Najčitanije

Što je to franšiza?
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Jeste li za vending biznis?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
McDonald’s u brojkama
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Vrste franšiza
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Definicija franšizinga
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Franšiza ili licenca?
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Franšize za primjer
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Top 100 franšiza na svijetu
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Što nas može McDonald’s naučiti?
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?
NYC BAGEL franšiza koja miriše na uspjeh
New York bagel sa sarajevskom dušom: kako je jedan bračni par pokrenuo hit biznis i sada nudi franšizu svima koji žele autentičan brend u svom gradu.
Od praonice do franšize
Tomislav Fain je već 15 godina u poduzetništvu, bavi se turizmom i ugostiteljstvom. Kada je odlučio otvoriti samoposlužnu praonicu rublja, uzeo je franšizu LG Laundry Lounge.
Kad mali biznis „dobro miriše“
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Posao na stabilnim temeljima
Gradnja energetski učinkovitih kuća nije više „vizija iz budućnosti“. Poljska tvrtka Zielone Domy u ovom je području već izgradila i stabilan biznis – i mrežu franšiza.
Očarajte kupca!
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Svijet bombona u franšizi
Candy Universe, tvrtka za prodaju gumenih bombona i dražeja, nudi priliku poduzetnicima koji žele obogatiti ponudu svojih lokala kroz franšizne kornere. Primatelje franšize traže u Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori.
Najbolje franšize? Bez iznenađenja
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Od kandidata do partnera
Franšizni je paket spreman, tvrtka je objavila da prodaje franšizu, a zainteresirani se već javljaju. Kako odrediti tko je najbolji kandidat za primatelja franšize i na što trebate obratiti pažnju prije potpisivanja ugovora?
Dobri primjeri
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Edukido: 15 franšiza u 3 godine
Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
Kako napraviti kvalitetan ugovor o franšizingu?
Ugovor o franšizingu temelj je na kojem se gradi odnos između davatelja i primatelja franšizinga.
Pripremiti franšizu za svijet
Razvili ste franšiznu mrežu na domaćem tržištu, spremni ste za međunarodno širenje? Što dalje? – otkriva Michał Wiśniewski, direktor franšiznog konzaltinga u grupi PROFIT system
Dobrobit za djecu i lekcija za mlade
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Novi McDonald’s u Zagrebu
Jedan od najpoznatijih restorana brze prehrane McDonald’s u Zagrebu je otvorio novi restoran.
Praonica rublja kao siguran biznis
LG Laundry Lounge, lanac samoposlužnih praonica rublja, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davatelj franšize savjetuje svoje primatelje da se u vrijeme COVIDa-19 obvezno pridržavaju i određenih pravila.
Studenac preuzima lanac Lonia
Studenac je ovim potezom postao prvi domaći trgovački lanac koji u svojoj prodajnoj mreži ima više od 1.000 prodavaonica.
Novo iskustvo i franšizni rast
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Što su franšizne naknade?
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Kako do primatelja franšize?
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Novo tržište za Tiffany
Modna tvrtka Tiffany Production započela je poslovanje u Hrvatskoj otvorenjem prve franšizne trgovine.