11.11.2013

Converse u novom ruhu

Novi izgled i koncept prodajnog prostora dobile su Converse trgovine diljem svijeta.

Iako američka tvrtka Converse svoje kolekcije obuće i odjeće ne distribuira kroz mrežu franšiznih prodavaonica, trgovine ovog branda ipak, po jednom, podsjećaju na klasične franšize. Naime, sve Converse trgovine, bez obzira na dio svijeta u kome se nalaze, teže imati isti vizualni identitet - iste detalje dekoracije i uređenja prodajnog prostora.

Converse, prodavaonica Fot. Converse

Obuća i garderoba ovog američkog proizvođača se može kupiti u oko 160 zemalja. Na tržištima Srbije, Slovenije Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Makedonije, Crne Gore i Albanije brand distribuira tvrtka Triple Jump.

Tako su, po uzoru na interijer prve Converskove konceptualne trgovine, koja je 2010. godine otvorena u Njujorku, nedavno i prodavaonice u Beogradu i Zagrebu dobile prepoznatljiv Converse pečat - dekorirane su grafikama iz kataloga i aktualnih kampanji, a prostor je "obojilo" i uvođenje autentičnih i sirovih industrijskih elemenata poput pločica i betona.

Obuća i garderoba ovog američkog proizvođača se može kupiti u oko 160 zemalja. Na tržištima Srbije, Slovenije Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Makedonije, Crne Gore i Albanije brand je prisutan preko tvrtke Triple Jump. Kako je svojevremeno za naš portal objasnio Dejan Marković, direktor marketinga tvrtke Triple Jump, s Conversom imaju ugovor o distribuciji za sva navedena tržišta. - Jamčimo originalnost proizvoda, odgovorni smo za sve vrste reklamacija, sugeriramo i kontroliramo jednobraznost maloprodajnih cijena. U trgovačkom rječniku mi smo veleprodavac. Marketinške akcije na teritoriju koju zastupamo radimo isključivo pod kontrolom vlasnika branda - objasnio je tada Marković.

Tvrtka Converse je osnovana 1908. godine. Pored osnivača, inovatora i vizionara, tvrtka svoj ​​uspjeh, zapravo, duguje i uspjehu jednog sporta - košarke. Shvativši koliko je moćan val popularnosti igre "pod obručima", u kompaniji su odlučili proizvesti tenisicu koju bi nosili košarkaši.

Nakon mnogo istraživanja, prva verzija All Star košarkaške tenisice je proizvedena 1917. godine - i to u jednoj boji, crnoj. To je trebala biti prva masovno proizvedena tenisica u Sjevernoj Americi. Sastojala se od vrlo debelog, gumenog đona i platnenog gornjeg dijela. Ova tenisica, međutim, u prvi mah nije ostavila jak dojam na košarkaše. Dvadesetih godina prošlog stoljeća, zahvaljujući primjedbama, ali i unapređenjima Charlesa Taylora, košarkaša i prodavača u kompaniji Converse, situacija se mijenja. Zbog ogromnog učinka u promociji i unapređenjima, njegovo ime je dodano na amblem, te je tako rođena "Chuck Taylor" All Star tenisica!

Uskoro su se crnim All Star tenisicama pridružile bijele, a zatim tenisice svih boja. Danas, granice u dizajnu Converse tenisica skoro da ne postoje.

O svjetskoj popularnosti branda, svjedoči i podatak da je u jednom trenutku ovaj brand činio 80 posto cjelokupne industrije tenisica u Americi. Međutim, u godinama koje su uslijedile, s pojavom i jačanjem drugih proizvođača sportske obuće, Converse je izgubio tržišnu bitku početkom novog tisućljeća. Od 2003. Converse je u vlasništvu tvrtke Nike.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank