14.03.2017

Novi član „Brosh“ obitelji

Nakon samo nekoliko mjeseci od otvorenja prve franšize u Leskovcu, „Brosh“ je sredinom ožujka otvorio franšiznu trgovinu i u Beogradu.

Nova franšiza novosadskog branda nakita i modnog asesoara „Brosh“ smještena je u Trgovačkoj ulici u beogradskom naselju Žarkovo. Milica Luković, primatelj franšize, kaže da je već dvije godine razmišljala pokrenuti vlastiti posao, i to kroz franšizu. – Dugo sam u obiteljskom poslu, ali sam željela pokrenuti nešto i za „svoju dušu“. Dvije sam godine razmišljala i tragala za idejom koja bi mi bila interesantna, ali i za biznisom koji nije previše skup. Kada sam na portalu Franchising.rs pročitala tekst o prodavaonici nakita Brosh, odmah sam se zainteresirala. Posetila sam njihove internetske stranice, pogledala ponudu, izgled trgovina – sve mi se svidjelo – priča Milica Luković.

Brosh, Beograd Fot. Brosh

Franšizna trgovina nakita i modnog asesoara „Brosh“ otvorena i u Beogradu

Presudilo je, kako kaže, to što su „Brosh“ kolekcije cjenovno veoma pristupačne, te ih si mogu priuštiti i ljudi s prosječnim plaćama. – Željela sam da moje mušterije, kad uđu u radnju, odmah vide da mogu kupiti makar broš, naušnice, narukvicu – objašnjava ona što ju je još opredijelilo za ovaj brand.

Kada je „Brosh“ pokazivala prijateljima, konzultirajući se oko uzimanja franšize, svi su, prema njenim riječima, bili oduševljeni izgledom i ponudom trgovine. Prednost ove poduzetnice, s druge strane, jest što ima lokal u svom vlasništvu, a u trgovini će, između ostalog, i sama raditi.

Marina Erhartič, vlasnica branda „Brosh“, kaže da ima dosta zainteresiranih za franšizu. – Ne želimo žuriti, jer nisu svi ozbiljni kandidati. Dosta nam se mladih ljudi javlja, tako da nije slučajno što su i naša prva dva primatelja franšize, Miloš Milošević iz Leskovca i Milica Luković iz Beograda, mladi ljudi, puni entuzijazma i spremni raditi i razvijati posao. Ipak, godine nisu presudne, već ozbiljnost kandidata, a potrebno je vrijeme da se stvari iskristaliziraju te da se dođe do dobrih primatelja franšize – kaže Erhartič.

Ona dodaje da je velika predost to što Milica Luković ima vlastiti lokal te što će sama raditi u njemu, čime se njezini troškovi znatno smanjuju.

„Brosh“ je srbijanski lanac trgovina nakita i modnih dodataka koji je svoje poslovanje započeo u Novom Sadu. Odnedavno se šire i kroz franšizu, a postoji mogućnost uzimanja pojedinačne franšize ili, pak, franšiznog kornera (shop-in-shop model).

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank