Converse u novom ruhu

Iako američka tvrtka Converse svoje kolekcije obuće i odjeće ne distribuira kroz mrežu franšiznih prodavaonica, trgovine ovog branda ipak, po jednom, podsjećaju na klasične franšize. Naime, sve Converse trgovine, bez obzira na dio svijeta u kome se nalaze, teže imati isti vizualni identitet - iste detalje dekoracije i uređenja prodajnog prostora.
Tako su, po uzoru na interijer prve Converskove konceptualne trgovine, koja je 2010. godine otvorena u Njujorku, nedavno i prodavaonice u Beogradu i Zagrebu dobile prepoznatljiv Converse pečat - dekorirane su grafikama iz kataloga i aktualnih kampanji, a prostor je "obojilo" i uvođenje autentičnih i sirovih industrijskih elemenata poput pločica i betona.
Obuća i garderoba ovog američkog proizvođača se može kupiti u oko 160 zemalja. Na tržištima Srbije, Slovenije Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Makedonije, Crne Gore i Albanije brand je prisutan preko tvrtke Triple Jump. Kako je svojevremeno za naš portal objasnio Dejan Marković, direktor marketinga tvrtke Triple Jump, s Conversom imaju ugovor o distribuciji za sva navedena tržišta. - Jamčimo originalnost proizvoda, odgovorni smo za sve vrste reklamacija, sugeriramo i kontroliramo jednobraznost maloprodajnih cijena. U trgovačkom rječniku mi smo veleprodavac. Marketinške akcije na teritoriju koju zastupamo radimo isključivo pod kontrolom vlasnika branda - objasnio je tada Marković.
Tvrtka Converse je osnovana 1908. godine. Pored osnivača, inovatora i vizionara, tvrtka svoj uspjeh, zapravo, duguje i uspjehu jednog sporta - košarke. Shvativši koliko je moćan val popularnosti igre "pod obručima", u kompaniji su odlučili proizvesti tenisicu koju bi nosili košarkaši.
Nakon mnogo istraživanja, prva verzija All Star košarkaške tenisice je proizvedena 1917. godine - i to u jednoj boji, crnoj. To je trebala biti prva masovno proizvedena tenisica u Sjevernoj Americi. Sastojala se od vrlo debelog, gumenog đona i platnenog gornjeg dijela. Ova tenisica, međutim, u prvi mah nije ostavila jak dojam na košarkaše. Dvadesetih godina prošlog stoljeća, zahvaljujući primjedbama, ali i unapređenjima Charlesa Taylora, košarkaša i prodavača u kompaniji Converse, situacija se mijenja. Zbog ogromnog učinka u promociji i unapređenjima, njegovo ime je dodano na amblem, te je tako rođena "Chuck Taylor" All Star tenisica!
Uskoro su se crnim All Star tenisicama pridružile bijele, a zatim tenisice svih boja. Danas, granice u dizajnu Converse tenisica skoro da ne postoje.
O svjetskoj popularnosti branda, svjedoči i podatak da je u jednom trenutku ovaj brand činio 80 posto cjelokupne industrije tenisica u Americi. Međutim, u godinama koje su uslijedile, s pojavom i jačanjem drugih proizvođača sportske obuće, Converse je izgubio tržišnu bitku početkom novog tisućljeća. Od 2003. Converse je u vlasništvu tvrtke Nike.
pročitajte članke

Modni brand za muškarce Giovanni Galli kreće u snažniju ekspanziju u Europi. Partnere za razvoj franšizne mreže traže i u zemljama ove regije.
BJN, primatelj franšize modnog branda Tudors za balkansku regiju, nastavlja širiti prodajnu mrežu. Nova je trgovina otvorena u Bugarskoj.
U Beogradu su nedavno otvorene dvije redizajnirane trgovine košuljama turskog branda Tudors. Sugestije za novi koncept – došle su i od lokalnog primatelja franšize.
Baltika Group, internacionalni maloprodavač modnih brandova iz Estonije, ušao je nedavno na tržište Srbije. Zainteresirani su i za ostala tržišta u regiji.
Talijanski modni brand uvodi poboljšanu verziju franšizinga. Što će biti točke oslonca nove strategije?
Najčitanije

Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Ivan Ivanišević oduvijek je sanjao započeti vlastiti posao, ali i biti kuhar. S franšizom Sushi by A's – ostvario je oba sna.
Direct Booker, agencija za izdavanje privatnog smještaja koja povezuje rentijere i putnike nastavlja širiti svoje poslovanje – novi su franšizni ugovori potpisani za područja Hercegovine (BiH) i Makarske.
Minela Bašić je oduvijek voljela raditi s djecom, a kako je nedavno postala dio Jumping Clay franšizne obitelji – ta joj se želja i ispunila.
Okupljanja na kojima primatelji franšize imaju priliku razmijeniti iskustva, raspravljati o problemima ili novim idejama jest dobra praksa franšiznog odnosa. Suhi by A’s upravo daje takav primjer.
Popularno na forumu
Franšiza u second-hand dućanu
Postovanje,zanima me fransiza ,koji su uslovi,ja vec imam radnju polovne garderobe ali mi se dopada Vasa garderoba.Molim za odgovor I kontakt.Srdacan pozdravAleksandra
Franšiza u second-hand dućanu
Molim Vas informaciju kako doći do franšize Hasnaltruha?Hvala
Na korak do jeftine obuće
Poljska kompanija CCC u Hrvatskoj posluje direktno. Za sada nemaju nameru da se šire kroz franšizu.
Na korak do jeftine obuće
Pozdrav! Posluje li CCC u Hrvatskoj kao franšiza ili posluje izravno? Imam svoj poslovni prostor (90 kvadrata) pa me zanima postoji li interes za mjesta s 10000-20000...
Franšiza u second-hand dućanu
Uskoro ćete na našem portalu biti u mogućnosti da dobijete više informacija o mogućnostima za kupovinu Ír Használtruha franšize. Kako nam je preliminarno najavljeno,...
Franšiza u second-hand dućanu
Molim informaciju kako bih mogla otvoriti second hand dućan .
Nove radnje za Extreme Intimo
sam iz cacka ako ste zainteresovani za novi kadar