04.09.2017

Wycon „plijeni“ srbijansko tržište

Wycon, talijanski franšizni koncept i brand dekorativne kozmetike, dobio je drugo prodajno mjesto u Beogradu.

Za nešto više od mjesec dana nakon otvorenja prve trgovine, Wycon dobiva drugo prodajno mjesto u Beogradu – ovoga puta u trgovačkom centru Delta City.

Prva je trgovina otvorena krajem srpnja u Knez Mihailovoj ulici u centru Beograda. – Prvi mjesec poslovanja bio je iznad očekivanja. Postigli smo cilj za kolovoz, iako ljeto nije razdoblje u kojem se dekorativna kozmetika puno koristi. Svakog dana uslužimo oko 700 potrošača, što je impresivan broj – dijeli svoja iskustva o prvoj trgovini Bojan Mitić, vlasnik tvrtke BJN koja je i primatelj Wycon franšize za područje Srbije.

Wycon Fot. Wycon Cosmetics Srbija

Novo prodajno mjesto:
Wycon Cosmetics u TC Delta City u Beogradu

Mitić dodaje kako je treće prodajno mjesto već u pripremi te da će biti otvoreno 1. listopada, također u Beogradu.

Kako je ranije pisao portal Franchising.rs, namjera tvrtke BJN jeste da ovaj brand dovede i na druga tržišta regije. Davatelj franšize, matična tvrtka iz Italije, dala je tvrtki BJN "opću suglasnost" za proširenje franšizne mreže u cijeloj regiji – pod uvjetom da, kako Mitić kaže, poslovanje u Srbiji donese dobre rezultate.

U Srbiji, Hrvatskoj i Sloveniji, prema njegovim riječima, ima prostora za otvorenje najmanje deset trgovina u svakoj od zemalja, dok u Bosni i Hercegovini, Makedoniji i Crnoj Gori najmanje po pet.

Wycon se pojavio na talijanskom tržištu 2009. godine. Danas, pod tim brandom posluje 250 trgovina širom svijeta. Riječ je o vrhunskoj dekorativnoj kozmetici koju karakterizira izuzetno uravnotežen omjer cijene i kvalitete.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0
Wycon „plijeni“ srbijansko tržište

Dosad nije bilo komentara na članak. Nek Tvoj bude prvi.

Forum 40 teme, 70 komentara

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank