gastronomija i ugostiteljstvo

svijet | 18.06.2018

Novo zdanje za novo poglavlje

U godini kad Big Mac slavi 50. rođendan, sjedište tvrtke McDonald's seli u novo zdanje u centru Chicaga. Ovo je samo početak novog poglavlja.

U godini kad Big Mac slavi 50. rođendan, sjedište tvrtke McDonald's seli u novo zdanje u centru Chicaga. Ovo je samo početak novog poglavlja.

regija | 04.06.2018

Starbucks dolazi u Srbiju

Poljski operator restorana AmRest planira razviti mrežu Starbucks kafeterija u Srbiji.

svijet | 30.05.2018

Kad se veliki udruže

Strateško partnerstvo koje su američki Pizza Hut i španjolska Telepizza nedavno potvrdili i potpisivanjem ugovora o master franšizi, značajno će promijeniti tempo razvoja oba lanca.

svijet | 08.05.2018

Fokus na širenju – preko oceana

Subway planira otvoriti tisuće novih restorana izvan Amerike u narednim godinama.

svijet | 12.04.2018

Bok, robote, naruči mi hamburger

Hrana, čini se, više nije dovoljna. Kako bi privukli nove generacije potrošača, i „stari, dobri“ lanci brze prehrane sve više koriste suvremenu tehnologiju.

moja franšiza | 29.03.2018

Dva sna u jednoj franšizi

Ivan Ivanišević oduvijek je sanjao započeti vlastiti posao, ali i biti kuhar. S franšizom Sushi by A's – ostvario je oba sna.

intervju tjedna | 07.03.2018

Strast važnija od iskustva

Easy Beer i Easy Wine su jednostavni, inovativni i profitabilni koncepti - kaže Juris Roganovs, franšizni menadžer ovih ugostiteljskih franšiza iz Latvije. S kime bi podijelili tajnu uspjeha?

regija | 28.02.2018

Put do zajedničke vizije

Okupljanja na kojima primatelji franšize imaju priliku razmijeniti iskustva, raspravljati o problemima ili novim idejama jest dobra praksa franšiznog odnosa. Suhi by A’s upravo daje takav primjer.

svijet | 27.02.2018

Ludi za tacosima

Prema broju restorana, Taco Bell je najmanji brand korporacije YUM! Brands, koji posljednjih godina, međutim, generira najveću dobit.

svijet | 02.02.2018

Više za Vapiano

Vapiano najavljuje ulazak na nova tržišta i širenje mreže – do 2020. godine, pod ovim bi brandom trebalo raditi 330 restorana.

regija | 25.01.2018

Slasna poslovna šansa

Sushi by A’s, franšizni koncept iz SAD-a, koji podrazumijeva pripremu te prodaju sushija unutar trgovačkih objekata, dostupan je zainteresiranim poduzetnicima iz Hrvatske i Slovenije.

svijet | 23.01.2018

Više franšiza, veća dobit

Tvrtka YUM! Brands, vlasnik brandova KFC, Pizza Hut i Taco Bell, i ove godine nastoji smanjiti udio vlastitih, a povećati broj franšiznih restorana.

moja franšiza | 17.01.2018

Dobitna kombinacija

Mirko Curaković iz Novog Sada primatelj je MiniPani franšize već 12 godina. Ugostiteljstvo je, kako kaže, posao od kojeg živi, ali i ljubav, jer to voli raditi.

regija | 12.12.2017

Subway u novom ruhu

Nakon što je 2016. najavio da će promijeniti logo, američki lanac brze usluge poznat po sendvičima, pokreće promjene koje će utjecati i na interijer i na meni restorana.

moja franšiza | 08.12.2017

Pogled s druge strane

Tomasz Szadkowski, mladi poduzetnik iz Lodza u Poljskoj, godinama je radio kao menadžer kontrole u lancu pizzerija Da Grasso. Što ga je potom navelo uzeti njihovu franšizu?

svijet | 02.11.2017

Denny’s stiže u Europu

Prvi restoran na europskom tlu Denny’s otvara u Velikoj Britaniji. Američki je lanac zainteresiran i za tržišta ove regije.

svijet | 26.10.2017

Što nas može McDonald’s naučiti?

Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?

regija | 23.10.2017

Nova generacija ugostiteljstva

Već nekoliko godina ugostiteljski koncepti Easy Wine i Easy Beer prava su atrakcija za stanovnike i turiste glavnog grada Latvije. Što ovu franšizu čini tako posebnom?

intervju tjedna | 23.10.2017

Bez želje, nema uspjeha

Što je potrebno ako želite postati primatelj Subway franšize, otkriva Vladimir Hanula, vlasnik Subway restorana u Zagrebu, zadužen i za razvoj ovog lanca na teritoriju Hrvatske

2
3
4
5
sledeća  
zadnji