03.07.2014

Do frizure i kroz franšizu

Lanac frizerskih salona Mitja iz Slovenije uspješno širi svoju franšiznu mrežu i namjerava poslovanje proširiti po cijeloj Europi.

Mitja Tavčar svoju uspješnu poslovnu priču započinje sada već davne 1999. kada otvara prvi frizerski salon "Mitja" u Sežani. Već nakon prvog testa, shvatio je da ima uspješan poslovni model i da ga treba proširiti te je u Ilirskoj Bistrici, nakon godinu dana od pokretanja posla, otvorio drugi salon. Danas pod imenom Mitja u Sloveniji djeluje 11 salona, koji su u vlasništvu tvrtke, ali i deset franšiza. Jedan franšizni salon posluje i u Sarajevu.

Fot. Mitja

Trudio sam se izgraditi brand koji će biti prepoznatljiv po kvalitetnim uslugama, pristupačnim cijenama i ljubaznim frizerima. Neprestano se trudimo biti još bolji i namjera nam je mrežu salona proširiti po cijeloj Sloveniji i Europi.
Mitja Tavčar

Tvorac ovog sustava je u međuvremenu dobio i titulu frizer majstora, što je, kako sam kaže, najveća titula koju može dobiti frizer. – Trudio sam se izgraditi brand koji će biti prepoznatljiv po kvalitetnim uslugama, pristupačnim cijenama i ljubaznim frizerima. Neprestano se trudimo biti još bolji i namjera nam je mrežu salona proširiti po cijeloj Sloveniji i Europi – kaže Tavčar. 

Najčešća praksa je da primatelji franšize imaju obvezu nabavljati sve preparate koje koriste od davatelja franšize. Naime, tvrtka Mitja je prije oko godinu dana pokrenula proizvodnju vlastite frizerske kozmetike pod markom Red Cat, a tvornica se nalazi u Grdelici kod Leskovca u Srbiji. – Primatelji franšize Mitja su u prednosti u odnosu na ostale frizerske salone jer kozmetiku i neophodne preparate nabavljaju po nižim cijenama od ostalih sudionika na tržištu i samim tim su konkurentniji. Osim toga, mi im nudimo kompletnu obuku kao i pomoć u promociji i marketingu, što je najvažnija komponenta kako bi se smanjili troškovi poslovanja jednog frizerskog salona. Naš sustav marketinga jamči da će svake godine promet rasti 20 posto u odnosu na prethodnu – objašnjava Tavčar. 

On kaže da su zaposlenici u salonima Mitja temelj uspjeha, kao i njihova lojalnost i zadovoljstvo. Zato ne čudi što je još prije deset godina organizirao "Mitjaart ekipu" koja brine o redovitim obukama frizera, budući da se u toj djelatnosti trendovi stalno mijenjaju te treba ostati u korak s tržištem. "Mitjaart ekipa" svakako je na raspolaganju i primateljima franšize. 

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank