25.04.2014

Igra će promijeniti sve

Da bi privukao i "uposlio" svoje mušterije, kanadski franšizni lanac pizzerija Boston Pizza osmislio je i proveo zanimljivu marketinšku kampanju.

Pod sloganom "Ako vam se dopada, napravit ćemo" kanadski franšizni lanac Boston Pizza je tijekom travnja pokrenuo online kampanju Pizza Game Changers. Naime, pozvao je svoje kupce glasovati za neke od najnovijih "izuma", a proizvod koji dobije najviše glasova već tijekom ljeta bi ušao u standardnu ​​ponudu ovog lanca pizzerija. Ovakva vrsta marketinške kampanje možda ne bi ni zaokupila pažnju medija i javnosti da se ipak ne radi o prilično neobičnim proizvodima.

Boston Pizza, lista Fot. Boston Pizza

"Ako vam se dopada, napravit ćemo" - slogan je pod kojim kanadska franšiza Boston Pizza poziva svoje mušeterije glasovati za inovativne ideje i proizvode, a inovacija s najviše glasova će vrlo brzo postati dio ponude ovog lanca pizzerija.

Osim novih, i isto tako neobičnih jela, na listi predloženih inovacija pronašli su se i osvježavajuće bombonice s okusom pizze, rezač za pizzu s pogonom na plin, ergonomska kliješta za rezanje topljenog sira, osvježivač za automobile s mirisom pizze, salvete za bradu, "blindirana "kutija za čuvanje pizze, ali i košulja sa specijalno dizajniranim džepom za pizzu.

Potrošači u SAD i Kanadi su, istina, navikli da fast-food lanci u utrci za prometom s vremena na vrijeme serviraju neobične proizvode - katkada, i na granici dobrog ukusa. Posljednji u nizu je, recimo, KFC korsaž s pečenim pilećim batakom, koji je bio hit tijekom ovogodišnje sezone maturalnih večeri u SAD. Kanađani su ipak otišli korak dalje pokušajem da spoje lepo i korisno, što potvrđuje i lista predloženih gadgeta, koji bi, zapravo, trebali olakšati ili "upotpuniti gastronomsko iskustvo".

Najviše glasova, međutim, nije pokupila ni jedna od mehaničkih inovacija, već jedna "jestiva" stavka - pizza kolač (Pizza Cake). Kao što mu samo ime donekle sugerira, pizza kolač je vrsta bogate slane torte sačinjena od šest slojeva klasičnih pizza koje su naređane jedna na drugu. Čak je i kanadski Huffington Post šaljivo započeo članak o Boston Pizzi komentarom - u Kanadi, ovo mi zovemo inovacijom!

Boston Pizza, inače, ima preko 350 pizzerija u svom lancu u Kanadi, i nešto više od 40 pizzerija u SAD. Na oba tržišta, Boston Pizza se širi dajući franšize.

 

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank