03.07.2017

Za partnere – sve najbolje

Iako se daju kao mali, ali nezaobilazan znak pažnje, čestitke su, zapravo, veliki biznis. To potvrđuje i švedska tvrtka Card Group, s prodajnom mrežom u čak 45 zemalja. Franšizu sada žele razviti i u Sloveniji.

Skoro da ne postoji važan trenutak u čovjekovom životu koji "ne prati" i odgovarajuća čestitka, a toga su, očito, bili svjesni i u švedskoj tvrtki Card Group kada su 1997. započinjali posao. Tvrtka se specijalizirala za dizajn i prodaju čestitki, ali i proizvoda za pakiranje poklona, ​​asesoara za proslave, dječje rođendane, dekoraciju. Tijekom 20 godina poslovanja, uspjeli su uvelike prijeći granice matičnog tržišta – razvili su franšiznu mrežu u čak 45 zemalja, koja je i tijekom recesije poslovala "u plusu". Card Group je, tako, postao ne samo franšizni sustav s najvećim obujmom izvoza u Švedskoj, već i jedna od najrazvijenijih franšiza u svojoj branši na svijetu. Tvrtka i dalje radi na širenju mreže – ciljaju na nova tržišta te su u potrazi i za partnerom koji bi posao razvijao u Sloveniji.

Card Group Fot. Card Group

Partner će biti primatelj master franšize, zadužen za organizaciju poslovanja u Sloveniji – opskrbu maloprodajnih objekata proizvodima Card Groupa, pronalaženje merchandisera te koordinaciju, razvoj ključnih operacija i potporu unutar lokalnog tima

Partner će biti primatelj master franšize, zadužen za organizaciju poslovanja u Sloveniji. To uključuje i opskrbu maloprodajnih objekata proizvodima Card Groupa, pronalaženje merchandisera te koordinaciju, razvoj ključnih operacija i potporu unutar lokalnog tima. Za teritorij Slovenije, primatelj master franšize bi trebao pronaći četiri merchandisera koji će svojim uslugama pokrivati ​​unaprijed određena područja.

Svoje bi proizvode partneri mogli ponuditi nizu maloprodavača – supermarketima, knjižarama, gift shoppovima, cvjećarama, trgovinama igračaka, benzinskim crpkama, trafikama – popis mogućih klijenata je jako dugačak. Ono što preporuča te izdvaja partnera Card Groupa od drugih dobavljača jesu izuzetno povoljni uvjeti suradnje – maloprodavač bi plaćao samo onu robu koju proda. Na taj način, objašnjavaju u tvrtki, maloprodavacč uopće ne riskira, a među njima bit će i onih koji će početi zarađivati ​​na asortimanu koji do tada nisu nudili u svom dućanu.

Da bi posao od samog početka tekao bez problema, Card Group, kao davatelj franšize, svojim partnerima jamči potporu koja obuhvata početnu obuku (u Švedskoj), konstantnu potporu biznisu u Sloveniji, dostavu prodajnog materijala, uspostavu intranet sustava, pristup maloprodajnim kanalima ...

Primatelj master franšize treba osigurati obrtni kapital u vrijednosti od 20.000 do 35.000 eura, što će biti dovoljno za uspješan početak i razvoj biznisa. Poželjno je da partner ima iskustva u prodaji i vođenju posla, ali to ne mora biti vezano za ovu branšu.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank