18.07.2014

Rat oko doručka: runda 2

U borbi za prestiž na tržištu, koja se neprekidno vodi između poznatih lanaca brze hrane u Americi, Taco Bell je potegao novo oružje.

U Sjedinjenim Američkim Državama, samo za doručak u restoranima brze hrane potroši se 200 milijardi dolara godišnje. To je više nego dovoljan razlog da se veliki brendovi "potuku" za što veći udio u tom segmentu tržišta. Da bi privukli veći broj mušterija na jutranji obrok, od početka ove godine nekoliko najvećih lanaca - McDonald's, Burger King, Taco Bell - vodi tzv. "rat oko doručka", a borba se - s izbornika i ponude - prenijela i na promotivne spotove i društvene mreže (o čemu smo svojedobno i pisali).

Taco Bell Fot. Taco Bell/Facebook

Prodaja u Taco Bell restoranima u drugom kvartalu bila je veća za tri posto. Podaci pokazuju da je povećanje najviše uvjetovano odličnim odzivom potrošača na nove stavke u jutarnjem obroku.
Na slici: novi Cantina Power Menu

Ovog puta, Taco Bell, franšizni lanac poznat po meksičkim specijalitetima, odlučio je koristiti nešto "konvencionalnije" oružje - najavio je, naime, promjene u ponudi. Od sada, navodi se u službenom priopćenju, doručak će biti "moćniji" - što znači da će neke od svojih poznatih specijaliteta (kao Cantina burritos) Taco Bell praviti tako da imaju mnogo više proteina (više od 20g), ali znatno manje kalorija (200 kalorija manje u odnosu na postojeći obrok). Ove izmjene, pak, ne bi trebale utjecati na okus novih, Power Platform obroka, stoji u službenom priopćenju. 

- Ovo je odgovor na potrebe ljudi koji žele početi dan s mnogo više proteina, ali na način na koji to jedno Taco Bell može ponuditi - riječi su Briana Niccola, predsjednika Taco Bell-a. Izlazak u susret potrošačima koji se žele hraniti zdravije, poznata je strategija. Uostalom, u nadi da će ublažiti postojeću sliku o restoranima koji isključivo nude lošu hranu (junk food), skoro svi lanci brze prehrane u Americi trude se u ponudu uvesti i "zdravije obroke". Niskokalorični i nemasni obroci prije svega bi trebali privući mlađe generacije, ljude u 20-im i 30-im, koji su, kako se pokazalo, izbirljiviji i više polažu na zdravu prehranu od prošlih generacija. 

Taco Bell još od 2005. u ponudi ima meni sa niskokaloričnim obrocima (Fresco Menu). Ono što ga je navelo proširiti postojeću ponudu nalazi se djelomično i u rezultatima internog istraživanja. Ispostavilo se da je Fresco jelovnik (bez masnih sireva i punomasnog mlijeka) mnogo više privlačio - žene. Kad se ta činjenica uzme u obzir, izgleda da su proteinski obroci načinjeni da bi sada više privukli muški dio populacije. 

Da je izabrao dobru strategiju, Taco Bell u ovom trenutku može potvrditi i najnovijim financijskim izvještajem - u drugom kvartalu, prodaja je bila veća za tri posto. Ono zbog čega bi u Taco Bell-u trebali biti posebno zadovoljni, jeste podatak da je povećanje uvjetovano odličnim odzivom potrošača na nove stavke u jutarnjem obroku.

Izvor: Entrepreneur

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank