04.09.2017

Wycon „plijeni“ srbijansko tržište

Wycon, talijanski franšizni koncept i brand dekorativne kozmetike, dobio je drugo prodajno mjesto u Beogradu.

Za nešto više od mjesec dana nakon otvorenja prve trgovine, Wycon dobiva drugo prodajno mjesto u Beogradu – ovoga puta u trgovačkom centru Delta City.

Prva je trgovina otvorena krajem srpnja u Knez Mihailovoj ulici u centru Beograda. – Prvi mjesec poslovanja bio je iznad očekivanja. Postigli smo cilj za kolovoz, iako ljeto nije razdoblje u kojem se dekorativna kozmetika puno koristi. Svakog dana uslužimo oko 700 potrošača, što je impresivan broj – dijeli svoja iskustva o prvoj trgovini Bojan Mitić, vlasnik tvrtke BJN koja je i primatelj Wycon franšize za područje Srbije.

Wycon Fot. Wycon Cosmetics Srbija

Novo prodajno mjesto:
Wycon Cosmetics u TC Delta City u Beogradu

Mitić dodaje kako je treće prodajno mjesto već u pripremi te da će biti otvoreno 1. listopada, također u Beogradu.

Kako je ranije pisao portal Franchising.rs, namjera tvrtke BJN jeste da ovaj brand dovede i na druga tržišta regije. Davatelj franšize, matična tvrtka iz Italije, dala je tvrtki BJN "opću suglasnost" za proširenje franšizne mreže u cijeloj regiji – pod uvjetom da, kako Mitić kaže, poslovanje u Srbiji donese dobre rezultate.

U Srbiji, Hrvatskoj i Sloveniji, prema njegovim riječima, ima prostora za otvorenje najmanje deset trgovina u svakoj od zemalja, dok u Bosni i Hercegovini, Makedoniji i Crnoj Gori najmanje po pet.

Wycon se pojavio na talijanskom tržištu 2009. godine. Danas, pod tim brandom posluje 250 trgovina širom svijeta. Riječ je o vrhunskoj dekorativnoj kozmetici koju karakterizira izuzetno uravnotežen omjer cijene i kvalitete.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank