primatelj franšize mora se usmjeriti na akviziciju objekata (u svom području) i na stvaranje osobne ponude aktivnost, a nikako ovisiti o ponudi davatelja franšize.
Također, obveza primatelja franšize je inicijalna obuka za B2B i B2C partnere, kao i za iznajmljivače i sve one koji će se koristiti jednom od usluga.
Tko je idealan kandidat?
Pri odabiru primatelja franšize, cilj nam je usmjeren na pronalazak osoba koje vjeruju u franšizni proizvod, te koja će iz njega izvući maksimum svojim radom. Profil navedenog franšizera trebao bi predstavljati mladu entuzijastičnu osobu, financijski osiguranu, stabilnu. Aspekt spola i obrazovanja nije presudan jer vjerujemo da svatko tko ima želju i volju, uz financijska sredstva, predstavlja optimalnog kandidata za primatelja franšize.
Dodatni uvjeti?
Po isteku franšize, primatelj se ne može baviti istom djelatnošću 2 godine.
Informacije o davatelju franšize
Direct booker d.o.o.
Vukovarska 9, 20000 Dubrovnik, Hrvatska
+385 20 441 728
Kontakt osoba za kandidate
Miroslav Pavlović
Global Partnership Director
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije

Unatoč pandemiji koja je teško pogodila turistički sektor, franšizni sustav Direct Booker proširio je svoje poslovanje na talijansko tržište. Primatelj franšize stari je znanac.
Direct Booker, franšizni sustav turističkih agencija za iznajmljivanje i upravljanje privatnim smještajem, započinje poslovanje u Poljskoj. Franšiznu su mrežu proširili i u regiji.
Pod kojim je uvjetima moguće franšizni ugovor prenijeti na drugoga? Direct Booker, turistička agencija za upravljanje privatnim smještajem, daje dobar primjer.
Koje je tržište „poželjna destinacija“ za razvoj franšizne mreže, tko su idealni partneri te koliko treba investirati u ovu turističku franšizu, otkriva Nino Dubretić, suvlasnik Direct Bookera
Leo i Marilia Duda bračni su par koji uspješno spaja hrvatske i peruanske kulturološke razlike. Oni su u listopadu prošle godine kupili franšizu Direct Bookera i pokrenuli posao u Peruu.

CityPal, web platforma i brošure putem kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mjesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
Veliki hotelski lanci u Europi sve više pribjegavaju franšiznom modelu poslovanja, navodi se u izvješću „Hotel Franchising in Europe 2019“ konzultantske kuće HVS.
Direct Booker, agencija za iznajmljivanje privatnog smještaja koja povezuje rentijere i turiste, potpisala je ugovor o franšizi za Ličko-senjsku županiju, koja postaje sve popularnija turistička destinacija.
Franšiznoj obitelji Direct Bookera pridružila su se tri nova člana, te je Primorsko-goranska županija sada u potpunosti pokrivena mrežom primatelja franšize.
– U biznisu, kao i u sportu, liderstvo i smjelost u prihvaćanju određenih izazova jednako su važni. No, važna je i istrajnost i umijeće prihvaćanja poraza, pogrešaka, kao i želja da se ide dalje – kaže Igor Erhartič, srbijanski plivač, olimpijac, vlasnik City hostela iz Novog Sada

Direct Booker, agencija za iznajmljivanje privatnog smještaja, ima dva nova primatelja franšize za teritorij Istre.
Direct Booker, agencija za iznajmljivanje privatnog smještaja, proširio je svoju mrežu primatelja franšize u Hrvatskoj, a poslovanje je započeo i u Srbiji.
Kako se postaje franšizni menadžer te koliko je komunikacija s primateljima franšize važna, priča Danijela Kraljević, franšizni menadžer tvrtke Direct Booker
Direct Booker, agencija za izdavanje privatnog smještaja koja povezuje rentijere i putnike, nastavlja širiti svoje poslovanje – novi su franšizni ugovori potpisani za područja Hercegovine (BiH) i Makarske.
Zašto Direct Booker mijenja franšizni model, što će biti novine, tko je idealan primatelj franšize te kako tvrtka utječe na lokalnu zajednicu, govori Nikola Grubelić iz Direct Bookera
Poljska hotelska grupa Orbis postala je nositelj master franšize za još jedan brand – Adagio. Licenca pokriva osam zemalja Središnje i Istočne Europe.

PROFIT franchise services, kao deo grupacije PROFIT system (PROFIT system sp. z o.o.), kao izdavač Franchising.hr vas obavještava da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt (kontakt forma). Sve informacije unesene u kontakt formu šalju se e-poštom organizatoru franšiznog (partnerskog) sustava, kako je naveden u Katalogu. Sustav koji prima poslane informacije će ih koristiti za pružanje više informacija o vlastitom poslovanju. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podatke iz kontakt forme je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu bilo kakvih osobnih podataka.