Inspiracija za mlade
U studenom prošle godine Subway je po drugi put u svojoj povijesti pozvao mlade i poduzetne ljude da sudjeluju u jednom neobičnom "globalnom izazovu" (Virtual Subway Global Challenge). Naime, zainteresirani natjecatelji, između 18 i 24 godine starosti, iz više od 100 zemalja diljem svijeta, mogli su virtualno, putem online aplikacije, "otvoriti" franšizu ovog popularnog lanca brze hrane.
Kako je svojedobno objavljeno u priopćenju tvrtke, Subway je želio mladim ljudima dati priliku, makar i u virtualnom svijetu, pokrenuti vlastiti posao i osjetiti kako je to biti "sam svoj gazda". Izazov je trajao šest tjedana, a sudionici su ispunjavali šest zadataka - između ostalih, trebali su "sagraditi" svoj restoran, obučiti zaposlenike, preporučiti novi recept za sendvič, osmisliti reklamu za restoran.
Ovih dana, Subway je proglasio pobjednike "globalnog izazova", a zanimljivo je da svo troje kandidata dolazi iz Indije. Pobjednici će dobiti besplatno putovanje u sjedište tvrtke u Sjedinjenim Državama, gdje će se sastati s čelnicima tvrtke, a dobit će i priliku prezentirati svoje pobjedničke ideje timovima koji su zaduženi za razvoj tvrtke i brenda.
Predstavnici tvrtke kažu da se nadaju da su se svi sudionici ove igre uvjerili da nije nemoguće pokrenuti restoran i da franšizning u tom slučaju može biti idealno rješenje. - Prisustvovala sam brojim konferencijama mladih ljudi koji su pričali o svojim željama i mogućnostima za ulazak u poduzetništvo, ali skoro nikad nisam čula da itko od njih spominje franšizing ili otvorenje restorana. Mladi su uglavnom fokusirani na tehnološki sektor - napominje Jennifer Kushel, osnivač Young & Successful Media, tvrtke koja je uz Subway osmislila i provela ovu poduzetničku igru.
Iako je primarni cilj "globalnog izazova" bio afirmiranje poduzetništva i franšizinga, a ne pronalaženje novih ili potencijalnih primatelja franšize, Subway je, zapravo, dobio više nego je očekivao - svaki četvrti natjecatelj je rekao da ima želju otvoriti Subway restoran u budućnosti. - Sama priča o nastanku Subwaya je, zapravo, jedna od najinspirativnijih u svijetu velikih brendova - podsjeća Kushel. - Subway ne bi postojao da jedan od osnivača, doktor Peter Buck, nije vidio potencijal u sedamnaestogodišnjem Fredu Deluci - dodaje.
Priča kaže da je Peter Buck odlučio uložio 1.000 dolara i postati partner DeLuci koji je 1965. otvorio prvu prodavaonicu sendviča. Prvi franšizni restoran otvoren je 1974. godine. Subway danas ima čak 41.806 restorana u 106 zemalja i najveći je franšizni fast-food lanac na svijetu.
pročitajte članke
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije
Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Popularno na forumu
Sa terena do franšize
Don’t be deceived by different testimonies online that is most likely wrong. I have made use of several LOVE SPELL CASTER options that got me disappointed at the end of the...
Sa terena do franšize
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
Investirati u razvoj franšize
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
Sa terena do franšize
I got my already programmed and blanked ATM card to withdraw the maximum of $1,000 daily for a maximum of 20 days. I am so happy about this because i got mine last week and I...
Sa terena do franšize
POZDRAVLJAM VAS SVE U IME GOSPODNJE, ŽELIM DA ZNATE DA VAS NIKADA NE MOGU ZVESTI POGREŠNO... DOBIO SAM ZAJAM OD 25,000 EURA SA 3% KAMATE OD PRAVOG ZAJMODAVCA. ON SE TAKOĐER...
Investirati u razvoj franšize
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...