Trgovina kao na platnu
Benetton je jedan od najvećih europskih franšiznih brandova, koji je na prošlogodišnjoj listi TOP 500 franšiza koje posluju u Europi, portala FranchiseDirect, zauzeo 21. mjesto. Od brandova podrijetlom iz Europe ispred njega su se našli samo nizozemski Spar i češki Bata, unatoč tome što je iz tvrtke najavljivano da će značajno smanjiti broj franšiza. Benetton Group, prema podacima portala FranchiseDirect, i dalje ima impresivnu prodajnu mrežu s 6.000 trgovina u 112 zemalja, a franšizni sustav poslovanja razvijaju još od 1983. godine.
U ovoj regiji maloprodajnu mrežu talijanski brand također širi kroz franšizu. Uobičajeno je da u jednoj zemlji Benetton ima više primatelja franšize, koji, pak, u svom portfelju mogu imati i po nekoliko trgvoina. Tvrtka Aria je jedna od njih, koja je nedavno, prva u regiji, predstavila najnoviji koncept Benetton trgovina On Canvas, koji je nešto ranije promoviran u Milanu, Moskvi, Lisabonu i Parizu. Tvrtka Aria za sada vodi pet franšiznih Benetton trgovina u Hrvatskoj.
– Mi smo samo jedan od primatelja franšize Benettona u Hrvatskoj, ali smo prema ukupnom prometu jedan od najvećih u regiji. Tri se naše franšizne trgovine nalaze u Zagrebu, dok su dvije u Karlovcu. Novi koncpet koji smo doveli u Hrvatsku zapravo je nositelj novog identiteta United Colors of Benettona, a projekt za trgovinu u trgovačkom centru City Center East u potpunosti je dizajnirala Grupa Benetton. Središnji element trgovine je platno – canvas – oko kojega se rađaju zbirke, sezone, boje i materijali. Struktura je jednostavna, ali vrlo solidna i skoro nevidljiva oku, stoga i platno, simbolički, omogućuje transformaciju renovirane trgovine: izmjenjuju se materijali, razvija se i evolvira prostor – slikovito dočarava novi ambijent Marin Bačić, direktor tvrtke Aria.
– Nova se Benetton trgovina prostire na 350 kvadratnih metara te svojim kupcima pruža jedinstveno shopping iskustvo u prostranom ambijentu, obogaćenom mnoštvom postera, modernih struktura, platna i avangardnih dodataka, te je kao takva prva family trgovina u regiji s najnovijim konceptom On Canvas – dodaje Bačić .
Osim talijanskog branda, tvrtka Aria je i primatelj franšize Triumph, proizvođača donjeg rublja. Posjeduju četiri trgovine ovog branda – u Zagrebu, Splitu, Osijeku i Karlovcu. – Planiramo otvorenje trgovina i u svim ostalim gradovima u kojima još nismo prisutni – napominje Bačić.
Tvrtke iz modnog sektora gotovo su po pravilu primatelji franšize, partneri ili distributeri više brandova, što je i slučaj s tvrtkom Aria. Oni u svom portfelju imaju i slovenačke brandove Lisca i Polzela. – Smatramo da najbolje na tržištu prolaze brandovi koji daju punu vrijednost za dani novac, takozvani "value for money", to jest, brandovi kod kojih je odnos kvalitete i cijene u međusobnoj korelaciji. Shodno tome i biramo brandove s kojima surađujemo – objašnjava Bačić.
pročitajte članke
Turski modni brand LOFT već 30 godina uspješno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Europi, a franšizne partnere traže i u ovoj regiji.
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirne šalove. Potražnja je i tijekom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da na javnim mestima usta i nos budu pokriveni.
Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?
Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Američki lanac brze usluge, poznat po sendvičima, planira do kraja 2016. uspostaviti mrežu od 45 restorana u Bugarskoj.
Popularno na forumu
Luksuz je ekskluzivan
SRETNA NOVA GODINA SVIMA VANI. ZOVEM SE ALBERTINA I SRETNA SAM ŠTO SMO DOŠLI DO 2024. ŽELIM BRZO PODIJELITI SVOJE RANO SVJEDOČANSTVO O KAKO SAM OVE 2024. GODINE DOBILA...
Moda sa sjevera osvaja svijet
Dali je moguće dobiti franchisu brenda Reserved za BiH? Hvala lijepo
Moda sa sjevera osvaja svijet
Odličan brend odjeće.
Franšiza u second-hand dućanu
Postovanje,zanima me fransiza ,koji su uslovi,ja vec imam radnju polovne garderobe ali mi se dopada Vasa garderoba.Molim za odgovor I kontakt.Srdacan pozdravAleksandra
Franšiza u second-hand dućanu
Molim Vas informaciju kako doći do franšize Hasnaltruha?Hvala
Na korak do jeftine obuće
Poljska kompanija CCC u Hrvatskoj posluje direktno. Za sada nemaju nameru da se šire kroz franšizu.
Na korak do jeftine obuće
Pozdrav! Posluje li CCC u Hrvatskoj kao franšiza ili posluje izravno? Imam svoj poslovni prostor (90 kvadrata) pa me zanima postoji li interes za mjesta s 10000-20000...
Franšiza u second-hand dućanu
Uskoro ćete na našem portalu biti u mogućnosti da dobijete više informacija o mogućnostima za kupovinu Ír Használtruha franšize. Kako nam je preliminarno najavljeno,...