Rat oko doručka: runda 2
Na slici: novi Cantina Power Menu
U Sjedinjenim Američkim Državama, samo za doručak u restoranima brze hrane potroši se 200 milijardi dolara godišnje. To je više nego dovoljan razlog da se veliki brendovi "potuku" za što veći udio u tom segmentu tržišta. Da bi privukli veći broj mušterija na jutranji obrok, od početka ove godine nekoliko najvećih lanaca - McDonald's, Burger King, Taco Bell - vodi tzv. "rat oko doručka", a borba se - s izbornika i ponude - prenijela i na promotivne spotove i društvene mreže (o čemu smo svojedobno i pisali).
Ovog puta, Taco Bell, franšizni lanac poznat po meksičkim specijalitetima, odlučio je koristiti nešto "konvencionalnije" oružje - najavio je, naime, promjene u ponudi. Od sada, navodi se u službenom priopćenju, doručak će biti "moćniji" - što znači da će neke od svojih poznatih specijaliteta (kao Cantina burritos) Taco Bell praviti tako da imaju mnogo više proteina (više od 20g), ali znatno manje kalorija (200 kalorija manje u odnosu na postojeći obrok). Ove izmjene, pak, ne bi trebale utjecati na okus novih, Power Platform obroka, stoji u službenom priopćenju.
- Ovo je odgovor na potrebe ljudi koji žele početi dan s mnogo više proteina, ali na način na koji to jedno Taco Bell može ponuditi - riječi su Briana Niccola, predsjednika Taco Bell-a. Izlazak u susret potrošačima koji se žele hraniti zdravije, poznata je strategija. Uostalom, u nadi da će ublažiti postojeću sliku o restoranima koji isključivo nude lošu hranu (junk food), skoro svi lanci brze prehrane u Americi trude se u ponudu uvesti i "zdravije obroke". Niskokalorični i nemasni obroci prije svega bi trebali privući mlađe generacije, ljude u 20-im i 30-im, koji su, kako se pokazalo, izbirljiviji i više polažu na zdravu prehranu od prošlih generacija.
Taco Bell još od 2005. u ponudi ima meni sa niskokaloričnim obrocima (Fresco Menu). Ono što ga je navelo proširiti postojeću ponudu nalazi se djelomično i u rezultatima internog istraživanja. Ispostavilo se da je Fresco jelovnik (bez masnih sireva i punomasnog mlijeka) mnogo više privlačio - žene. Kad se ta činjenica uzme u obzir, izgleda da su proteinski obroci načinjeni da bi sada više privukli muški dio populacije.
Da je izabrao dobru strategiju, Taco Bell u ovom trenutku može potvrditi i najnovijim financijskim izvještajem - u drugom kvartalu, prodaja je bila veća za tri posto. Ono zbog čega bi u Taco Bell-u trebali biti posebno zadovoljni, jeste podatak da je povećanje uvjetovano odličnim odzivom potrošača na nove stavke u jutarnjem obroku.
Izvor: Entrepreneur
pročitajte članke
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
„Naša franšiza nije trendovskog tipa. Tehnike funkcionalnog učenja bile su bitne oduvijek, bitne su danas, a biti će bitne i u budućnosti“, istaknuli su Helena i Hrvoje Tkalčić, primatelji master franšize „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
DepilConcept, međunarodni brend estetskih centara, u travnju je proslavio četiri godine poslovanja na tržištu Srbije.
Popularno na forumu
Sa terena do franšize
Don’t be deceived by different testimonies online that is most likely wrong. I have made use of several LOVE SPELL CASTER options that got me disappointed at the end of the...
Sa terena do franšize
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
Investirati u razvoj franšize
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
Sa terena do franšize
I got my already programmed and blanked ATM card to withdraw the maximum of $1,000 daily for a maximum of 20 days. I am so happy about this because i got mine last week and I...
Sa terena do franšize
POZDRAVLJAM VAS SVE U IME GOSPODNJE, ŽELIM DA ZNATE DA VAS NIKADA NE MOGU ZVESTI POGREŠNO... DOBIO SAM ZAJAM OD 25,000 EURA SA 3% KAMATE OD PRAVOG ZAJMODAVCA. ON SE TAKOĐER...
Investirati u razvoj franšize
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...