22.09.2014

Izazov koji motivira

Franšizne trgovine srpskog modnog branda P...S...Fashion u Hrvatskoj i Makedoniji posluju već godinu dana i opstaju i u uvjetima krize.

Sredinom prošle godine, uz veliku pozornost medija i prisustvo javnih ličnosti, otvorena je prva franšizna trgovina modnog branda P....S....Fashion u Hrvatskoj. Tako su Zagrepčani i posjetitelji gravnog grada dobili priliku nositi modele ove čačanske modne kuće. 

P....S....Fashion, dućan u Skoplju Fot. P....S....Fashion

P....S....Fashion franšize rade više od godinu dana na tržištima Hrvatske i Makedonije. Širenje mreže je u planu, ali uz oprez.

P....S.... Fashion nije, međutim, bio potpuno nepoznat brand na hrvatskom tržištu. Kolekcije su se i prije toga mogle naći u nekoliko multibrand butika u nekoliko gradova Hrvatske. Trenutno, pored pomenute franšizne trgovine u Zagrebu, odjeća modne kuće P....S....Fashion može se kupiti još u Splitu i Puli. 

Za tvrtku iz Srbije širenje se mreže nije na tome završilo. Prošle godine brand se pojavio u još jednoj zemlji regije – Makedoniji. Franšizna trgovina u Skoplju zapravo će u listopadu ove godine proslaviti svoj ​​prvi rođendan. 

Jelena Karanac, glasnogovornik tvrtke P....S.... Fashion, kaže da nije jednostavno započinjati poslovanje na inozemnim tržištima, ali da je to izazov koji motivira. – Ta tržišta su za nas još uvijek nedovoljno poznata, jer ne možemo znanja i iskustva koja imamo s domaćeg tržišta tek tako primijeniti kod njih. Svako tržište ima neke svoje zakonitosti koje su karakteristične i autentične i mi im se moramo prilagoditi. Također, i primatelji franšize u tom procesu moraju proći kroz neku vrstu prilagodbe davatelju franšize – kroz upoznavanje s brandom, imidžom, načinom na koji funkcioniramo i slično. To nije jednostavan proces, ali nas motivira – objašnjava Karanac. 

P....S....Fashion svoju odjeću prodaje i u Bosni i Hercegovini i u Crnoj Gori. Karanac kaže da je na svim tržištima u regiji kriza još uvijek prisutna, s tim što se negdje "osjeća" više, a na nekim tržištima manje. – Rekla bih, ipak, da značajne razlike nema. Ono što nam je svima zajedničko jest uvijek prisutna želja žena da izgledaju lijepo i njegovano, i to je ono što je naša prednost – dodaje Karanac. 

Uspjeh za ovu tvrtku bi, prema njezinim riječima, bio da poslovni rezultati u ovoj godini ne zaostanu za 2013. imajući u vidu zaista tešku ekonomsku situaciju. – Postoje planovi za daljnje širenje mreže, ali bit ćemo oprezni i analitični u donošenju takvih odluka – ističe Karanac.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank