Grof iz Firence u Ziri
Prva franšizna trgovina brenda Conte of Florence otvorena je u Zira Shopping Centru u Beogradu. Sanja Đorđević, vlasnica tvrtke Velvet Sport, nositelja master franšize za Srbiju i Crnu Goru, kaže da će trgovina ovog brenda uskoro biti otvorena na Kopaoniku, a u srpnju se očekuje i otvorenje trgovine u Crnoj Gori, u Budvi.
– Kao nositelji master franšize, mi ćemo dati franšizu za otvorenje trgovine Conte of Florence u Budvi i to našem dugogodišnjem partneru, vlasnik tvrtke Time Marine. Naime, on u tržnom centru IQ plaza u Budvi već ima multibrend trgovinu nalik na naše Velvet Sport trgovine, te samim tim, nije mu nepoznata suradnja za koju bismo mogli reći da je bliska franšiznoj – budući da smo mu prenijeli know-how u pogledu uređenja interijera, odabira i nabave robe, a ima i pristup našoj bazi kupaca. Čak i kupce iz Beograda upućujemo na tu trgovinu kada borave u Crnoj Gori – međutim, ona ne posluje pod našim imenom. Naš partner će, s druge strane, postati primatelj franšize za brend Conte of Florence, a ta trgovina bi trebala biti otvorena u srpnju ove godine – objašnjava Đorđević.
Trgovinu u Beogradu su, pak, otvorili u tržnom centru Zira kako bi testirali tržište i prvi pokazatelji su odlični. – Odjek potrošača je odličan. Ziru smo odabrali kako bismo uskladili troškove cijene zakupa s projektiranim prometom. U ovom shopping centru cijene zakupa su niže nego u drugim većim trgovačkim centrima u Beogradu. Pri tome, naša multibrend trgovina Velvet Sport nalazi u istom trgovačkom centru – objašnjava Đorđević zašto su se odlučili za ovu lokaciju.
Davatelji franšize Conte of Florence pomogli su i financijski i savjetodavno – prije svega pri uređenju interijera trgovine i marketinškim kampanjama, jer je i njima, kako kaže Sanja Đorđević, bilo važno da "Grof iz Firence" na tržištu Srbije dobije reprezentativnu monobrend trgovinu.
Ona kaže da svi potrošači sa stilom i ukusom, uglavnom stariji od 16 godina, mogu pronaći neki komad garderobe za sebe. Conte of Florence je spoj anglo i florentinske kulture, engleske perfekcije i romantične florentinske gracioznosti. U kolekciji postoje linije za skijanje, golf i jedrenje, širok spektar boja, dezena, materijala.
I prije nego su pokrenuli franšizu, u svojim multibrend trgovinama Velvet Sport je prodavao ovaj talijanski brand. – Budući da jako dugo surađujemo s talijanskom tvrtkom, procijenili smo da suradnja može biti podignuta na višu razinu – kaže Đorđević.
Tvrtka Velvet Sport ima svoje tri multibrend trgovine pod istim nazivom u Beogradu, na Kopaoniku i Zlatiboru. U ponudi su uglavnom sportski luksuzni brendovi među kojima su Bogner, Giro, Lackner, Descente, Eisbar. Tvrtka je na tržištu prisutna već dvadeset godina.
pročitajte članke
Turski modni brand LOFT već 30 godina uspješno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Europi, a franšizne partnere traže i u ovoj regiji.
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirne šalove. Potražnja je i tijekom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da na javnim mestima usta i nos budu pokriveni.
Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?
Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Najčitanije
Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Popularno na forumu
Luksuz je ekskluzivan
SRETNA NOVA GODINA SVIMA VANI. ZOVEM SE ALBERTINA I SRETNA SAM ŠTO SMO DOŠLI DO 2024. ŽELIM BRZO PODIJELITI SVOJE RANO SVJEDOČANSTVO O KAKO SAM OVE 2024. GODINE DOBILA...
Moda sa sjevera osvaja svijet
Dali je moguće dobiti franchisu brenda Reserved za BiH? Hvala lijepo
Moda sa sjevera osvaja svijet
Odličan brend odjeće.
Franšiza u second-hand dućanu
Postovanje,zanima me fransiza ,koji su uslovi,ja vec imam radnju polovne garderobe ali mi se dopada Vasa garderoba.Molim za odgovor I kontakt.Srdacan pozdravAleksandra
Franšiza u second-hand dućanu
Molim Vas informaciju kako doći do franšize Hasnaltruha?Hvala
Na korak do jeftine obuće
Poljska kompanija CCC u Hrvatskoj posluje direktno. Za sada nemaju nameru da se šire kroz franšizu.
Na korak do jeftine obuće
Pozdrav! Posluje li CCC u Hrvatskoj kao franšiza ili posluje izravno? Imam svoj poslovni prostor (90 kvadrata) pa me zanima postoji li interes za mjesta s 10000-20000...
Franšiza u second-hand dućanu
Uskoro ćete na našem portalu biti u mogućnosti da dobijete više informacija o mogućnostima za kupovinu Ír Használtruha franšize. Kako nam je preliminarno najavljeno,...