Sushi by A’s
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Do sada u Hrvatskoj ljubitelji sushija mogli su uživati u svom jelu isključivo u restoranima i mini-barovima. Grupa Ohana d.o.o., kao primatelj master franšize, donijela je u Hrvatsku 2015. godine prvi „sushi to go“ koncept, kroz koji potrošač svoj sushi paket kupuje unutar trgovačkog lanca (za sada u Sparu i Konzumu).
Naša receptura, prema izjavama vjernih potrošaća, u rangu je ili bolja od sushija posluženog u restoranu, te cijenom pristupačnija širem krugu konzumatora. Ambalaža u koju pakiramo osmišljena je tako da sada sushi možete jesti u hodu, u svom domu ili uredima, jer sadržavaju sve što vam za užitak treba, uključujući priloge (soju, wasabi, đumbir, chilli). Dosadašnje iskustvo u Hrvatskoj i Sloveniji pokazalo je da postoji dovoljan broj konzumatora i lokalnih ljubitelja sushi menija u svim našim većim gradovima, a u turističkim sredinama potencijali se višestruko umnožavaju.
- Osiguravamo lokaciju rada (kroz Konzum i Spar), sa svim uvijetima koji su potrebni za obavljanje djelatnosti. Radne plohe, rashladne vitrine, skladišni prostor u režimu i van režima. Naš partner nema baš nikakva ulaganja i brigu oko prostora u kojem će raditi.
- Unaprijed smo našem partneru osigurali i kupce proizvoda, jer to su svi oni koji ulaze u Konzum i Spar.
- Funkcioniramo tako da svakom svom partneru osiguramo, uz master prodajno mjesto, i nekoliko dostavnih, za koje zajedno odlučimo da su na povoljnoj lokaciji. Uspješnost master lokacije otvara mogućnost širenja poslovanja na lokalnom nivou. U najvećoj prodajnoj jedinici Konzuma ili Interspara, u zadanom gradu, organiziramo pripremanje i pakiranje sushija po unaprijed definiranim uputama, na dnevnoj razini, te iste dostavljamo u onoliko dostavnih mjesta koje franšizer može i želi pokrivati, u obostranom interesu.
- Naši se primatelji franšize oslobođeni su organizacije blagajne i naplate proizvoda, jer sve prolazi kroz blagajnu trgovačkog lanca.
Pridružite nam se i činite razliku s nama!
Broj vlastitih poslovnica
1
Broj franšiznih poslovnica
Zagreb (13), Split (4), Pula (2), Ljubljana (7), Maribor (2), Kranj (1), Kopar (1), Murska Sobota (1), Rijeka (4), Opatija (1), Zadar (4), Sukošan (1 sezona), Dubrovnik (3+3 sezona), Osijek (3), Velika Gorica (1), Samobor (1), Šibenik (sezona), Varaždin (3), Čakovec (1)
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
- Pravo na korištenje branda
- Know-how
- obuku suhi cheff-a
- provjerenu recepturu
- stalnu stručnu pomoć u razvoju menija i poslovanja
- logističku potporu u nabavi potrepština i redovitu isporuku
- unaprijed određenu i opremljenu lokaciju
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- Ulazna naknada plaća se u prvih šest mjeseci poslovanja, za glavnu poziciju i svaku slijedeću dostavnu.
- Očekivani iznos početne investicije za opremu i hranu je ovisan o veličini poslovnice i očekivanim prometima.
Osnovni zahtjevi sustava
- Posjedovanje ili otvaranje tvrtke ili obrta
- Poznajete osnove rada na računalu
- Posjedovanje sanitarne knjižice i MHU
- Poznavanje materije prednost
- Samostalnost i produktivnost u pristupu radnim zadacima
Prvi koraci za pristupanje franšizi
- Ispunite formular
- naš predstavnik će organizirati sastanak za razmjenu svih informacija
- potpisivanje ugovora o poslovnoj suradnji
Informacije o davatelju franšize
Kontakt osoba za kandidate
Meri Bedalov Smoje
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
Ivica Lacić iz Zadra postao je primatelj franšize Sushi by A's u lipnju 2020. Što je potrebno za uspjeh, a što mu je donijelo sigurnost u poslovanju?
Pandemija nije usporila razvoj mreže Sushi by A'sa, koncepta za pripremu i prodaju suhija „to go“. Prva prodajna jedinica nedavno je otvorena u regiji Slavonije, a kako koncept kompanije nalaže, poslovanje će nakon uhodavanja preuzeti primatelj franšize.
Sushi by A's, franšizni koncept koji se bazira na pripremi i prodaji sushija „to go“ u okviru trgovačkih lanaca, otvorio je svoje poslovnice u Dubrovniku. Nakon otvaranja i uhodavanja, poslovnice namjeravaju prepustiti – primatelju franšize.
Sushi by A's, franšizni koncept koji se temelji na pripremi i prodaji sushija u okviru trgovačkih lanaca, proširio je mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji te najavljuje ulazak na nova tržišta.
Sushi by A's, koncept koji se temelji na pripremi te prodaji sushija unutar trgovina, proširio je franšiznu mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji.
Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Američki fast food lanac Burger King planira povećati broj restorana na tržištu Velike Britanije.
„Ako želite biti najbolji, potrebna vam je najviša razina znanja i prakse“, kaže Crina Ciocian, partnerka i direktorica poslovnog razvoja u lancu kafeterija Meron
Nagrada za globalno najistaknutiju franšizu, dodijeljena u okviru Međunarodne konvencije o franšizingu u San Diegu (SAD), ove je godine pripala australskom brendu Boost Juice.
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.