odjeća i obuća

svijet | 14.03.2018

Zlatna godina za Levi’s

Levi Strauss & Co. ove godine planira otvoriti 100 novih trgovina. Optimizam potiču dobri rezultati iz zadnjeg kvartala 2017. godine.

Levi Strauss & Co. ove godine planira otvoriti 100 novih trgovina. Optimizam potiču dobri rezultati iz zadnjeg kvartala 2017. godine.

regija | 31.08.2017

Po svjetskim standardima

U Beogradu su nedavno otvorene dvije redizajnirane trgovine košuljama turskog branda Tudors. Sugestije za novi koncept – došle su i od lokalnog primatelja franšize.

regija | 27.04.2017

Moda sa „sjevera“

Baltika Group, internacionalni maloprodavač modnih brandova iz Estonije, ušao je nedavno na tržište Srbije. Zainteresirani su i za ostala tržišta u regiji.

svijet | 09.03.2017

Benetton mijenja strategiju

Talijanski modni brand uvodi poboljšanu verziju franšizinga. Što će biti točke oslonca nove strategije?

svijet | 14.11.2016

Franšizing u fokusu?

Britanski modni brand Marks & Spencer najavljuje zatvaranje svojih trgovina u 10 zemalja. Franšize ovoga branda, međutim, iznenađujuće dobro posluju.

regija | 23.08.2016

Cortefiel i u Tirani

Španjolski modni brand Cortefiel ima više od 470 trgovina u 35 zemalja, a odnedavno, ponovno i u glavnom gradu Albanije.

intervju tjedna | 07.06.2016

Tržište diktira poslovne modele

Zašto su počeli davati pojedinačnu franšizu za brand Tudors, koje poslovne modele nude te kakve partnere traže, govori Bojan Mitić, vlasnik tvrtke BJN

regija | 04.05.2016

Trgovina kao na platnu

Novi koncept Benetton trgovina On Canvas zaživio je i u Zagrebu. Inovativni izgled trgovina u Hrvatsku je donijela tvrtka Aria, jedan od primatelja ove talijanske modne franšize.

regija | 25.01.2016

Nova šansa za jeans

Tijekom 2015. modni brand Cipo&Baxx otvorio je svega dvije nove trgovine. Da bi poboljšao rezultat, cilja na multibrand trgovine. Franšizni korner je najprigodniji format.

regija | 19.01.2016

Uspješna godina za Conte of Florence

Za modni brand Conte of Florence, koji u Srbiji posluje kao franšiza, prošla je godina bila uspješna i kada je riječ o širenju maloprodajne mreže i ukupnog poslovanja.

svijet | 18.01.2016

Luksuz je ekskluzivan

Koliko je franšizing luksuznih modnih brendova zahtjevniji od pokretanja franšize običnih brendova?

regija | 03.12.2015

Jačanje franšize tek slijedi

Bosanskohercegovačka tvrtka Alma Ras, pod čijim se brandom prodaju donje rublje i spavaćice, posluje već 17 godina. Prije nekoliko godina, maloprodajnu je mrežu odlučila razvijati i kroz franšizu.

regija | 16.11.2015

Garinello u Crnoj Gori

Srbijanski modni brand Garinello, prepoznatljiv po košuljama, pridružio je nedavno svojoj franšiznoj mreži još jednu trgovinu – ovoga puta u Crnoj Gori.

regija | 26.10.2015

Moda iz Čačka u Pragu

Modni franšizni lanac P...S...Fashion otvorio je nedavno prvu franšiznu trgovinu u Pragu.

regija | 08.06.2015

Korak po korak do franšize

Srbijanski maloprodajni lanac obuće Shoestar nedavno je otvorio prvu franšiznu trgovinu. Franšizing postaje jedna od strategija razvoja.

moja franšiza | 02.06.2015

Uspješni u jakoj konkurenciji

Đura Šešlija, vlasnik tvrtke Pro Domo System, bio je prvi primatelj modne franšize Garinello. Danas je jedan od najuspješnijih.

regija | 22.05.2015

Extreme Intimo u Parizu

Franšizni sustav Extreme Intimo potpisao je ugovor o master franšizi za teritorij Francuske. Prva je trgovina nedavno otvorena u Parizu.

regija | 07.05.2015

Brži razvoj kroz franšizu

​Modni brand Garinello uspešno širi franšiznu mrežu u Srbiji, a primatelje aktivno traži i na drugim tržištima.

regija | 09.04.2015

Modne franšize za poduzetne

Tvrtka Pro Domo System ekskluzivni je zastupnik branda Pierre Cardin za asortiman obuće i branda Verde za asortiman torbi i modnih dodataka. Planira i davanje franšize.

2
3
4
5