31.05.2016

Još jedno tržište za Ticket Com

Nakon Hrvatske, francuski franšizni sustav Ticket Com, koncept oglašavanja na poleđini fiskalnih računa, posluje od ove godine i u Sloveniji.

Tvrtka ISR Marketing postala je početkom godine primatelj master franšize Ticket Com-a za teritorij Slovenije. Već u travnju 2016. započeli su prvu kampanju sa slovenskim supermarketom Merkur. Sergei Iangirov, vlasnik tvrtke ISR Marketing, kaže da namjeravaju proširiti mrežu diljem Slovenije davajući pojedinačne franšize, ali, kako naglašava, svjestan je da Slovenija nije veliko tržište. – Zainteresirani smo razgovarati sa svima koji bi željeli postati dio našeg tima kao primatelji franšize Ticket Com. Međutim, kako Slovenija nije velika, tako su jedino Ljubljana, Kranj, Maribor, Celje, te jadranska obala – Koper, Portorož, Izola i Piran – regije na koje računamo i gdje bismo mogli pronaći potencijalne partnere – kaže Iangirov.

Ticket Com Fot. Ticket Com

Ideja je da se lokalne tvrtke oglašavaju na poleđini računa prodavaonica, benzinskih crpki ili restorana brze prehrane. Često su oglasi u vidu kupona te ih potrošači žele sačuvati i iskoristiti. Od prošle godine, preko primatelja master franšize, Ticket Com posluje i u Hrvatskoj, u regiji Rijeke i okolnih otoka.

Iako je koncept Ticket Com-a prilično jednostavan za razumijevanje, ipak, kako on kaže, postoji dosta interesantnih aspekata koji se "kriju iznutra". Stoga, svatko tko postaje primatelj ove franšize mora proći kroz edukaciju. – To im omogućuje ne napraviti tipične pogreške, nepotrebne poteze, već raditi samo ono što čitav Ticket Com tim radi – zarađivati novac itekoristi i pomagati lokalnoj zajednici. Iskustvo od 17 godina omogućuje široko znanje koje je neophodno za uspješan razvoj. Svaka zemlja ima svoj put razvoja, pošto on ovisi o unutarnjoj poslovnoj kulturi te poslovnim odnosima – no, osnove su svuda iste – objašnjava Iangirov.

Ticket Com je prošle godine započeo poslovanje i u Hrvatskoj u regiji Rijeke i okolnih otoka. Inače, ova franšiza porijeklom iz Francuske posluje u više od 100 zemalja. Ideja je da se lokalne tvrtke oglašavaju na poleđini računa prodavaonica, benzinskih crpki ili restorana brze prehrane. Često su oglasi u vidu kupona te ih potrošači žele sačuvati i iskoristiti.

Iangirov kaže da svatko tko je spreman prihvatiti novi tip znanja, tko je odgovoran i brz u donošenju odluka može postići uspjeh. Od pomoći bi bilo i imati malo iskustva u prodaji. – Iz našeg iskustva, postoji velika razlika u starosnoj dobi primatelja franšize. Jedina zajednička stvar je to da su svi aktivni ljudi, neovisni individualci i da je njihov prihod odraz njihove aktivnosti i angažiranja – ističe Iangirov.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank