03.10.2016

Prvi u nizu

Samo prije nekoliko mjeseci Brosh iz Novog Sada ponudio je franšizu. Prvu franšiznu trgovinu nakita i modnih dodataka dobili su nedavno u Leskovcu.

Srbijanski brand Brosh, pod kojim se u dvije trgovine u Novom Sadu prodaju nakit i drugi modni dodaci (šalovi, kape, šeširi, torbe, novčanici, kišobrani), nedavno je ponudio franšizu. Na otvorenje prve franšizne jedinice nije se dugo čekalo. Naime, Miloš Milošević iz Leskovca otvorio je sredinom rujna Brosh dućan u Leskovcu.
Kada sam odlučio ući u privatni posao, odmah sam znao da će to biti franšiza. Informirao sam se na internetu, te sam nekoliko mjeseci intenzivno pratio portal Franchising.rs. Kada se pojavio članak o Broshu, odmah mi se dopala ideja, jer sličan dućan nije postojao u Leskovcu i smatram da ovaj poslovni koncept ima veliki potencijal – objašnjava Milošević kako se odlučio baš za ovu franšizu.

Brosh, Leskovac Fot. Brosh

Prva franšizna trgovina nakita i modnih dodataka novosadskog branda Brosh otvorena je sredinom rujna u centru Leskovca.

Prva franšizna Brosh trgovina otvorena je u centru Leskovca. Iako radi tek dva tjedna, prvi utisci vlasnika dućana te mušterija, vrlo su dobri. – Komentari potrošača su jako pozitivni – oduševljeni su cijenama proizvoda, asortimanom te samim dućanom. Za sada nam najviše dolaze žene srednjih godina, ali bih napomenuo da u Broshu mogu naći nešto za sebe žene svih dobi, pa i djevojčice, dok je za muškarce Brosh idealno mjesto za kupnju poklona. Na to smo se i fokusirali u marketinškoj kampanji – kaže Milošević.

Prilikom otvorenja i pripreme lokala značajnu je podršku dobio upravo od davatelja franšize. Osim što je za kratko vrijeme pronašao dobar lokal, dućan je mogao otvoriti tako brzo i jer je kompletan interijer – ramove za izlaganje robe, centralni sto, komodice, pult, ogledala – dobio gotove i napravljene po Brosh standardima. Ostalu pripremu lokala – osvjetljenje, krečenje, elektroinstalacije, uređenje poda i stropa, ugradnju okvira u kojima je izložen nakit – Milošević je organizirao sam.

Inače, prva trgovina pod imenom Brosh otvorena je 2014. godine u Novom Sadu, da bi samo nakon godinu dana u tom gradu bila otvorena još jedna. Budućim franšiznim partnerima sada se nudi nekoliko mogućnosti – otvorenje franšizne trgovine, franšiznog kornera (shop-in-shop) ili, pak, otoka u trgovačkom centru. Prednost ove franšize je što ne postoje franšizne naknade, a rizik poslovanja je nizak, jer u slučaju da posao ne uspije, nude otkup robe i elemenata interijera koji su urađeni po Brosh standardima. Uz to, cijene proizvoda su formirane tako da svatko može pronaći nešto za sebe, dok se asortiman mijenja i prilagođava sezoni, što svakako "mami" kupce da se vraćaju.

Komentari potrošača su jako pozitivni – dopadaju im se i cijene proizvoda, asortiman i uređenje dućana.

Foto: Brosh Leskovac

Marina Erhartič, vlasnica i idejni tvorac Brosha, kaže da joj svakodnevno stižu upiti za franšizu, uglavnom iz Srbije. – Jako smo zadovoljni da smo samo nakon nekoliko mjeseci od ponude franšize probudili interesovanje poduzetnika i otvorili prvu franšizu u Leskovcu. Želimo, zajedno s našim primateljima franšize, napraviti dobar rezultat, a osnovni nam je cilj da upravo primatelji budu zadovoljni suradnjom s nama – kaže Marina Erhartič.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank